وبلاگ

لیستی از بهترین هتل های استکهلم سوئد به همراه تصویر

بهترین هتل های استکهلم

تصور کنید پا به شهری می‌گذارید که تلفیقی جادویی از تاریخ و مدرنیته را در خود دارد. جایی که آب‌ها و رودخانه‌های زلال و درخشان با خانه‌های رنگارنگ در کنارش چشم شما را به حیرت وا می‌دارد. شهر استکهلم در میان جزایر سرسبز روی تپه‌ها با محیطی بسیار آرام انتظار حضور شما را می‌کشد.
هر ورق از کتاب داستان این شهر داستانی باورنکردنی برای شما به همراه دارد.

لیستی از بهترین هتل های استکهلم به همراه تصویر و آدرس

هتل گرند هتل استکهلم (Grand Hôtel Stockholm)

هتل گرند استکهلم یکی از محلل‌ترین هتل‌های ۵ ستاره شهر استکهلم است که به کاخ سلطنتی  و آب‌های زیبای بلو استرند این شهر مشرف است. این هتل امکانات بی نظیری چون اسپا لوکس، چندین رستوران و کافه با کیفیت بالا و اتاق‌هایی با دکوراسیونی شیک و مدرن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هتل گرند هتل استکهلم

هتل نوبیس استکهلم (Nobis Hotel)

هتل نوبیس یک هتل بسیار محبوب و ۵ ستاره است که در مرکز شهر و نزدیک به میدان نرمال مستورگ واقع شده است. معماری داخلی این هتل سبک اسکاندیناوی جالبی دارد که هر روز میهمانان خود را شگفت‌زده می‌کنند. این هتل محبوب امکانات فوق‌العاده‌ای‌ چون سالن ورزشی مدرن، سونا و رستوران با غذاهای جدید را به مسافرانی که به دنبال اقامتی لوکس و بیاد ماندنی هستند ارائه می‌کند.

هتل نوبیس استکهلم

هتل اتلیه استکهلم (At Six)

این هتل ۵ ستاره در قلب استکهلم واقع شده که امکانات بی نظیری چون اتاق‌های بزرگ با منظره‌ شهری، یک رستوران درجه یک و بار، محیطی را برای توریست‌های این شهر فراهم کرده که در کنار یک اقامت بسیار آرام و رویایی توانند از از زیبایی‌ها و مدرنیته شهر لذت ببرند.


حتما مطالعه کنید: راهنمای سفر به سوئد


هتل اتلیه استکهلم

هتل برنز استکهلم (Berns Hotel)

هتل برنز یک هتل ۴ ستاره بسیار چشم‌نواز در نزدیکی پارک برگیان و تئاتر رویال دراماتیک است. این هتل با اتاق‌های چیده‌شده و دکوراسیون منحصر به فردش بسیار محبوب است. همچنین این هتل امکاناتی چون رستوران‌های متعدد و محیطی پر جنب و جوش، تجربه‌ای بیاد ماندنی را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کند.

هتل برنز استکهلم

هتل اسکیپ هولمن (Skeppsholmen)

این هتل ۴ ستاره در  جزیره‌ی آرام اسکیپ هولمن استکهلم واقع شده است. هتل اسکیپ هولمن یک معماری تاریخی و با دکوراسیون بسیار مدرنی دارد که نظر همه را به خود جلب می‌کند. برای رفتن به موزه‌ها و شرکت در فعالیت‌های هنری، بهترین دسترسی را دارد. اگر به دنبال آرامش و شرکت در فعالیت‌های هنری این شهر را دارید، هتل اسکیپ هولمن با امکاناتی خاص و دسترسی آسان یک گزینه بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

هتل اسکیپ هولمن استکهلم

معرفی ۱۰ تا از ارزانترین هتل های استکهلم

شهر استکهلم با جذابیت‌های بی‌شماری که دارد، محلی رویایی برای گردشگران جهان به حساب می‌آید. برای اقامت در این شهر زیبا باید هزینه‌ها را به صورت هوشمندانه‌ای مدیریت کنیم. برای این کار هتل‌های بسیار خوبی در این شهر هستند که علاوه بر کیفیت خوبی که دارند، از قیمت‌های پایین‌تری هم برخوردار هستند.

  1. هتل میکرو (Hotel Micro): دارای اتاق‌های کوچک و بسیار مقرون به صرفه است. اگر به دنبال اقامتی اقتصادی در مرکز شهرید، این هتل را از دست ندهید.
  2.  هتل بیکسی (Bixy Hotel): که در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد، با اتاق‌های بسیار تمیز دسترسی راحتی را برای گردشگران با قیمت‌های مناسب فراهم می‌کند.
  3. هتل زینکنسدام (Zinkensdamm Hotel): در منطقه‌ای آرام واقع شده، محیطی عالی با امکانات مناسبی چون اینترنت رایگان، فضای سبز اطراف دارد.
  4. هتل اسکاندیک مالمن (Scandic Malmen): موقعیت مکانی خوب در مناطق توریستی و تفریحی،‌ اتاق‌های راحتی را با قیمت مناسب ارائه می‌کند.
  5.  هتل ایبیس استایلز استکهلم (Ibis Styles Stockholm): با طراحی مدرن و رنگارنگ، یک محیط شاد و راحت را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.
  6.  هتل سیتی بک پکرز (City Backpackers Hotel): انتخابی عالی برای بک‌پکرها و مسافران جوان است. این هتل اتاق‌های مشترک و یا خصوصی با قیمت‌ها ارزان را همه روزه به مسافران جوان خود ارائه می‌کند.
  7. هتل دیپلمات استکهلم (Diplomat Hotel Stockholm): در منطقه‌ای خوش منظره شهر واقع شده است. تمامی اتاق‌های این هتل امکانات استاندارد اقامتی را با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌کنند.
  8.  هتل جنراتور استکهلم (Generator Stockholm): هتلی مدرن با طراحی جذاب و اتاق‌هایی که محیطی اجتماعی و دوستانه برای مسافران فراهم می‌آورد.
  9.  هتل کانکت سیتی (Connect City Hotel): این هتل اقتصادی با دسترسی آسان به وسایل عمومی، اقامتی راحت را با قیمتی مناسب ارائه می‌کند.
  10.  هتل بیرکا (Birka Hotel): نزدیک به مناطق دیدنی و تاریخی، هتل بیرکا است که اتاق‌هایی قرون‌به‌صرفه با امکانات استاندارد ارائه می‌کند.

ارزانترین هتل های استکهلم

معرفی ۱۰ تا از گرانترین هتل های استکهلم

استکهلم، با ترکیبی از زیبایی‌های طبیعی، معماری باشکوه و تاریخ غنی میزبان خانه‌های و هتل‌های بسیار مجلل و گران‌قیمتی است که امکانات بسیار بینظیر و لوکسی را ارائه می‌کنند تا میهمانان این هتل هرگز آن‌را فراموش نکنند. اگر به دنبال یک اقامت بسیار خاص و گرانقیمت در استکهلم هستید، ما ۱۰ هتل لوکس در استکهلم را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

  • گرند هتل استکهلم (Grand Hôtel Stockholm): اولین هتل گرانقیمت استکهلم است که ۵ ستاره دارد و جزو مجلل‌ترین و شیک ترین هتل‌های جهان می‌باشد. این هتل مشرف به کاخ سلطنتی بوده و منظره بسیار خیره‌کننده‌ای را دارد. اگر به دنبال یک اقامت شیک در استکهلم هستید، حتما به این هتل نگاهی بیندازید.
  • هتل آت سیکس (At Six): در قلب استکهلم واقع شده است. این هتل بسیار مدرن بوده و طراحی داخلی فوق‌العاده‌ای را ائم از طراحی و آثار هنری در خود دارد. اگر به دنبال تجربه یک اقامت شیک و گرانقیمت در استکهلم هستید، بهترین ایده برای رزرو هتل استکهلم می‌باشد.
  • هتل لیدی همیلتون (Lady Hamilton Hotel): یک هتل با دکوراسیون سنتی‌ است که نزدیک به کاخ سلطنتی می‌باشد. اگر به دنبال یک تجربه لوکس و اصیل هستید،‌ این هتل میزبان حضور شما است.
  • هتل نوبیس (Nobis Hotel): طراحی داخلی بسیار شیکی دارد که نزدیک به مرکز شهر هم هست. رستوران این هتل امکانات کامل یک رستوران درجه را به شما ارائه می‌کند. در کنار آن می‌توانید از یک اسپا عالی هم استفاده کنید. اگر به دنبال یک اقامت شیک و همه چیز تمام هستید، به این هتل نگاهی بیندازید.
  • هتل اسکیپ هولمن (Hotel Skeppsholmen): این هتل با معماری تاریخی و محیطی آرم و لوکس اقامتی درجه یک را برای شما تضمین می‌کند.
  • هتل دیپلمات (Hotel Diplomat): نمایی بسیار زیبا و رو به آب با طراحی داخلی بسیار باشکوه دارد. طراحی آن تلفیقی از مدرنیته و سنتی است که هر کسی را به وجد می‌آورد.
  • هتل بانک (Bank Hotel): یک اقامتگاه شیک با امکانات بی نظیری مانند رستوران درجه یک، اتاق‌های منحصر به فرد و … یک اقامت خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند.
  • هتل برنز (Berns Hotel): با دکوراسیون بسیار مجلل محیطی بسیار ممتاز را برای شما فراهم کرده که می‌توانید به فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و مراکز فرهنگی و تفریحی این شهر دسترسی راحت داشته باشید.
  • هتل لیریجنس (Lydmar Hotel): دارای اتاق‌های بسیار بزرگ و منظره‌ای دیدنی از آب‌های استکهلم، یک اقامت آرام و شیک را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • هتل ایلیت مارینا تاور (Elite Marina Tower Hotel): در کنار آب واقع شده و منظره‌ای بسیار نفس‌گیر و زیبایی دارد. این هتل به همراه امکانات بالایی مانند اسپا و اتاق‌های شیک، اقامتی به یاد ماندنی را رقم می‌زند.

تمام این هتل‌ها با ترکیبی از موقعیت‌های دسترسی عالی، منظره زیبا و خدمات درجه یک، قطعا بهترین تجربه سفر و اقامت به استکهلم را به همراه دارند.


حتما مطالعه کنید: تفریحات در استکهلم


گرانترین هتل های استکهلم

معرفی ۱۰ تا از لوکس ترین هتل های استکهلم

اگر قصد اقامت در یک هتل لوکس در استکهلم را دارید، ما ۱۰ تا از لوکس‌ترین و خاص‌ترین هتل‌های این شهر را به شما معرفی می‌کنیم.

  • گرند هتل استکهلم (Grand Hôtel Stockholm): این هتل به تنهایی نمادی از تجمل در شهر استکهلم است. این به شدت زیبا و با شکوه دارای اتاق‌های خاص با دکوراسیون دست چین شده و مجلل است که تمام تصورات شما را از یک اقامت مجلل و لوکس برآورده می‌کند.
  • هتل نوبیس (Nobis Hotel): این هتل بسیار لوکس با معماری اسکاندیناوی که دارد، لحظات درجه یکی را برای شما خواهد داشت.
  • هتل ات سیکس (At Six): این هتل، که در یکی از پرجنب و جوش‌ترین مکان‌های استکهلم قرار دارد، ترکیبی از هنر معاصر و طراحی داخلی لوکس را به نمایش می‌گذارد.
  • هتل بانک (Bank Hotel): این هتل، قبلا یک ساختمان بانک قدیمی بوده که هم اکنون به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر تبدیل شده است.
  • هتل لیدی همیلتون (Lady Hamilton Hotel): این هتل تاریخی با دکوراسیونی سنتی و دوست‌داشتنی، تجربه‌ای از اقامت در خانه‌ای قدیمی سوئدی را ارائه می‌دهد.هتل لیدی یکی از لوکس‌ترین هتل‌های هلند است که زیبایی سنت قدیم این کشور را به صورت مدرن به نمایش می‌گذارد.
  • هتل دیپلمات (Hotel Diplomat): این هتل لوکس با معماری نوو آرت و تراس‌هایی که رو به منظره آبی باز می‌شوند بسیار مشهور است. اگر به دنبال یک اقامتگاه لوکس باشید، این هتل برای شما یک تجربه باورنکردنی را به همراه خواهد داشت.
  • هتل اسکیپ هولمن (Hotel Skeppsholmen): یکی از لوکس‌ترین هتل‌های استکهلم است که در فضای بیرون شهری و هیاهو واقع شده است.
  • هتل لیدمار (Lydmar Hotel): یک هتل بسیار لوکس برای دوستداران موسیقی است.
  • هتل برنز (Berns Hotel): این هتل لوکس و تاریخی به قدری بزرگ است که داخل آن سالن‌های کنسرت نیز وجود دارد. ترکیبی از فرهنگ و تجمل بی نهایت را برای شما ارائه می‌کند.
  • هتل الیت مارینا تاور (Elite Marina Tower Hotel): در کنار آب قرار گرفته که با مناظر زیبا و اسپای لوکس، مکانی تجملی و ایده‌آل برای لذت بردن از آرامش و زیبایی‌های استکهلم است. ایلیت مارینا تاور، با اتاق‌هایی که هر کدام چشم‌اندازهای بی‌نظیری رو به آب دارد بسیار پرطرفدار است.

لوکس ترین هتل های استکهلم

رزرو آنلاین هتل در استکهلم در سایت تک تراول

رزرو هتل در استکهلم با بهترین قیمت هیچ وقت به این سادگی و آسانی نبوده است.
با تک تراول رزرو هتل برلین خود را با چند کلیک بسیار ساده انجام دهید و تمام پیچیدگی‌های اقامت خود را در برلین به ما بسپارید.

نوشتهٔ پیشین
معرفی بهترین هتل های برلین برای سفری خاطره انگیز در آلمان
نوشتهٔ بعدی
بهترین هتل های رم ایتالیا برای یک سفر رویایی
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up