وبلاگ

لیستی از بهترین هتل های لیسبون پرتغال با بهترین قیمت

بهترین هتل های لیسبون

لیسبون، پایتخت پرتغال، شهری پر جنب و جوش بسیار زیبایی است که در ساحل غربی شبه جزیره ایبری واقع شده است. این شهر با قدمتی بیش از ۲۰۰۰ سال دارای تاریخ و فرهنگ بسیار غنی، بناهای تاریخی و موزه‌های متعدد است. زمانی که در محله‌های قدیمی این شهر قدم می‌گذارید، این حس در شما ایجاد می‌شود که وارد تاریخ قرون وسطی شدید. لیسبون یکی از شهرهایی است که همه ساله میلیون‌ها توریست از این شهر دیدن می‌کنند و در هتل‌های این شهر اقامت دارند.

لیستی از بهترین هتل های لیسبون به همراه تصویر و آدرس

  • هتل و اسپا فور سیزنز ریتز لیسبون (Four Seasons Hotel Ritz Lisbon)

این هتل جز هتل‌های لوکس و مجلل شهر لیسبون است. در سال ۱۹۵۹ افتتاح شده و دارای ۲۸۲ اتاق و سوییت زیبا و امکانات رفاهی مانند: ۵ رستوران و بار، استخر روباز، مرکز اسپا و تناسب اندام،‌ خدمات دربانی، نگهداری از کودکان، خشک‌شویی،‌ صرافی، پارکینگ و WIFI رایگان است. این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر با منظره و چشم‌انداز بسیار زیبای رودخانه تِژو و شهر لیسبون یک اقامت رویایی را برای شما رقم می‌زند.

هتل و اسپا فور سیزنز ریتز لیسبون

  • هتل پِستانا پالاس لیسبون (Pestana Palace Hotel & National Monument)

یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره لیسبون است که ابتدا در قرن ۱۹ میلادی به عنوان کاخ سلطنتی ساخته شده بود. این ساختمان در سال ۱۹۹۲ بازسازی شده و به عنوان یک هتل لوکس بر روی گردشگران باز شده است. از امکانات این هتل می‌توان به ۳ رستوران و بار، استخر روباز، مرکز اسپا و تناسب اندام،‌ خدمات دربانی، نگهداری از کودکان، خشک‌شویی،‌ صرافی، پارکینگ و WIFI رایگان است.
این هتل در ارتفاعات لیسبون واقع شده که منظره‌ای بسیار ناب در مقابل رودخانه تِژو و شهر دارد.

هتل پِستانا پالاس لیسبون

  • هتل یورک هاوس (York boutique house lisbona)

این هتل بسیار شیک و مدرن نیز در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد که امروزه ۸۴ آپارتمان و سوئیت بسیار شیک دارد. همگی دارای امکانات رفاهی بسیار زیاد از جمله رستوران، استخر روباز، مرکز اسپا و تناسب اندام،‌ خدمات دربانی، نگهداری از کودکان، خشک‌شویی،‌ صرافی، پارکینگ و WIFI رایگان است. این هتل در محله تاریخی آلفاما واقع شده است که قلعه سائو خورخه و کلیسای جامع Sé در نزدیکی آن می‌باشد.

هتل یورک هاوس لیسبون

  • هتل والردی (Hotel Valverde): هتلی بوتیک و خاص در محله Bairro Alto

هتل بوتیک والردی یک هتل خاص در محله Bairro Alto شهر لیسبون پرتغال است. این هتل زیبا در سال ۲۰۱۷ افتتاح شده و دارای ۲۵ اتاق و سوئیت است که امکانات رفاهی کاملی را ارائه می‌کند.


حتما مطالعه کنید:‌ راهنمای سفر به پرتغال


هتل والردی لیسبون

 

  • هتل ممو (Memmo Alfama)

هتل بوتیک مموزا هم در محله آلفاما شهر لیسبون پرتغال است. این هتل جذاب در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده و دارای ۴۷ اتاق و سوئیت است. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل همگی به صورت بسیار زیبا و مرتب بوده و تمامی امکانات رفاهی را دارا هستند.

هتل ممو لیسبون

معرفی ۱۰ تا از ارزانترین هتل های لیسبون

در ادامه ما مناسب ترین هتل های لیسبون را هم برای شما معرفی می‌کنیم.

  • هتل اچ اف فنیکس میوزیک (HF Fenix Music)

هتلی ۳ ستاره که تم  هنری و موسیقی دارد. این هتل که با دکوراسیون موسیقایی تزیین شده، امکانات خوبی مانند استخر روباز و بار و … را دارد. همچنین در  نزدیکی Avenida da Liberdade بوده و فاصله کمی از ایستگاه متروی Marquês de Pombal دارد.

هتل اچ اف فنیکس میوزیک لیسبون

  • هتل آلجریا (Hotel Alegria)

هتلی ۲ ستاره با طراحی قدیمی و که حس و حال  رمانتیک را به شما منتقل می‌کند. این هتل در نزدیکی Avenida da Liberdade قرار دارد. این هتل در سال ۲۰۱۶ بازسازی شده و امکانات خیلی خوبی هم دارد.

  • هتل خوزه مالهوا (ibis Lisboa Jose Malhoa)

هتلی ۲ ستاره که دسترسی آسان به مرکز شهر و فرودگاه دارد. تمام اتاق‌ها و امکانات این هتل ارزان قیمت بسیار مناسب هستند و برای کسانی که می‌خواهند نزدیک به مرکز شهر باشند بسیار ایده‌ال است.

هتل خوزه مالهوا لیسبون

  • Sete Colinas

هتلی ۲ ستاره در Avenida Almirante Reis واقع شده است که امکانات بسیار خوبی را به مسافران خود ارائه می‌کند. از ویژگی‌های مهم این هتل دسترسی خوب و راحت به مرکز شهر و فرودگاه است.

  • Hotel do Chile

هتلی ۲ ستاره در منطقه Avenida Almirante Reis، با فاصله مناسب از مرکز شهر و ارائه خدماتی مطلوب برای مسافرانی که به دنبال اقامتی اقتصادی هستند.

  • هتل سینترا (ibis Lisboa Sintra)

این هتل ۲ ستاره که در سینترا واقع شده،‌ با قیمتی بسیار مقرون به صرفه برای تمام مسافرانی که به دنبال آرامش و دسترسی به مناظر طبیعی هستند یک انتخاب ایده‌آل به حساب می‌آید.

هتل سینترا لیسبون

  • هتل آلگریا لیسبون پرتغال (Residencial Alegria)

یک هتلی تک ستاره که در نزدیکی Avenida da Liberdade واقع شده است. این هتل یک استراحتگاه ساده و با امکانات خوب و راحتی است که با مرکز شهر فاصله چندانی ندارد.

  • هتل آلبرگاریا اینسولانا (Albergaria Residencial InsulanaI)

هتلی تک ستاره واقع  که در منطقه Baixa واقع شده. این هتل خدمات معمول تمام هتل‌های اقتصادی را دارد و مهمترین مزیت آن دسترسی بسیار عالی به مرکز شهر و جاذبه‌های توریستی آن است.

  • هتل کاپیتال لیسبون پرتغال (Hotel Capital Lisboa)

یک هتل تک ستاره که در منطقه Avenidas Novas واقع شده. این هتل یک اقامتگاه بسیار راحت و کارآمد در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین دسترسی مسافران به وسایل نقلیه عمومی شهر هم در این هتل بسیار راحت است.

هتل کپیتال لیسبون پرتغال

  • هتل پرنسیپ لیسبون (Hotel Principe Lisboa)

هتلی ۳ ستاره با موقعیت عالی نزدیک به مترو شهر است. این هتل اتاق‌های مدرن و راحتی را به مسافران ارائه می‌کند که جز هتل‌های مقرون به صرفه نیز هست.


حتما مطالعه کنید: تفریحات در لیسبون


معرفی ۱۰ تا از گرانترین هتل های لیسبون

  • هتل وینتاژ لیسبون (The Vintage Lisboa)

این هتل پنج ستاره با طراحی داخلی شیک و رترو، محیطی لوکس و آرامش‌بخش را برای مهمانان فراهم می‌کند. امکاناتی مانند اسپا، استخر سرپوشیده، و رستوران با منوی متنوع، هتل را به انتخابی عالی برای دوستداران تجربه‌های ممتاز تبدیل می‌سازد.

  • هتل و اسپا لومیارس (The Lumiares Hotel & Spa)

این هتل ۵ ستاره در قلب منطقه بایرو آلتو واقع شده است.این هتل با اتاق‌هایی مجلل و چشم‌اندازهای خیره‌کننده از شهر، مکانی ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند لیسبون را از نزدیک تجربه کنند. اسپا و امکانات ورزشی مدرن، اقامت را بیش از پیش لذت‌بخش می‌سازند.

هتل و اسپا لومیارس لیسبون

  • هتل والورده لیسبون (Hotel Valverde)

این هتل  ۵ ستاره ترکیبی از طراحی کلاسیک و مدرن را ارائه می‌دهد. همچنین با امکانات جانبی مانند استخر، رستوران ممتاز به همراه موقعیت مکانی عالی در آونیدا دا لیبرداده، اقامتی به یادماندنی را خواهد داشت.

  • هتل پرنسیپ لیسبون (Hotel Principe Lisboa)

مجموعه‌ای از آپارتمان‌های لوکس که تجربه‌ای منحصر به فردی را ارائه می‌کند. این هتل با موقعیتی مهم در منطقه تاریخی لیسبون و امکاناتی مدرن با طراحی داخلی یک اقامت رویایی را برای شما فراهم می‌کند.

هتل پرنسیپ لیسبون

  • هتل و اسپا اُیتاوُس (The Oitavos)

این هتل ۵ ستاره با طراحی مدرن و مناظر خیره‌کننده از اقیانوس اطلس امکانات فراوانی مانند زمین گلف، اسپا و استخر روباز را در خود دارد.

  • هتل و اسپا آلباتروز کاسیاس (Hotel Albatroz Cascais)

این هتل بر روی کرانه‌های چشم‌نواز کاسکایش واقع شده است. همچنین تمام اتاق‌ها و سوئیت‌هایش چشم انداز زیبای دریا را دارند. یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره لیسبون است که دارای اسپا و رستوان‌های بسیار ممتاز می‌باشد.

  • هتل و اسپا ییتمن (The Yeatman Hotel)

یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره لیسبون است که فرهنگ و تمدن این شهر را به نمایش می‌گذارد. این هتل امکاناتی مانند اسپا، استخر و رستوران میشلن ستاره‌دار و … را در اختیار شما می‌گذارد.

هتل و اسپا ییتمن لیسبون

  • هتل پالاسیو بلمونته (Palacio Belmonte)

این هتل در گذشته یک قصر تاریخی بوده که امروزه جزو بهترین هتل های ۵ ستاره لیسبون است. در این کاخ هتل شما می‌توانید آثار هنری متعددی را مشاهده کنید و در اتاق‌های درجه یک آن استراحت کرده و از مناظر چشمگیر شهر لیسبون لذت ببرید.

معرفی ۱۰ تا از لوکس ترین هتل های لیسبون

در این قسمت ما لوکس‌ترین هتل‌های لیسبون را برای شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید یک اقامت بسیار مجلل و خاطره‌انگیز برای خود و خانواده رقم بزنید.

  • هتل فور سیزنز ریتز لیسبون (Four Seasons Hotel Ritz Lisbon)

نمادی از لوکس و زیبایی، این هتل با امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، و رستوران‌های با کیفیت، تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت را ارائه می‌دهد.

هتل فور سیزنز ریتز لیسبون

  • هتل پستانا پالاس لیسبون (Pestana Palace Lisboa Hotel)

هتلی باشکوه که به عنوان یک میراث فرهنگی شناخته می‌شود و امکاناتی مانند اسپا، استخر و باغ‌های زیبا را به میهمانان خود عرضه می‌کند.

  • هتل بایرو آلتو (Bairro Alto Hotel)

در قلب منطقه تاریخی و فرهنگی لیسبون قرار دارد، ارائه دهنده ترکیبی منحصر به فرد از راحتی مدرن و جذابیت‌های تاریخی.

  • هتل و اسپا آلتیس بلم (Altis Belem Hotel & Spa)

واقع در نزدیکی ساحل و منطقه تاریخی Belém، با چشم‌اندازهای خیره‌کننده به رودخانه تاگوس و امکانات لوکس مانند اسپا

هتل و اسپا آلتیس بلم لیسبون

  • هتل اپیک سانا لیسبون (EPIC SANA Lisboa Hotel)

با موقعیتی عالی در لیسبون، این هتل با اتاق‌های مدرن، استخر بی‌نهایت و امکانات سلامتی و زیبایی، اقامتی رویایی را فراهم می‌آورد.

  • پوزادا ده لیسبوا (Pousada de Lisboa)

یکی از بناهای برجسته و تاریخی شهر که تجربه‌ای لوکس و راحت را با ترکیبی از زیبایی‌های کلاسیک و امکانات مدرن عرضه می‌کند.

  • پورتوبای لیبرداده (PortoBay Liberdade)

هتلی با طراحی و ارائه خلاقانه و مدرن که با طراحی داخلی خاص و امکاناتی مانند اسپا، استخر و رستوران‌های عالی، مکانی ایده‌آل برای اقامت است.

پورتوبای لیبرداده لیسبون

  • کورینتیا هتل لیسبون (Corinthia Hotel Lisbon)

با چشم‌اندازهای بی‌نظیر از شهر و رودخانه، این هتل امکاناتی نظیر اسپا با استانداردهای جهانی، استخر و اتاق‌های مجلل را ارائه می‌دهد.

  • هتل و اسپا شرایتون لیسبو (Sheraton Lisboa Hotel & Spa)

با موقعیتی تجاری و اتاق‌های شیک و مدرن، این هتل ۵ ستاره امکاناتی نظیر اسپا، مرکز تناسب اندام و رستوران با چشم‌انداز پاناروما از شهر را ارائه می‌دهد.

  • هتل تیوولی آونیدا لیبرداد لیسبون (Tivoli Avenida Liberdade Lisboa)

این هتل لوکس ۵ ستاره با استخر بزرگ، تراس آفتاب‌گیر و باغ سرسبز، لحظاتی هیجان‌انگیز را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

هتل تیوولی آونیدا لیبرداد لیسبون

رزرو آنلاین هتل در لیسبون در سایت تک تراول

رزرو هتل لیسبون را با بهترین قیمت هیچ وقت به این سادگی و آسانی نبوده است.
با تک تراول رزرو هتل برلین خود را با چند کلیک بسیار ساده انجام دهید و تمام پیچیدگی‌های اقامت خود را در برلین به ما بسپارید.

نوشتهٔ پیشین
معرفی بهترین هتل های مادرید اسپانیا برای تعطیلات
نوشتهٔ بعدی
بهترین هتل های بوداپست مجارستان برای سفری خاطره انگیز
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up