وبلاگ

معرفی بهترین هتل های برلین برای سفری خاطره انگیز در آلمان

بهترین هتل ‌های برلین

شهر برلین بزرگترین شهر و البته پایتخت سیاسی کشور زیبای آلمان است. کشور آلمان یکی از پیشرفته‌ترین و کهن‌ترین کشورهای اروپا است که تاریخ پرفراز و نشیبش داستان‌‌های بسیاری برای روایت کردن دارد. از آثار تاریخی چون دیوار برلین گرفته تا بناها و قلعه‌های تاریخی قرون وسطی، همه و همه همه ساله میلیون‌ها بازدید کننده دارند.
با ما باشید تا بهترین هتل ها در برلین را به صورت کامل بشناسیم.

لیستی از بهترین هتل های برلین به همراه تصویر و آدرس

برای شروع ما بهترین هتل های ۵ ستاره برلین را به صورت کامل معرفی می‌کنیم.

هتل ماندالا (The Mandala Hotel)

هتل ماندالا در برلین برترین هتل در این شهر می‌باشد که دقیقا در پوتسدامر پلاتز واقع شده است. این هتل که از مرکز و شلوغی شهر به دور است،‌ به عنوان قلب هتل‌های برلین به شما می‌رود. این هتل به صورت شخصی مدیریت می‌شود که در آن ۱۵۸ سوییت ۱۳۱ متری یک زندگی بسیار لاکچری را برای شما به همراه خواهد داشت. در هر کدام از سوییت‌های این هتل یک آشپزخانه کوچک، اینترنت رایگان WIFI وجود دارد.
مسافران این هتل آرامش بسیار کاملی را بدور از هیاهوی شهری تجربه می‌کنند که با هیچ کجای جهان قابل مقایسه نخواهد بود. رستوران این هتل توانسته برنده جایزه FACIL شود. این رستوران در محوطه خود هنل واقع شده است که هر کدام از سالن‌های QIU و اسپای ONO آن نزدیک به ۱۵۰۰ متر مربع مساحت دارند. فرض کنید در این رستوران هتل ماندالا حاضر شوید و در کمال آرامش از میل کردن غذا در کنار عزیزانتان لذت ببرید. تجربه اقامت در این هتل و صرف غذا در رستوران آن برای سال‌ها در ذهن شما باقی خواهد ماند. سالن  اسپای ONO یک مرکز روزانه ورزشی و باشگاه ورزشی بر فراز منظره زیبای برلین هم هست که بارها جایزه‌های متعددی را از آن خودش کرده است.
به صورت کلی در این هتل خدمات دیگری مانند ماساژ، خدمات زیبایی و درمانی، استفاده ۲۴ ساعته از امکانات ورزشی برای مسافرین وجود دارد. اگر با خودروی شخصی به این هتل وارد شوید، پارکینگ عمومی با امکان  هزینه روزانه به شما داده می‌شود که در این پارکینگ امکان شارژ برای خودرو‌های الکتریکی وجود دارد. اگر دوست دارید تا دوچرخه سواری کنید، این هتل به شما در ازای مبلغ روزانه دوچرخه اجاره می‌دهد. با آن دوچرخه می‌توانید کل برلین را بگردید و لذت ببرید. موقعیت این هتل طوری است که به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری برلین و مراکز خرید این شر به راحتی دسترسی شهری دارید. این هتل بسیار لوکس ۵ ستاره با تجربه‌ای باورنکردنی و آرامش‌بخش خاطره‌ای بیاد ماندنی برای شما باقی می‌گذارد.

هتل ماندالا برلین

هتل سوفیتل برلین کورفوراستندام (Sofitel Berlin Kurfürstendamm)

هتل سوفیتل برلین کورفورستندام دومین و بهترین هتل برجسته برلین است که دارای امکانات بالایی مانند رستوران فرانسوی درجه یک،‌سوییت‌های بسیار بزرگ و مدرن،‌ فضایی بسیار راحت برای اقامت طولانی مدت دارد. مسافران این هتل همچنین می‌توانند از امکانات برجسته‌ای چون اسپا،‌ سونا و سونا بخار و … ۲۴ ساخته استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران، بار، استخر، سالن بدنسازی، حمام بخار، مرکز تجاری، خدمات کنفرانس و رویدادها،‌ پارکینگ،‌ WIFI رایگان، رسپشن ۲۴ ساعته، خدمات جلو درب، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی،‌ صرافی،‌ انبار چمدان،‌ خدمات معلولین اشاره کرد.
این هتل در مرکز شهر برلین و نزدیک خیابان کورفورستندام واقع شده که به بسیاری از جاذبه های گردشگری نزدیک است. همچنین دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی نیز دارد. اقامت در این هتل ۵ ستاره می‌تواند خاطره‌ای به یادماندنی برای شما و خانواده به همراه داشته باشد.


حتما مطالعه کنید: راهنمای سفر به آلمان


هتل سوفیتل برلین کورفوراستندام

هتل اینترکانتیننتال برلین (InterContinental Berlin)

هتل لوکس و ۵ ستاره اینترکانتیننتال برلین موقعیت بسیار عالی در مرکز برلین داشته و به پارک هم نزدیک است. این هتل لوکس که شامل اتاق‌ها و سوییت‌های بسیار مجلل است،‌ یک اقامت بسیار عالی را برای مسافران در نظر گرفته است. در این هتل شما می‌توانید با طیف گسترده‌ای از امکاناتی مانند رستوران بسیار با کیفیت و با تنوع غذایی متنوع، سالن‌ها کنفرانس و رویداد برای مسافران تجاری و … بهره‌مند شوید.
از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران، بار، استخر، سونا، سالن بدنسازی، حمام بخار، مرکز تجاری، خدمات کنفرانس و رویدادها،‌ پارکینگ،‌ WIFI رایگان، رسپشن ۲۴ ساعته، خدمات جلو درب، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی،‌ صرافی،‌ انبار چمدان،‌ خدمات معلولین اشاره کرد. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است و به راحتی می‌توانید پس از گردش در شهر به راحتی به اقامتگاه لوکس خود بازگردید. این هتل هم می‌تواند یک تجربه شیک و لوکس را برای شما به همراه داشته باشد.

هتل اینترکانتیننتال برلین

هتل هالیدی این برلین الکساندر پلاتز (Holiday Inn Berlin-Alexanderplatz)

هتل هالیدی این برلین الکساندر پلاتز یک هتل ۴ ستاره بسیار شیک در مرکز شهر و نزدیک به میدان الکساندر پلاتز است. این هتل برای تمام کسانی که به راحتی‌ می‌خواهند به تمام نقاط شهر دسترسی فوری داشته باشند بسیار عالی است. این هتل امکانات بی نظیری چون اتاق‌ و سوییت‌های مدرن، رستوران بسیار با کیفیت، بار و سالن‌ بدن سازی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. بسیاری از گردشگران فرهنگی برلین از این هتل برای اقامت خود استفاده می‌کنند. این هتل زنجیره‌ای دارای امکاناتی چون ستوران، سونا، حمام بخار، مرکز تجاری، خدمات کنفرانس و رویداد، پارکینگ، WIFI رایگان، رسپشن ۲۴ ساعته، خدمات دربان، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی،‌ صرافی، انبار چمدان و خدمات معلولین می‌باشد.

هتل هالیدی این برلین الکساندر پلاتز

هتل هالیدی این برلین سیتی وست (Holiday Inn Berlin City-West)

هتل هالیدی این برلین سیتی وست یک هتل ۴ ستاره بسیار شیک در غرب برلین است. این هتل به دلیل دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی، برای دسترسی به کل شهر بسیار ایده‌ال می‌باشد. این هتل امکانات بی نظیری چون اتاق‌ و سوییت‌های مدرن، رستوران بسیار با کیفیت، بار و سالن‌ بدن سازی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. بسیاری از گردشگران فرهنگی برلین از این هتل برای اقامت خود استفاده می‌کنند. این هتل زنجیره‌ای دارای امکاناتی چون ستوران، سونا، حمام بخار، مرکز تجاری، خدمات کنفرانس و رویداد،‌ پارکینگ، WIFI رایگان، رسپشن ۲۴ ساعته، خدمات دربان، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی،‌ صرافی، انبار چمدان و خدمات معلولین می‌باشد.


حتما مطالعه کنید: لیست بهترین رستوران های برلین


هتل هالیدی این برلین سیتی وست

معرفی ۱۰ تا از ارزانترین هتل های برلین

  1. هتل H2 الکساندر پلاتز (H2 Hotel Berlin Alexanderplatz): یک هتل ۳ ستاره، مدرن و مقرون به صرفه در مرکز شهر، نزدیک میدان الکساندرپلاتز. اتاق‌های کوچک و راحت، وای فای رایگان، صبحانه و مرکز تناسب اندام.
  2. هتل مِینینگر میته الکساندر پلاتز (MEININGER Hotel Berlin Mitte Alexanderplatz): یک هتل ۳ ستاره، مقرون به صرفه در مرکز شهر، نزدیک میدان الکساندرپلاتز. اتاق‌های خصوصی و خوابگاهی، وای فای رایگان، صبحانه و بار.
  3. هتل سیرک (The Circus Hotel): یک هتل ۳ ستاره، سرگرم کننده با مضمون سیرک در مرکز شهر، نزدیک ایستگاه مترو Hackescher Markt. اتاق‌های کوچک و راحت، وای فای رایگان، صبحانه و بار.

حتما مطالعه کنید: خیابان های برلین


  1. هتل آپارتمان پلاس برلین (PLUS Berlin): یک هتل ۳ ستاره، مقرون به صرفه در مرکز شهر، نزدیک ایستگاه مترو Potsdamer Platz. آپارتمان‌های استودیویی و یک خوابه، وای فای رایگان.
  2. هتل میشل برگر (Michelberger Hotel): یک هتل ۳ ستاره،‌ شیک و مقرون به صرفه در محله Friedrichshain، نزدیک ایستگاه مترو Warschauer Straße. اتاق‌های کوچک و راحت، وای فای رایگان، صبحانه و بار.
  3. هتل یونیون برلین (Union Hotel Berlin): یک هتل ۳ ستاره، ساده و مقرون به صرفه در محله Neukölln، نزدیک ایستگاه مترو Hermannplatz. اتاق‌های کوچک و راحت، وای فای رایگان و صبحانه.
  4. هتل ایبیس برلین الکساندر پلاتز (ibis Berlin Alexanderplatz): یک هتل ۲ ستاره، مقرون به صرفه و شناخته شده در مرکز شهر، نزدیک میدان الکساندر پلاتز. اتاق‌های کوچک و استاندارد، وای فای رایگان و صبحانه.
  5. هتل مِینینگر میته پوتسدامر پلاتز (MEININGER Hotel Berlin Mitte Potsdamer Platz): یک هتل ۳ ستاره، مقرون به صرفه در مرکز شهر، نزدیک Potsdamer Platz. اتاق‌های خصوصی و خوابگاهی، وای فای رایگان، صبحانه و بار.
  6. هتل مِینینگر هاستل برلین ایستگاه مرکزی (MEININGER Hotel Berlin Hauptbahnhof): یک هتل ۲ ستاره، مقرون به صرفه نزدیک ایستگاه Hauptbahnhof. اتاق‌های خصوصی و خوابگاهی، وای فای رایگان، صبحانه و بار.
  7.  هتل مِینینگر هاستل برلین ایستگاه شرقی (MEININGER Hotel Berlin Ostbahnhof): یک هتل ۲ ستاره، مقرون به صرفه نزدیک ایستگاه Ostbahnhof. اتاق‌های خصوصی و خوابگاهی، وای فای رایگان، صبحانه و بار.

ارزانترین هتل های برلین

معرفی ۱۰ تا از گرانترین هتل های برلین

  • The Mandala Hotel: لوکس و مجلل در مرکز شهر، با طراحی منحصر به فرد و خدمات عالی
  • SO/ Berlin Das Stue: شیک و مدرن در Tiergarten، با چشم اندازهای زیبا و امکانات رفاهی عالی
  • Waldorf Astoria Berlin: تاریخی و باشکوه در مرکز شهر، با خدمات و امکانات درجه یک
  • Hotel Adlon Kempinski Berlin: مشهور و تاریخی در کنار دروازه براندنبورگ، با خدمات و امکانات سلطنتی
  • The Ritz-Carlton, Berlin: لوکس و مجلل در Potsdamer Platz، با چشم اندازهای زیبا و خدمات عالی
  • The Peninsula Berlin: شیک و مدرن در محله Mitte، با طراحی منحصر به فرد و خدمات عالی
  • Grayson Hotel Berlin: شیک و مدرن در محله Charlottenburg، با فضایی آرام و دلنشین و خدمات عالی
  • Patrick Hellmann Schlosshotel im Grunewald: باشکوه در جنگل Grunewald، با فضایی آرام و رمانتیک و خدمات عالی
  • The Westin Grand Berlin: لوکس و مجلل در کنار Unter den Linden، با چشم اندازهای زیبا و خدمات عالی
  • Park Hyatt Berlin: هتلی شیک و مدرن در Potsdamer Platz، با چشم اندازهای زیبا و خدمات عالی

گرانترین هتل های برلین

معرفی ۱۰ تا از لوکس ترین هتل های برلین

اگر به دنبال هتل لوکس در برلین هستید، ما ۱۰ هتل لوکس در برلین را در اینجا لیست کردیم:

  • The Mandala Hotel: لوکس و مجلل در مرکز شهر با طراحی منحصر به فرد و خدمات عالی
  • SO/ Berlin Das Stue: شیک و مدرن در Tiergarten با چشم اندازهای زیبا و امکانات رفاهی عالی
  • Waldorf Astoria Berlin: تاریخی و باشکوه در مرکز شهر با خدمات و امکانات درجه یک
  • Hotel Adlon Kempinski Berlin: مشهور و تاریخی در کنار دروازه براندنبورگ با خدمات و امکانات سلطنتی
  • The Ritz-Carlton, Berlin: لوکس و مجلل در Potsdamer Platz با چشم اندازهای زیبا و خدمات عالی
  • The Peninsula Berlin: شیک و مدرن در محله Mitte با طراحی منحصر به فرد و خدمات عالی
  • Grayson Hotel Berlin: شیک و مدرن در محله Charlottenburg با فضایی آرام و دلنشین و خدمات عالی
  • Patrick Hellmann Schlosshotel im Grunewald: باشکوه در جنگل Grunewald با فضایی آرام و رمانتیک و خدمات عالی
  • The Westin Grand Berlin: لوکس و مجلل در کنار Unter den Linden با چشم اندازهای زیبا و خدمات عالی
  • Park Hyatt Berlin: شیک و مدرن در Potsdamer Platz با چشم اندازهای زیبا و خدمات عالی

حتما مطالعه کنید:‌ تفریحات در برلین


لوکس ترین هتل های برلین

رزرو آنلاین هتل در برلین در سایت تک تراول

رزرو هتل در برلین با بهترین قیمت هیچ وقت به این سادگی و آسانی نبوده است.
با تک تراول رزرو هتل برلین خود را با چند کلیک بسیار ساده انجام دهید و تمام پیچیدگی‌های اقامت خود را در برلین به ما بسپارید.

نوشتهٔ پیشین
راهنمای سفر به هلند، سفر به سرزمین گل های لاله!
نوشتهٔ بعدی
لیستی از بهترین هتل های استکهلم سوئد به همراه تصویر
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up