وبلاگ

جدیدترین و بهترین تفریحات رایگان در آمستردام هلند 

تفریحات رایگان در آمستردام

آمستردام شهری است که با کانال‌های رویایی و معماری تاریخی‌اش، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.  از نظر گردشگران، آمستردام عروس اروپا است. این شهر با ترکیبی از تاریخ بسیار غنی به همراه هنر و فرهنگ زنده‌ای که در اختیار دارد، هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

همه ساله میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان برای دیدن سرزمین گل‌های لایه و آسیاب‌های بادی قدیمی وارد این کشور زیبا و شهر آمستردام می‌کنند. کشور هلند و بخصوص آمستردام شهر دوچرخه‌سواران است. زمانی که وارد این شهر می‌شوید، تازه متوجه می‌شوید که سوار دوچرخه شدن و گشتن در میان فضای زیبای این شهر چقدر برایتان لذت‌بخش است.
برای سفر به آمستردام و لذت بردن از طبیعت و سایر جاذبه‌های این شهر نیازی نیست زیاد هزینه کنید. ما دیدنی ها و تفریحات آمستردام را در قالب راهنمای جاذبه های گردشگری آمستردام برای شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید راحت‌تر و ارزان‌تر به این شهر سفر کرده و لحظاتی زیبا برای خود بسازید.

چطور با کمترین هزینه به آمستردام هلند سفر کنیم؟ 

برای سفر کردن و رفتن به جاهای دیدنی آمستردام نیاز نیست زیاد هزینه کنید. برای شروع ابتدا باید سعی کنید زمان‌هایی که آمستردام توریست‌های کمتری دارد را پیدا کنید و در آن بازه زمانی بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را انجام دهید.
برای اینکار ابتدا با کارشناس تور تخصصی تک تراول تماس بگیرید و از او بخواهید تا بهترین زمان برای رفتن به آمستردام را برای شما بررسی کند. در این زمان بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را با کمترین قیمت از تک تراول بگیرید.
وقتی وارد آمستردام شدید،‌ سعی کنید هزینه‌های اضافی را حذف کنید. برای مثال از حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد استفاده کنید و یا به سمت دیدنی ها و تفریحات آمستردام بروید که رایگان باشند.

بازار آلبرت کوییپ (Albert Cuyp Market)

یکی از تفریحات رایگان برای گذراندن اوقات فراغت رفتن به بازار آلبرت کوییپ است. این بازار در یکی از خیابان‌‌های آمستردام واقع شده که بزرگترین بازار روز اروپا نیز می‌باشد. بازار آلبرت کوییپ مکانی عالی برای تجربه فرهنگ محلی و پیدا کردن چیزهای خیلی خوب است. در نهایت این بازار فضایی پر جنب و جوش و غرفه‌های خیلی جالبی دارد.

قایق موسیقی راینیر سایپکنز «نوتندوپ» (Reinier Sijpkens Music Boat “The Notendop”)

یکی دیگر از جاهای دیدنی آمستردام قایق موسیقی است. قایق موسیقی راینیر سایپکنز «نوتندوپ» یک قایق تفریحی منحصر به فرد است که در حقیقت  یک سالن موسیقی می‌باشد. این قایق که در آمستردام هلند لنگر انداخته و میزبان اجراهای موسیقی کلاسیک، جاز و سایر ژانرها می‌باشد. این قایق یک مکان منحصر به فرد با فضایی صمیمی و مناظر زیبایی از کانال های آمستردام را در خود دارد.

سواحل شهری (Urban Beaches)

آمستردام ممکن است به خاطر کانال‌هایش شناخته شده باشد، اما در واقع این شهر تعدادی ساحل شهری بسیار زیبایی دارد که برای استراحت و لذت بردن از فضای باز بسیار عالی هستند و جزو تفریحات رایگان در آمستردام هلند نیز هستند. از سواحل معروف آمستردام می‌توان به استراند زاندورت، ساحل بوم سلو، ساحل Blijburg و ساحل NDSM اشاره کرد.

یکشنبه بازار آمستردام (Sunday Market Amsterdam)

یکی دیگر از فعالیت کاملا رایگان در شهر آمستردام یکشنبه بازار این شهر است. یکشنبه بازار آمستردام یک بازار فضای باز است که هر یکشنبه در Noordermarkt، در منطقه Jordaan آمستردام برگزار می شود. این بازار از سال ۱۹۸۶ فعال بوده و مکانی محبوب برای خرید محصولات تازه، غذاهای آماده، لباس، عتیقه جات و موارد دیگر است.

خیابان‌های هارلم (Haarlemmerstraat & Haarlemmerdijk)

یکی دیگر از تفریحات رایگان در پایتخت هلند دیدن خیابان‌های هارلمر است. خیابان‌های هارلمر (Haarlemmerstraat و Haarlemmerdijk) دو خیابان طولانی و موازی در مرکز شهر آمستردام هلند هستند که در غرب کانال Singelgracht واقع شده‌اندو مملو از مغازه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و بارها هستند.

خیابان‌های هارلم

تئاتر موزیکال در سه‌شنبه‌ها (Muziektheater on Tuesdays)

یکی دیگر از تفریحات خوب و مفرح رایگان آمستردام تئاتر موزیکال است که در سه‌شنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود. این تئاتر موزیکال یک رویداد هفتگی است که در تئاتر موزیکال آمستردام هلند برگزار می‌شود. این رویداد که در سال ۲۰۰۹ آغاز شد، فرصتی برای مردم برای دیدن اجراهای موزیکال می‌باشد.

کلیسای جدید (Nieuwe Kerk)

یکی دیگر از تفریحات رایگان در هلند دیدن کلیسای جدید آمستردام است. این کلیسای جدید و تاریخی در میدان دام (Dam Square) در مرکز شهر آمستردام هلند واقع شده که در قرن پانزدهم ساخته شده و یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی آمستردام است.

کتابخانه عمومی  OBA Public Library

برای تفریحات و سرگرمی در هلند اینبار به سراغ کتابخانه عمومی  OBA Public Library می‌رویم. کتابخانه عمومی OBA آمستردام دارای ۲۸ شعبه در سراسر این شهر است. شعبه اصلی، OBA Central، در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد و در منطقه Oosterdok واقع شده است.

بازار کشاورزان ارگانیک (Organic Farmer’s Market)

بازارهای کشاورزان ارگانیک محلی است که در آن می‌توانید به راحتی محصولات کشاورزی تازه،محلی و البته ارگانیک را پیدا کنید. این بازارچه می‌تواند جزو تفریحات رایگان برای گذراندن اوقات فراغت این شهر به حساب بیاید.

باغ ریکس میوزیوم 

باغ ریکس میوزیوم (Rijksmuseum Garden) یک باغ مجسمه‌سازی در فضای باز است که در پشت موزه ملی ریکس میوزیوم در آمستردام هلند واقع شده است. این باغ در سال ۱۸۸۵ افتتاح شد و دارای مجسمه‌هایی از هنرمندان هلندی و بین‌المللی است. باغ ریکس میوزیوم مکانی محبوب در بین گردشگران است که برای آرامش و لذت بردن از فضای باز است که برای دیدن آن به آمستردام سفر می‌کنند. 

این باغ دارای طیف گسترده‌ای از مجسمه‌هایی مانند مجسمه‌های رئالیستی، انتزاعی و مدرن است. این باغ همچنین دارای یک باغ چای و یک زمین بازی است. دیدن این باغ برای دوستداران طبیعت مدرن بسیار توصیه می‌شود.

باغ ریمیکس میوزیوم

خانه‌های هفت کشور در خیابان رومر ویسچر (Seven Countries-Houses on the Roemer Visscherstraat)

خانه‌های هفت کشور مجموعه‌ای از هفت خانه در خیابان رومر ویسچر (Roemer Visscherstraat) در آمستردام هلند است که در قرن هفدهم ساخته شده‌ و هر کدام به سبک یک کشور اروپایی متفاوت طراحی شده‌اند.

این هفت خانه به صورت زیر هستند:
خانه هلندی دارای نمای آجری ساده و یک سقف شیروانی است.
خانه فرانسوی دارای نمای سنگی و یک سقف مانسارد است.
خانه اسپانیایی دارای نمای گچ‌کاری شده و یک بالکن است.
خانه ایتالیایی دارای نمای ستون‌دار و یک رواق است.
خانه آلمانی دارای نمای چوبی و یک سقف شیروانی است.
خانه انگلیسی دارای نمای آجری و یک سقف شیب دار است.
خانه روسی  دارای نمای پیازی شکل و یک سقف گنبدی شکل است.

خانه‌های هفت کشور یک نمونه بسیار خاص از معماری قرن هفدهم  هفت کشور نام برده هستند. 

اورگان‌های دستی در خیابان‌ها (Barrel Organs in the Streets)

ارگان‌های دستی در خیابان‌های آمستردام، نمادی از میراث فرهنگی کشور هلند هستند.  این سازهای مکانیکی و البته قابل حمل که معمولا توسط چند نفر هدایت می‌شوند، قطعات موسیقی متنوعی را از طریق کارتن‌های سوراخ‌دار که بر روی دستگاه چرخانده می‌شود، اجرا می‌کنند. 

این ارگان‌ها، که بخشی از فضای خیابانی آمستردام به شمار می‌روند، فرصتی برای تجربه فرهنگ و هنر سنتی هلند را به گردشگران می‌دهند تا بتوانند ساعاتی را در کنار آنها خوش باشند و لذت ببرند. این ارگان‌ها در هیچ کجای دنیا به این شکل وجود ندارد و رفتن به آمستردام و دیدن آنها یک فرصت تکرار نشدنی برای تجربه‌ای بی نظیر خواهد بود.

بهترین تفریحات رایگان در آمستردام پایتخت هلند با تک تراول

برای انجام تفریحات و سرگرمی در هلند ما راهنمای جاذبه های گردشگری آمستردام را به شما تقدیم کردیم. برای لذت بردن از تمام تفریحات رایگان هلند و آمستردام کافی است با کارشناسان تورهای تخصصی تک تراول تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین تور مورد نظر را سفارش دهید. تک تراول تمام پیچیدگی‌های سفر شما را ساده می‌کند تا با خیال آسوده فقط به فکر تفریحات رایگان در آمستردام باشید. تک تراول تنها تور تخصصی هلند در ایران است که با قیمتی باورنکردی و شرایطی عالی، بهترین لحظات را برای شما رقم خواهد زد.

 

نوشتهٔ پیشین
لیستی از بهترین تفریحات رایگان در پراگ پایتخت چک
نوشتهٔ بعدی
معروف ترین و بهترین رستوران های برلین پایتخت آلمان
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up