وبلاگ

بهترین هتل های رم ایتالیا برای یک سفر رویایی

بهترین هتل های رم

رم، قلب تپنده ایتالیا، یک شهر تاریخی و کهن و البته بسیار مدرن و امروزی است. این شهر پایتخت کشور ایتالیا و مرکز تاریخی، فرهنگی و معنوی دنیای غرب هم می‌باشد. زمانی که در خیابان‌های سنگ‌فرش این شهر قدم می‌زنید، شکوه و زیبایی این شهر شما را شکفت‌زده می‌کند. به خصوص زمانی که از میان خرابه‌های روم باستان می‌گذرید،‌معماری رنسانس و باروک شما را شگفت‌زده می‌کند.
شهر رم بر روی هفت تپه زیبا بنیا شده که کلوسئوم، پانتئون، میدان ناوونا و فواره تروی تنها بخش کوچکی از آثار دیدنی این شهر هستند. در دل رم موزه‌ها، کلیسا، آثار هنری فراوان و … هر ساله میلیون‌ها نفر را برای گردش به رم می‌کشاند.
در اینجا ما بهترین هتل ها در رم را برای یک اقامت عالی در ایتالیا به صورت کامل معرفی می‌کنیم.

لیستی از بهترین هتل های رم به همراه تصویر و آدرس

هتل د روسی (Hotel de Russie)

این هتل یکی از نمادین‌ترین هتل‌های شهر رم است که بین بین ویلا بورگزه و ویا مارگوتا، نزدیک پیاتزا دل پوپولو واقع شده است. این هتل با طراحی مدرن و کلاسیک بسیار زیبایی که دارد،‌ فضایی بسیار رویایی، باغ داخلی، اسپا و استخر و رستوران شیک جزو بهترین هتل ها در رم می‌باشد.

هتل د روسی رم

هتل رافائل رم (Hotel Raphael Rome)

این هتل با نمای بیرونی سبز و پوشیده از بوته‌های زیبا،‌تجربه یک اقامت کلاسیک معاصر بسیار دلچسبی را برای مسافران خود به ارمغان می‌آورد. این هتل در نزدیکی پیاتزا ناوونا واقع شده است. اتاق‌های این هتل طراحی سنتی و مدرن بسیار زیبایی دارد که امکانات فوق‌العاده‌ای را برای مسافران به همراه دارد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این هتل رستوران گیاهی مخصوص‌اش است که برنده چندین جایزه در سال‌های گذشته شده است. این هتل جزو بهترین هتل ها در رم می‌باشد.

هتل رافائل رم

هتل ایل پلیکانو (Il Pellicano)

هتل ایل پلیکانو در منطقه‌ی زیبای توسکانی واقع شده و یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایتالیا می‌باشد. این هتل با منظره‌ای روبه دریا، فضایی رمانتیک و آرامی را برای مسافران  خود فراهم می‌آورد. رستوران  هم هتل با غذاهای خوشمزه‌ای که دارد، خاطره بسیار بیاد ماندنی را در ذهن شما به جا می‌گذارد.

هتل ایل پلیکانو ایتالیا

هتل روکو فورته وردورا (Rocco Forte Verdura)

این هتل ویلاهای خصوصی رو به ساحل اختصاصی دارد. تمام مسافرانی که به دنبال آرامش هستند از این هتل بسیار عالی استفاده می‌کنند. این هتل تمامی امکانات یک هتل عالی را ارائه می‌کند و جزو بهترین هتل ها در رم می‌باشد.


حتما مطالعه کنید: راهنمای سفر به ایتالیا


هتل روکو فورته وردورا رم

گرند هتل ترمزو (Grand Hotel Tremezzo)

این هتل که جزو بهترین هتل ها در رم است، تزئینات بسیار زیبا و چشم‌نوازی دارد. گرند هتل ترمزو چشم‌اندازی رو به دریا دارد.در کنار همه امکاناتی که وجود دارد، یک رستوران با غذاهای ایتالیایی درجه هم آنها را تکمیل می‌کند. این هتل یک تجربه لوکس را برای مسافران خود به همراه دارد.

گرند هتل ترمزو رم

معرفی ۱۰ تا از ارزانترین هتل های رم

هتل فوروم روما (Hotel Forum Roma)

هتل فوروم روما، در یک ساختمانی تاریخی از قرن هجدهم واقع شده است که پیش از این محل یک صومعه‌ی فرانسیسکن بوده است. دکوراسیون کلاسیک با مبلمان قدیمی، آباژورهای کریستالی فضایی لوکس و آرامش‌بخش ایجاد کرده است. این هتل جزو ارزان ترین هتل های رم می‌باشد.

هتل سنترال لاج (Central Lodge Hotel)

هتل سنترال لاج در قلب رم واقع شده است که تا ایستگاه قطار ترمینی و کولوسئوم فاصله زیادی ندارد. با اقامت در این هتل، گردشگران می‌توانند به تمام وسایل نقلیه عمومی و جاذبه‌های توریستی اصلی شهر دسترسی فوری داشته باشند.

هتل آدریانو (Hotel Adriano)

هتل آدریانو، یک اقامتگاه شیک و جزو ارزان ترین هتل های رم می‌باشد. این هتل در یک ساختمان زیبای قرن هفدهمی واقع شده و تنها چند قدمی از پانتئون، میدان ناوونا و پله‌های اسپانیایی فاصله دارد.

هتل آدریانو رم

هتل کنتیننتال (Hotel Continental)

هتل کنتیننتال رم با امکاناتی مانند صبحانه بوفه رایگان، اینترنت WIFI رایگان در سراسر هتل، تهویه مطبوع و سرویس حمام کامل و …  فضایی آرام و لذت‌بخش را برای مسافران به وجود می‌آورد.

هتل سانتا کوستانزا (Hotel Santa Costanza)

هتل سانتا کوستانزا در منطقه‌ی زیبای نومنتانوی رم قرار دارد. به دلیل نزدیکی به متروی خط B و دسترسی آسان به مراکز تجاری و دیدنی شهر بسیار محبوب است. این هتل چهار ستاره با اتاق‌های مجهز به امکانات مدرن، فضایی آرام و دلپذیر برای میهمانان خود ایجاد کرده است​​​.


حتما مطالعه کنید: تفریحات در رم


هتل پالم گالری (Palm Gallery Hotel)

این هتل در یک ویلای تاریخی با باغ‌های باشکوه بنا شده است. این هتل توسط خانواده‌ای عاشق سفر تاسیس شده تا مهمان‌نوازی درجه یک را ارائه دهد. این هتل بوتیک محیطی آرام و دوستانه برای میهمانان فراهم می‌کند.

هتل پالم گالری رم

هتل کاسا لا ساپینزا (Casa La Sapienza)

این هتل یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که هم به دنبال آرامش هستند و هم می‌خواهند دسترسی آسانی به جاذبه‌های معروف شهر داشته باشند است. این هتل با ارائه امکاناتی مانند اینترنت WIFI رایگان، تهویه مطبوع و امکان استفاده از پارکینگ عمومی (پولی) اقامتی راحت را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

هتل آرتور هاوس (Arthur House)

هتل آرتور هاوس، با طراحی داخلی شیک و مدرن، اقامتی راحت را تضمین می‌کند.

هتل دیپلماتیک (Hotel Diplomatic)

هتل دیپلماتیک با موقعیتی عالی در نزدیکی واتیکان برای کسانی که علاقمند به کاهش در مسیحیت هستند،‌ یک انتخاب خوب خواهد بود. این هتل با نمای کلاسیک و داخلی مجلل، ترکیبی از راحتی و زیبایی را ارائه می‌دهد.

هتل دیپلماتیک رم

هتل مودیگلیانی (Hotel Modigliani)

این هتل یک اقامتگاه آرام در دل شلوغی‌های رم است. بعد از گشت و گذار در شهر،‌ با خانواده و دوستان خود در این هتل استراحت کرده و آرامشی دلنشین داشته باشید.

معرفی ۱۰ تا از گرانترین هتل های رم

هتل ویلا فلترینلی (Grand Hotel a Villa Feltrinelli)

یکی از گران ترین هتل های رم هتل ویلا فلترینلی است. این هتل به دلیل لوکس بودن و قیمت‌های بالا مورد توجه بسیاری از ثروتمندان و علاقمندان اقامت در هتل‌های گران این کشور است. این ویلا اقامتی بسیار اختصاصی و عالی در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

هتل جی کی پلیس رم (J.K. Place Roma)

این هتل گران‌قیمت ایتالیایی با طراحی داخلی استثنایی و خدمات خصوصی که ارائه می‌کند، مکانی ایده‌آل برای تجربه‌ای متفاوت و گرانقیمت از زندگی در ایتالیا می‌باشد. قیمت بالای این هتل نشان دهنده کیفیت و انحصاری بودن آن است.

هتل جی کی پلیس رم

هتل فندی پرایوت سویتس (Fendi Private Suites)

این هتل هم جزو گران ترین هتل های رم است که توانسته با تلفیقی منحصربه‌فرد از مد و لوکس، یک اقامتگاه لوکس و اختصاصی برای مسافران خود ارائه کند.

هتل هسلر روما (Hotel Hassler Roma)

این هتل گران در بالاترین نقطه‌های پله‌های اسپانیایی رم واقع شده که امکانات لوکس و بی‌نظیری را به مسافران خود ارائه می‌کند. این هتل به دلیل سابقه طولانی در میان هتل‌های گران ایتالیا بسیار معروف شده است.

هتل ادن رم (Hotel Eden Rome)

این هتل با مناظر دیدنی و رستوران معروف خود، سوییس‌های لوکس و امکانات بی نظیر جز گران ترین هتل های رم می‌باشد.

هتل ادن رم

هتل د روسی (Hotel de Russie)

این هتل با داشتن باغ‌های زیبا و موقعیت خاصش در نزدیکی میدان پاپولو و محیطی سرسبز، جزو بهترین و گرانترین‌ هتل‌های رم به حساب می‌آید.

هتل پالازو داما (Palazzo Dama)

این هتل با طراحی داخلی بی‌نظیر و استخری زیبا، فضایی لوکس و رویایی را به مسافران خود ارائه می‌دهد. همچنین این هتل، با تمرکز بر زیبایی و راحتی، یکی از گرانترین اقامت‌ها را در رم است.

هتل سوفیتل رم ویلا بورگزه (Sofitel Rome Villa Borghese)

هتل سوفیتل، با منظره‌های شهری دیدنی و امکانات فوق‌العاده، اقامتی لوکس را در یکی از زیباترین مناطق رم دارد. این هتل به دلیل کیفیت بالا و موقعیت مکانی عالی، در فهرست گران‌ترین‌ها قرار می‌گیرد.

هتل سوفیتل روم ویلا بورگزه

هتل لورد بایرون (Hotel Lord Byron)

هتل لورد بایرون، نزدیک پارک ویلا بورگزه، با طراحی داخلی آرت دکو و فضایی اشرافی، اقامتی متفاوت را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. قیمت‌های بالا و خدمات لوکس، آن را به یکی از گران‌ترین هتل‌های رم تبدیل کرده‌اند.

هتل ماجستیک روما (Hotel Majestic Roma)

واقع در خیابان ویا ونتو، هتل ماجستیک با معماری باشکوه و تاریخی غنی، اقامتی کلاسیک و لوکس را عرضه می‌کند. اتاق‌ها و سوییت‌های آن، با طراحی مجلل، این هتل را در ردیف گرانترین‌های رم قرار داده‌اند.

معرفی ۱۰ تا از لوکس ترین هتل های رم

هتل رم شیرین (Rome Cavalieri)

این هتل با ارائه امکاناتی نظیر استخرهای بیرونی و درونی، زمین‌های تنیس و اسپای لوکس، تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت را فراهم می‌کند. این هتل مجلل جزو هتل های برتر کشور ایتالیا می‌باشد.

هتل رم شیرین

هتل سینگر پالاس (Singer Palace Hotel)

سینگر پالاس، با موقعیت مکانی استثنایی در نزدیکی مکان‌های تاریخی رم، اقامتی لوکس و مجلل همراه با خدمات بی‌نظیر عرضه می‌کند. این هتل بر راحتی و زیبایی تاکید بسیاری دارد و به همین دلیل توانسته اقامتی لوکس را برای مسافران خود ارائه کند.

هتل الیزابت یونیک (Elizabeth Unique Hotel)

الیزابت یونیک، با طراحی داخلی هنری و خلاق، فضایی مدرن و شیک را فراهم کرده که به دلیل تمرکز بر خدمات خاصی که دارد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایتالیا باشد.

هتل ویلا اسپلت (Villa Spalletti Trivelli)

ویلا اسپلتی تریولی، با زیبایی‌های معماری و تاریخی که در خود دارد، اقامتی بسیار آرام و البته اشرافی را در قلب شهر رم ارائه می‌دهد. این ویلا با امکاناتی نظیر اسپا و باغ‌های زیبا، مکانی لوکس برای استراحت و لذت بردن از رم بسیار ایده‌ال است.

هتل ویلا اسپلت رم

هتل آرتمیده (Hotel Artemide)

هتل آرتمیده، با فضای داخلی مدرن و امکاناتی نظیر رستوران روی بام و اسپا، تجربه‌ای لوکس و راحت را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل باروکو (Hotel Barocco)

باروکو، با طراحی داخلی زیبا، فضایی رمانتیک، لوکس و مجلل را فراهم می‌کند.

هتل هسلر (Hotel Hassler)

هتل هسلر، با موقعیتی بی‌نظیر بر فراز پله‌های اسپانیایی و امکانات لوکس یکی از مجلل‌ترین‌های ایتالیا می‌باشد.

هتل هسلر رم

هتل ادن (Hotel Eden)

این هتل یک ویو پانوراما به شهر رم دارد که به همراه رستوران معروفش، یک اقامت بسیار لوکس و خاص را رقم می‌زند.

هتل پالازو مانفردی (Palazzo Manfredi)

این هتل با مناظره‌ای  دیدنی از  کولوسئوم و طراحی داخلی شیک، اقامتی لوکس و مجلل را در رم برای شما فراهم کرده‌ است.

هتل گرند هتل پلازا (Grand Hotel Plaza)

این هتل با سابقه‌ای طولانی و معماری باشکوه، یکی از کلاسیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های رم است. این هتل با امکاناتی که ارائه می‌کند، جزو لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های رم به حساب می‌آید.

هتل گرند هتل پلازا رم

رزرو آنلاین هتل در رم در سایت تک تراول

رزرو هتل رم را با بهترین قیمت هیچ وقت به این سادگی و آسانی نبوده است.
با تک تراول رزرو هتل رم خود را با چند کلیک بسیار ساده انجام دهید و تمام پیچیدگی‌های اقامت خود را در رم به ما بسپارید.

 

نوشتهٔ پیشین
لیستی از بهترین هتل های استکهلم سوئد به همراه تصویر
نوشتهٔ بعدی
معرفی بهترین هتل های مادرید اسپانیا برای تعطیلات
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up