وبلاگ

معرفی بهترین تفریحات رایگان در استکهلم سوئد

تفریحات رایگان در سوئد

تفریحات رایگان در استکهلم سوئد فرصتی منحصربه‌فرد برای کاوش و لذت بردن از تمامی جذابیت‌های تمام نشدنی این شهر را برای همه ما فراهم می‌کند.
استکهلم پایتخت زیبا و شگفت‌انگیز کشور سبز سوئد می‌باشد. شهری که به راستی مانند یک جواهر در اروپا می‌درخشد.
جاذبه‌های شهری، طبیعی و … باعث شده همه ساله میلو‌ن‌ها گردشگر از گوشه و کنار جهان به این کشور سرازیر شده و از تاریخ غنی، فرهنگ بالا، محیطی پر نشاط و جاذبه‌های طبیعی فراوان این شهر لذت ببرند.

دیدنی ها و تفریحات استکهلم قلب هر گردشگری را تسخیر خودش می‌کند.
استکهلم با آب‌های درخشان و زلالی احاطه شده که با ترکیب معماری نوین و زیبایش همه چیز را برای یک تفریح تمام و کمال آماده می‌‌کند.
جدای از بودجه‌ای که برای مسافرت خود در نظر گرفتید، این شهر تجربه‌ای به یادماندنی برای شما فراهم می‌کند که نظیرش را در هیچ سفری نخواهید داشت.
زیرا گوشه گوشه این شهر زیبا یک داستانی زیبا و هیجان انگیز برای شما خواهد داشت.
در طبیعت این شهر قدم بزنید و به دنبال تفریحات رایگان در سوئد باشید.
در ادامه ما تفریحات رایگان در پایتخت سوئد را به صورت راهنمای جاذبه های گردشگری استکهلم خدمت شما ارائه می‌کنیم.

چطور با کمترین هزینه به استکهلم سوئد سفر کنیم؟

برخلاف باور عموم مردم، برای خوشگذرانی و تفریح نیازی نیست زیاد هزینه کنید. با کمترین هزینه هم می‌توانید بهترین لحظات را برای خودتان خلق کنید.
برای اینکه این سفر را با کمترین هزینه ممکن تجربه کنید، باید به چند نکته کلیدی توجه داشته باشید.
اولین قدم این است که از مشاور تور خود بخواهید تا بهترین فصل سفر به استکهلم را برای شما پیشنهاد کند.

فصل‌هایی که گردشگر کمتری برای تفریحات و سرگرمی در سوئد وارد می‌شود، بهترین زمان برای سفر به این شهر زیبا است. زیرا در این فصل هزینه بلیط هواپیما و هزینه‌های اقامتی داخل این شهر به شدت پایین هستند.
پس از مشاور تور تک تراول بخواهید تا بهترین زمان را برای شما پیشنهاد کنند. در قدم بعدی باید سعی کنید ارزان‌ترین و بهترین پرواز را برای این کشور پیدا کنید. عمده هزینه سفر شما به این شهر برای رسیدن به جاهای دیدنی استکهلم یکی هزینه پرواز است و دیگری هزینه اقامت.

از بین تمامی هتل‌های شهر استکهلم می‌توانید مناسب‌ترین و بهترین هتل را برای اقامت انتخاب کنید تا هزینه زیادی را نپردازید. زمان که تور تک تراول شهر استکهلم را تهیه کردید و به سلامت وارد این شهر شدید، در اولین قدم کارت گردشگری مانند  Stockholm Pass را تهیه کنید. با داشتن این کار می‌توانید در بسیاری از جاهای دیدنی استکهلم یا رایگان وارد شوید و یا از تخفیف خیلی بالا استفاده کنید.
ولی باید بدانید که تفریحات خوب و مفرح رایگان استکهلم هم وجود دارد.
پارک‌ها، موزه‌ها، نگارخانه‌ها و تورهای پیاده‌روی در شهر که به شما اجازه دهند زیبایی‌های استکهلم را بدون کوچکترین هزینه‌ای تجربه کنید.  در ادامه تفریحات رایگان در پایتخت سوئد را به صورت کامل معرفی می‌کنیم.

معرفی موزه اسکانسن (Skansen) 

اسکانسن، اولین موزه فضای باز در کشور سوئد است که جزو تفریحات رایگان برای گذراندن اوقات فراغت می‌باشد.
این موزه تجربه‌ای منحصربه‌فرد از تاریخ و فرهنگ سنتی سوئد را ارائه می‌دهد. موزه اسکانسن در جزیره زیبای Djurgården واقع شده که شامل خانه‌ها و مزرعه‌هایی است که از سراسر کشور جمع‌آوری و بازسازی شده‌اند. بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک با حیات وحش سوئدی آشنا شوند و به صورت زنده صنایع دستی این کشور را مشاهده کنند.

موزه اسکانسن

معرفی موزه مدرن استکهلم (Moderna Museet) 

موزه مدرن استکهلم هم یکی از تفریحات رایگان در استکهلم سوئد می‌باشد.
با رفتن به این هتل می‌توانید از هنر مدرن و معماری معاصر این کشور دیدن کنید. این موزه در جزیره دلنشین Skeppsholmen واقع شده است که میزبان آثاری از هنرمندان بزرگی چون پیکاسو، دالی، و وارهول می‌باشد. علاوه بر این،  نمایشگاه‌های دائمی و موقت، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی بسیاری را دارد تا بتوانید فعالیت کاملا رایگان در شهر استکهلم داشته باشید.
برای مشاهده دیدنی ها و تفریحات استکهلم می‌توانید به این موزه مراجعه کنید.

معرفی پارک بزرگ کونگلیگا دیورگوردن (Kungliga Djurgården) 

کونگلیگا دیورگوردن، یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین پارک‌های شهری استکهلم است که مکانی عالی برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و تفریحات خوب و مفرح رایگان استکهلم می‌باشد.
این پارک جزو میراث فرهنگی ملی سوئد به شمار می‌رود که میزبان موزه‌ها و جاذبه‌های فرهنگی متعددی است.

معرفی نمایشگاه بزرگ فوتوگرافیسکا (Fotografiska) 

فوتوگرافیسکا، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های  عکاسی در جهان است که جزو جاهای دیدنی استکهلم هم به حساب می‌آید.
این نمایشگاه همه ساله میزبان بهترین عکاسان بین‌المللی است.  نمایشگاه بزرگ فوتوگرافیسکا در منطقه Stadsgården واقع شده است. فوتوگرافیسکا علاوه بر نمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها میزبان همایش‌هایی برای بالا بردن دانش و درک عکاسی برگزار نیز هست.

نمایشگاه بزرگ فوتوگرافیسکا

معرفی کتابخانه شهر استکهلم (Stadsbiblioteket) 

این کتابخانه جزو تفریحات رایگان در پایتخت سوئد می‌باشد که توسط معمار معروف گونار آسپلوند طراحی و ساخته شده‌ است.
این کتابخانه نمونه‌ای برجسته از معماری مدرنیستی کشور سوئد می‌باشد. کتابخانه شهر استکهلم با مجموعه‌ای غنی از کتاب‌ها و منابع با زبان‌های مختلف دنیا، فضایی آرام و مناسبی را برای مطالعه و تحقیق فراهم می‌کند.

تور ساختمان پارلمان ریکسداگ (Riksdag) 

ساختمان پارلمان ریکسداگ یکی از جاهای دیدنی استکهلم به حساب می‌آید. در اصل ریکسداگ مرکز سیاسی و تصمیم‌گیری مجلس این کشور است که همه ساله از سراسر دنیا تحت عنوان تور رایگان از آن بازدید می‌کنند.
این ساختمان یکی از تفریحات رایگان در سوئد است که ارزش دیدن را دارد.

 معرفی باغ شهرداری استکهلم (Stockholm City Hall) 

شهرداری استکهلم یک برج بسیار زیبا و دیدنی دارد که در کنار آن جشن‌ها و مراسم متعددی مانند مراسم اعطای جایزه نوبل هم در آن برگزار می‌شود.
شما می‌توانید در باغ‌های اطراف این ساختمان قدم بزنید چون جزو تفریحات رایگان برای گذراندن اوقات فراغت در این شهر به حساب می‌آید.

 معرفی کونگستردگوردن (Kungsträdgården) 

کونگستردگوردن یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های شهر و جزو تفریحات رایگان در استکهلم می‌باشد. این مرکز برای فعالیت‌های فرهنگی، کنسرت‌ها و رویدادهای فصلی  استفاده می‌شود
پارک کونگستردگوردن با داشتن درختان گیلاس و شکوفه‌های زیبای بهاری‌اش، یکی از زیباترین مناطق جهان را ایجاد می‌کند.

 معرفی منطقه سودرمالم (Södermalm) 

سودرمالم، منطقه‌ای با جو متفاوت و خاص در استکهلم، پر از کافه‌ها، گالری‌های هنری و فروشگاه‌های مستقل است. این منطقه فرصتی برای کشف فرهنگ مدرن سوئدی و لذت بردن از مناظر شهری بی‌نظیر را فراهم می‌آورد.

منطقه سودرمالم

 معرفی منطقه مونتلیوسوگن (Monteliusvägen) 

مونتلیوسوگن، مسیر پیاده‌روی زیبا با منظره‌های نفس‌گیر از شهر و آب‌های اطراف، فرصتی برای تجربه‌ای آرام و تأمل‌برانگیز است. این مسیر، مکانی عالی برای دیدن غروب خورشید و عکاسی از مناظر شهری است.

بهترین تفریحات رایگان در استکهلم پایتخت سوئد با تک تراول

برای تمام کسانی که مشتاق هستند بهترین تفریحات رایگان در استکهلم سوئد را در بهترین زمان ممکن به دست بیاورند، تک کراول یک راهنمای بسیار خوب برای سفر به این شهر را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

برای استفاده از دیدنی ها و تفریحات استکهلم به صورت کاملا رایگان،‌ فقط چند کلیک ساده فاصله دارید.تک تراول با ارائه خدمات تور استثنایی و سفارشی، به عنوان بهترین و ارزانترین پلتفرم برای خرید تورهای سوئد در ایران شناخته می‌شود.
تک تراول با ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز، امکان برنامه‌ریزی سفرهایی فراموش‌نشدنی به استکهلم را فراهم می‌آورد که نه تنها هزینه‌های شما را پایین می‌آورد،  بلکه تجربیات به یادماندنی از استکهلم را برای شما رقم می‌زند. داشتن تفریحات رایگان برای گذراندن اوقات فراغت در استکهلم یک رویا نیست. تورهای تک تراول با بهترین قیمت در ایران در خدمت شما است.

نوشتهٔ پیشین
لیستی از بهترین تفریحات رایگان در برلین آلمان
نوشتهٔ بعدی
تفریحات رایگان در رم برای سفری ارزان به ایتالیا
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up