وبلاگ

تفریحات رایگان در رم برای سفری ارزان به ایتالیا

تفریحات رایگان در رم

تفریحات رایگان در رم، یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید آن‌را به خانواده خود در عید نوروز هدیه دهید.
رم شهری است با عظمت تاریخی و زیبایی‌های بی‌پایان که همه ساله میلیون‌ها گردشگر مشتاق را به سمت خود می‌کشد.
رم، پایتخت دیدنی ایتالیا مهد تمدن و فرهنگ اروپا بوده و به عنوان شهری زنده در قلب قاره سبز اروپا قرار داد.
جایی که هر قطعه از سنگ‌فرش‌های کوچه‌هایش داستانی کهن و جدید برای شما خواهند داشت. رم شهر شگفت‌انگیزی است که به موزه‌های فضای باز معروف است. این شهر با داشتن جاذبه‌های تاریخی و با معماری کهن مانند کولوسئوم باشکوه، فوروم رومانوم و فواره تروی، هر بیننده‌ای را مبهوت خودش می‌کند. بسیاری از جاذبه‌های شهر رم هزینه ورودی دارند، اما بسیاری از دیدنی ها و تفریحات رم هم هستند که کاملا رایگان می‌باشند.

معرفی تفریحات رایگان در رم برای سفری با کمترین هزینه!

برای سفر کردن و بازدید از دیدنی ها و تفریحات رایگان در ایتالیا باید سعی کنید همه هزینه‌های اضافی را کم کنید.  برای شروع ابتدا باید سعی کنید در زمان‌هایی به این شهر زیبای ایتالیا سفر کنید که نرخ گردشگر در ان فصل بسیار کمتر از ماه‌های دیگر سال باشد.
ارزان‌ترین زمان برای سفر به رم از اواسط آوریل تا اواسط ژوئن و از اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر است. در این زمان‌ها، نرخ هتل‌ها و پروازها به طور قابل توجهی پایین‌تر از ماه‌های اوج تابستان است. آب و هوا نیز هنوز هم دلپذیر است. ، بنابراین هنوز هم می توانید از تمام آنچه رم ارائه می دهد لذت ببرید.

پس برای استفاده از تفریحات رایگان در رم ایتالیا باید هزینه‌های طول سفر و اقامت را هم کم کنیم. سعی کنید ابتدا با مشاور خود در تک تراول تماس بگیرید و بهترین زمان هتل را رزو کنید. کارشناسان تک تراول‌ بهترین و مقرون‌ به صرفه‌ترین انتخاب‌ها را پیش پای شما قرار خواهند داد. سعی کنید در زمان اقامت در این کشور حتما از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.  زیرا این باعث می‌شود تا هزینه زیادی برای گشت و گذار در این شهر نپردازید.

یکی دیگر از چیزهایی که باعث می‌شود در هزینه گردشگری خود صرفه جویی کنید استفاده از کارت‌های توریستی است.شهر رم ۳ نوع کارت گردشگری دارد که با داشتن آنها می‌توانید فعالیت کاملا رایگان در شهر رم داشته باشید. در برخی موارد هم تحفیف‌های بسیار بالایی را دارد.

Roma Pass:

  • ورود رایگان به اولین موزه یا محوطه باستانی انتخابی شما
  • ورود با تخفیف به سایر جاذبه‌ها
  • حمل و نقل عمومی رایگان
  • راهنمای تور جیبی

Omnia Card:

  • ورود رایگان به دو موزه یا محوطه باستانی انتخابی شما
  • ورود با تخفیف به سایر جاذبه‌ها
  • حمل و نقل عمومی رایگان
  • راهنمای تور جیبی
  • تورهای رم:
  • ورود به تعدادی از جاذبه‌های محبوب
  • حمل و نقل عمومی رایگان

اما بهتر از آن این است که تفریحات رایگان در پایتخت ایتالیا داشته باشید. ما در قالب راهنمای جاذبه های گردشگری رم به شما مکان‌هایی را معرفی می‌کنیم که کوچکترین هزینه‌ای برای شما نداشته باشد.

پله‌های اسپانیایی (Spanish Steps)

این مکان تاریخی همچنان یکی از بهترین تفریحات رایگان در رم می‌باشد. پله‌های اسپانیایی در وسط شهر رم واقع شده و برای دیدن از آن نیازی نیست هیچ پولی پرداخت کنید. پله‌های اسپانیایی (به ایتالیایی: Scalinata di Spagna) یک مسیر پله‌ای شکل عریض در رم ایتالیا است که از پایین میدان اسپانیا به کلیسای ترینیتا دی مونتی در بالای تپه ختم می‌شود.
این پله‌ها که در سال ۱۷۲۶ توسط معمار فرانسوی فرانچسکو دو سانکتیس ساخته شده‌اند که ۱۳۸ پله دارند و یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی رم هستند.

پله‌های اسپانیایی

 

پانتئون (Pantheon)

این بنای تاریخی در  تاریخی رم واقع شده است و جزو جاهای دیدنی رم نیز به حساب می‌آید. این بنای تاریخی باستانی یکی از تفریحات رایگان در رم است که همه ساله میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا برای تماشای گنبد عظیم و ساختار معماری بی‌نظیر آن به این شهر سفر می‌کنند.
پانتئون (معبد خدایان باستانی رم)  قبلا یک معبد باستانی بوده که امروزه به یک کلیسای کاتولیک تبدیل شده است.
این بنا در سال ۱۲۶ پس از میلاد توسط امپراتور هادریانوس ساخته شد و مردمی که می‌خواستند تمام خدایان باستان را ستایش کنند به این مکان مراجعه می‌کردند. یعنی این معبد به هیچ خدای باستانی تعلق نداشت. پانتئون در طول تاریخ خود چندین بار تغییر کاربری داده است. در سال ۶۰۹ میلادی به کلیسا تبدیل شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یک مکان مذهبی مورد استفاده قرار گرفته است.

ویلا بورگزه (Villa Borghese)

ویلا بورگزه یک پارک عمومی بزرگ در رم ایتالیا است که جزو تفریحات رایگان برای گذراندن اوقات فراغت به حساب می‌آید. این پارک در مساحت ۸۰ هکتار شامل باغ‌ها، دریاچه، مجسمه‌ها، موزه‌ها و بناهای تاریخی است. مشهورترین موزه آن، گالریا بورگزه (Galleria Borghese) است که شاهکارهایی از هنرمندان مشهور مانند برنینی، کاراواجو و رافائل را در خود جای داده است.
این پارک در قرن ۱۶ میلادی توسط کاردینال شیپیونه بورگزه (Scipione Borghese) ساخته و در سال ۱۹۰۳ به یک پارک عمومی تبدیل شد. این پارک یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی و تفریحات رایگان در رم ایتالیا می‌باشد.

تراستوره (Trastevere)

که در سمت غربی رود تیبر واقع شده است، یکی از تفریحات رایگان در رم به شمار می‌رود. این محله تاریخی با خیابان‌های سنگفرش شده و فضای قرون وسطایی، جایی عالی برای گشت و گذار و لذت بردن از جو بوهمی است. این بنا در سال ۶۰۹ میلادی به کلیسا تبدیل شد و همه روزه میلیون‌ها نفر از این مکان تفریحی رایگان استفاده می‌کنند.

فورو رومانو (Roman Forum)

که در مرکز تاریخی رم واقع شده است، یکی از تفریحات رایگان در رم است. این مکان باستانی، که روزگاری مرکز زندگی عمومی روم باستان بود، امروزه میزبان ویرانه‌هایی از مهم‌ترین بناهای تاریخی است.

پارک آکوادوکت‌ها (Parco degli Acquedotti)

که در حومه شهر رم واقع شده است، یکی از تفریحات رایگان در رم به حساب می‌آید. این پارک بزرگ، خانه آکوادوکت‌های باستانی است که زمانی آب را به شهر رم می‌رساندند.

پارک آکوادوکت‌ها

کلیسای سنت پیتر (St. Peter’s Basilica)

که در واتیکان واقع شده است، یکی از تفریحات رایگان در رم محسوب می‌شود. بازدید از این کلیسای بزرگ، که یکی از مهم‌ترین مکان‌های مذهبی کاتولیک در جهان است، برای عموم رایگان است.

بوکا دلا وریتا (Bocca della Verità)

که در کلیسای سنتا ماریا این کوزمدین واقع شده است، یکی از تفریحات رایگان در رم است. این ماسک سنگی بزرگ، که گفته می‌شود دروغگوها را گزارش می‌دهد، جاذبه‌ای محبوب برای گرفتن عکس است.

منطقه کمپو دی فیوری (Campo de’ Fiori)

که در مرکز تاریخی رم واقع شده است، یکی از تفریحات رایگان در رم به شمار می‌رود. این میدان، که میزبان یکی از معروف‌ترین بازارهای روزانه شهر است، جایی عالی برای تجربه زندگی محلی و تاریخی رم است.

پیاتزا ناوونا (Piazza Navona)

که در قلب رم واقع شده است، یکی از تفریحات رایگان در رم محسوب می‌شود. این میدان مشهور، که با فواره‌های زیبا و آثار هنری بیرونی مزین شده است، مکانی پرجنب‌و‌جوش برای لذت بردن از هنر و معماری است.

پیاتزا ناوونا

بهترین تفریحات رایگان در رم پایتخت ایتالیا با تک تراول

اگر به دنبال تفریحات و سرگرمی در ایتالیا و سایر تفریحات رایگان در رم ایتالیا هستید باید بدانید که نیازی نیست برای گشت و گذار و لذت بردن از این شهر هزینه زیادی کنید. بسیاری از تفریحات رایگان در پایتخت ایتالیا هستند که می‌توانید به راحتی از آنها دیدن کنید.

تک تراول به عنوان یکی از بهترین و ارزانترین تورهای سفر به کشور ایتالیا مفتخر است تا بهترین جاهای دیدنی رم را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.
اگر می‌خواهید به ایتالیا سفر کنید و از تفریحات خوب و مفرح رایگان رم استفاده کنید، تنها کافی است با چند کلیک ساده از تورهای ما مطلع شده و برای رزرو هتل و خرید بلیط با کارشناسان ما در تماس باشید.

نوشتهٔ پیشین
معرفی بهترین تفریحات رایگان در استکهلم سوئد
نوشتهٔ بعدی
لیستی از جدیدترین تفریحات رایگان در مادرید اسپانیا
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up