وبلاگ

بهترین هتل های پاریس فرانسه به همراه تصویر و لیست قیمت

بهترین هتل های پاریس فرانسه

پاریس، شهر نورها، جایی که قلب عشاق برای یکدیگر می‌تپد. پاریس یکی از شهرهای گردشگری در سراسر جهان است که با داشتن تمدن، تاریخ غنی و جاهای بسیار دیدنی و شگفت‌انگیز همه ساله میلون‌ها گردشگر مشتاق را در خود می‌پذیرد.  تور فرانسه این امکان را به شما می دهد که با فرهنگ محلی این کشور آشنا شوید، غذاهای خوشمره فرانسوی را امتحان کنید و از مهمان نوازی مردم فرانسه بهره‌مند شوید. ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین هتل های پاریس را به صورت کامل برای شما معرفی کنیم تا فقط به فکر گردش در این شهر زیبا بوده و به چیز دیگری فکر نکنید.

لیستی از بهترین هتل های پاریس به همراه تصویر و آدرس 

هتل ریتز پاریس (Ritz Paris) 

ریتز پاریس یکی از بهترین هتل های پاریس است که در وسط این شهر واقع شده است. این هتل ۵ ستاره در حقیقت به عنوان نمادی لوکس و تاریخی شناخته شده و با معماری کلاسیک و طراحی داخلی مجللی که دارد، یک اقامت استثنایی و فراموش نشدنی شاهانه را برای شما خواهد داشت. هتل ریتز اتاق‌ها و سوئیت‌ها مجهزی داشته و داخل همه آنها دکوراسیون و مبلمان لوکس و امکانات فوق‌العاده‌ای وجود دارد که در آنها می‌توانید با آرامش کامل استراحت کنید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، اسپا با خدمات کامل، سالن ورزشی مجهز، و چندین رستوران و بار با سرآشپزهای برجسته اشاره کرد.

هتل ریتز پاریس

هتل لو بریستول پاریس (Le Bristol Paris)

یکی دیگر از بهترین هتل ها در پاریس،‌ لو بریستول است. این هتل ۵ ستاره در در خیابان فوبورگ سن اونوره واقع شده و با باغ‌های زیبا، استخر روی پشت بام هتل منظره‌ای بی‌نظیر از شهر را برای شما به نمایش می‌گذارد. این هتل با سوئیت‌های بسیار شیک و مدرن، مجهز به همه امکانات رفاهی بوده و یک اقامت خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. هتل لو بریستول موقعیت مکانی بسیار مناسب و سرویس‌دهی بسیار خوبی داشته و امکانات فوق‌العاده آن باعث شده تا جزو بهترین‌های پاریس به حساب بیاید.

هتل لو بریستول پاریس

هتل پلازا آتنه (Plaza Athénée) 

پلازا آتنه جزو بهترین هتل های ۵ ستاره پاریس بوده و به عنوان معروف‌ترین و مجلل‌ترین هتل پاریس نیز مشهور است. این هتل نما و منظره‌ بسیار خاصی داشته و با تراس‌های تزئین شده با گل‌های رز قرمز، یک اقامت عاشقانه و لوکس را برای شما به همراه خواهد داشت. گل‌های رز این هتل آنقدر زیاد هستند که از دور می‌توانید هتل پلازا آتنه را به واسطه آنها فورا پیدا کنید. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل بسیار شیک و هنری بوده و همه امکانات فوق‌العاده نظیر اسپا، سالن‌بدنسازی، استخر و … را در خود دارد. این هتل به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر، سرویس‌دهی بسیار عالی داشته و زندگی در آن باعث می‌شود تا خاطره نمادین‌ترین هتل پاریس هیچگاه از یاد شما نرود.

هتل پلازا آتنه پاریس

هتل ماندارین اورینتال پاریس (Mandarin Oriental Paris) 

ماندارین اورینتال جزو هتل های برتر کشور فرانسه بوده و با ۵ ستاره درخشانش، ترکیبی از طراحی مدرن و لوکس را به گردشگران علاقمند ارائه می‌کند. این هتل فضایی بسیار آرام و دلنشین، به همراه استفاده از نور طبیعی، یکی از شاهکارهای هتل‌داری در فرانسه است. این هتل دارای امکانات بسیار کامل و اضافی مانند اسپا، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی است که با رستوران‌های متعددش یک اقامت رویایی را برای شما رقم خواهد زد. هتل ماندارین اورینتال خدمات بسیار فوق‌العاده عالی داشته و موقعیت مکانی خوبی هم دارد. تجربه اقامت در این هتل ماندگار را هرگز فراموش نخواهید کرد.

هتل ماندارین اورینتال پاریس

هتل شرایتون گراند پاریس (Sheraton Grand Paris) 

یکی از بهترین هتل های پاریس،  شرایتون گراند است که با ۵ ستاره‌اش در نزدیکی برج ایفل زیبا واقع شده است.  این هتل با داشتن سوئیت‌ها و اتاق‌های بسیار بزرگ و کاملا مجهز و لوکس، مانند بسیاری از هتل‌های دیگر، امکانات اضافی مانند استخر سرپوشیده،‌ سال‌ بدنسازی،‌ اسپای بسیار لوکس و رستوران‌ها مجهز، اقامت مجللی را برای شما خواهد داشت. شما با تور فرانسه و اقامت در این هتل می‌توانید یکی از بهترین لحظات زندگیتان را ثبت کنید.

هتل شرایتون گراند پاریس

معرفی ۱۰ تا از ارزانترین هتل های پاریس

هتل بسیک پاریس (Basic Hotel Paris) 

بسیک پاریس یکی از ارزان ترین هتل های پاریس است که با داشتن ۵ ستاره و نزدیکی به مرکز شهر و دسترسی راحت به جاذبه‌های گردشگری اقامتی ساده و راحت را برای شما به همراه خواهد داشت. شاید اتاق‌های این هتل بسیار ساده باشند،‌ اما کاملا تمیز و راحت بوده و همه امکانات پایه هتل‌های ۳ ستاره نظیر تلویزیون، اینترنت وای‌فای رایگان و حمام خصوصی را در خود دارد. این هتل مقرون به صرفه به شما فرصت این را می‌دهد تا با کمتر کردن هزینه اقامت، بتوانید از تمام جاذبه‌های گردشگری این شهر به راحتی استفاده کنید.

هتل پرینس آلبرت (Hotel Prince Albert) 

پرینس آلبرت یکی از مناسب ترین هتل های پاریس است که با داشتن ۲ ستاره و قرار گرفتن در یک منطقه بسیار در این شهر، خیال شما را از بابت هزینه‌های هنگفت هتل در پاریس راحت می‌کند. این هتل اتاق‌های کوچی دارد. اما بسیار راحت و تمیز بوده با ارائه خدمات مناسب یک اقامت آرام و دلپذیر را برای گردشگران به همراه خواهد داشت. این هتل امکانات پایه مانند اینترنت رایگان، صبحانه ساده و پذیرش ۲۴ ساعته، گزینه‌‌ای مناسب و مقرون به صرفه‌ای خواهد بود.

هتل پرینس آلبرت پاریس

هتل ترمیوس پاریس (Hotel Terminus Paris) 

ترمیوس پاریس یک هتل سه ستاره است که در  نزدیک ایستگاه اصلی مترو و قطار پاریس واقع شده و شما می‌توانید به راحتی از آنجا به هر کجایی که مایل باشید بدون هیچ هزینه اضافی سفر کنید. این هتل امکانات کامل و خوب یک هتل ۵ ستاره مانند تهویه مطبوع، تلویزیون و اینترنت رایگان را داشته و خدمات دیگری مانند صبحانه بوفه، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات نگهداری چمدان را دارد. اگر به دنبال یک اقامت راحت و مقرون به صرفه‌ هستید، این هتل را از دست ندهید.

هتل فورسا پاریس (Hotel Forssa Paris)

فورسا پاریس یک هتل قیمت مناسب است که اتاق‌های ساده ولی تمیز و راحت را ارائه می‌کند. این هتل امکانات پایه‌ای مانند اینترنت وای‌فای رایگان، تلویزیون، و حمام خصوصی دارد که به دلیل نزدیکی به بافت شهری پاریس، برای گشت و گذار در شهر بسیار عالی است.

هتل کامفورت پاریس (Comfort Hotel Paris)

کامفورت پاریس یکی از هتل‌های مقرون به صرفه‌ است که با داشتن ۳ ستاره و اتاق‌های خیلی راحت و مدرن،‌ اقامتی خوب را برای شما به همراه خواهد داشت. این هتل امکانات پایه‌ای مانند اینترنت رایگان، تلویزیون ، تهویه مطبوع و صبحانه بوفه همه چیز را برای یک اقامت راحت فراهم می‌کند.

هتل ویکتور هوگو (Hotel Victor Hugo) 

هتل ویکتور هوگو دو ستاره در نزدیکی مرکز شهر پاریس واقع شده است. این هتل با ارائه اتاق‌های ساده و تمیز، اقامتی راحت و اقتصادی را برای مهمانان فراهم می‌کند. امکانات هتل شامل اینترنت وای‌فای رایگان، تلویزیون، و خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است. هتل ویکتور هوگو به دلیل قیمت مناسب و دسترسی آسان به جاذبه‌های اصلی شهر، گزینه‌ای محبوب برای مسافران اقتصادی است.

هتل لیون پاریس (Hotel Lyon Paris) 

لیون پاریس یک هتل با قیمت مناسب ۳ ستاره است که به دلیل نزدیکی به ایستگاه اصلی مترو و قطار بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. این هتل اتاق‌های بسیار راحت و مجهز به تمام امکانات پایه همه هتل‌های ۳ ستاره که قبلا به آنها اشاره کردیم، یک اقامت بسیار خوب رو با قیمت مناسب را به همراه خواهد داشت.

هتل لیبرتین پاریس (Libertine Hotel Paris) 

هتل لیبرتین پاریس جزو اقامتگاه‌ةای بسیار ساده ولی تمیز و مقرون به صرفه است که تمام امکانات پایه‌هتل‌های مقرون به صرفه را در خود دارد. این هتل در یک منطقه بسیار آرام واقع شده و دسترسی شما را به جاذبه‌های گردشگری پاریس راحت می‌کند.

هتل لیبرتین پاریس

هتل سیتادین پاریس (Citadines Hotel Paris) 

هتل سیتادین پاریس هم جزو هتل‌های قیمت مناسب ۳ ستاره است که اتاق‌های بسیار راحت و مجهزی را ارائه می‌کند تا یک اقامت با قیمت مناسب را داشته باشید. این هتل مقرون به صرفه همه امکانات یک هتل ۳ ستاره را به همراه دارد.

هتل ل اپرا فاوست (Opera Faust Hotel) 

هتل ل اپرا فاوست یک هتل دو ستاره است که در نزدیکی مرکز شهر پاریس واقع شده است. این هتل با ارائه اتاق‌های ساده و تمیز، اقامتی راحت و اقتصادی را برای مهمانان فراهم می‌کند. امکانات هتل شامل اینترنت وای‌فای رایگان، تلویزیون، و خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است. هتل ل اپرا فاوست به دلیل قیمت مناسب و دسترسی آسان به جاذبه‌های اصلی شهر، گزینه‌ای اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد بود.

معرفی ۱۰ تا از گرانترین هتل های پاریس 

هتل رافائل (Hôtel Raphael) 

رافائل یکی از گران ترین هتل های پاریس است که با داشتن ۵ ستاره درخشان با معماری بسیار زیبا و خدمات لوکس بین گردشگران فرانسه بسیار معروف است. این هتل اتاق‌های بسیار مجللی داشته و در کل از معماری کلاسیک برخوردار است که نظر همه را حتما جلب خواهد کرد. از اتاق‌های این هتل می‌توانید منظره بسیار زیبای شهر پاریس را ببینید که در شب زیبایی آن دوچندان می‌گردد. این هتل در حقیقت یک هتل بسیار گران بوده و به همان اندازه اقامتی در خور به شما ارائه می‌کند.

هتل رافائل پاریس

هتل دو لوور (Hôtel du Louvre)

یکی دیگر از گران ترین هتل های پاریس، دو لوور است  که با داشتن پنج ستاره، و امکانات فوق‌العاده حتما نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این هتل دکوراسیون داخلی بسیار شیکی داشته و سعی دارد تا تاریخ و قدمت خودش را به شما نشان دهد. این هتل بسیار آرام و دلچسب بوده و همه امکانات رفاهی کاملی که فکر را هم نمی‌کنید در خودش دارد.و در آخر تمام اتاق‌های این هتل منظره‌ای بی‌نظیر از شهر را به شما ارائه می‌کنند.

هتل موریس (Le Meurice) 

هتل موریس هم یکی از گرانترین اقامت‌های ۵ ستاره پاریس است که معماری و دکوراسیون آن به سبک لویی شانزدهم ایجاد شده که در نهایت ترکیبی زیبا از هنر و لوکس بودن را به شما نشان می‌دهد. این هتل بسیار معروف همه امکانات کامل یک هتل گرانقیمت و خاص را داشته و امکانات خاصی مانند اسپا را در خود دارد. در آخر این هتل رستوران‌های بسیار درجه یک و خاصی دارد که می‌توانید ساعت‌ها در آن خوش بگذرانید.

هتل رویال مونسو رافلز (Le Royal Monceau – Raffles Paris)

هتل رویال مونسو رافلز یک اقامت‌گاه بسیار گران و  پنج ستاره  است که بسیاری از گردشگران خاص از این هتل برای سفر خود به پاریس استفاده می‌کنند. این هتل دکوراسیون مدرن و معاصر داشته و با آثار هنری زیادی تزئین شده است. تمام مسافران این هتل تجربیات بسیار خاص و منحصر به فردی را عنوان می‌کنند که به دلیل تمامی خدمات خوب و درجه یک آن می‌باشد. در این هتل تمامی امکانات خاص هتل‌های درجه یک مانند استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و … برای شما وجود دارند.

هتل پارک حیات وندوم (Park Hyatt Paris-Vendôme)

پارک حیات وندوم یکی دیگر از گران ترین هتل های پاریس است که با داشتن ۵ ستاره و نزدیکی به میدان وندوم،‌ توانسته نظر بسیاری از گردشگران این شهر را به خودش جلب کند. این هتل طراحی بسیار مدرن و خدمات لوکس داشته و تمام امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل بالانس پاریس (Bulgari Hotel Paris) 

هتل بالانس پاریس ۵ ستاره هم یکی از گرانترین اقامتگاه‌های شهر زیبای پاریس است که جزو جدیدترین و شیک‌ترین هتل‌های این شهر محسوب می‌‌شود. در این هتل سعی شده سبک ایتالیایی و فرانسوی استفاده شود تا فضایی بسیار شیک و مجللی به وجود بیاید که مسافران تجربه بیاد ماندنی و فراموش نشدنی را از اقامت در فرانسه داشته باشند. این هتل همه امکانات کامل یک هتل مجلل را داشته و از شما در اسپا و رستوران‌های برتری که دارد دعوت می‌کند تا ساعت‌ها فقط به فکر تفریح و خوشگذرانی باشید.

هتل بالانس پاریس

هتل دو ژوبینال (Hôtel du Jeu de Paume) 

دو ژوبینال هم یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره پاریس ات که با داشتن فضایی بسیار مجلل یک اقامت خاص و کامل را برای شما به همراه خواهد داشت. این هتل در جزیره سنت لوئیس واقع شده، با تاریخچه‌ای غنی و معماری زیبا، تجربه‌ای منحصر به فرد را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل با دکوراسیون شیک و امکانات رفاهی کامل، اقامتی راحت و لوکس را تضمین می‌کنند.

هتل له پافیلون دو لا رین (Le Pavillon de la Reine) 

هتل له پافیلون دو لا رین که پنج ستاره دارد، در محله تاریخی مارا واقع شده است. این هتل با فضای سبز و حیاط داخلی خود، محیطی آرام و دلپذیر را برای مهمانان فراهم می‌آورد. اتاق‌های این هتل با دکوراسیون زیبا و امکانات رفاهی عالی، اقامتی به یاد ماندنی را به ارمغان می‌آورند.

هتل سانت جیمز پاریس (Saint James Paris) 

هتل  مجلل و شیک سانت جیمز پاریس یکی از بهترین‌ هتل‌های ۵ ستاره پاریس است که داخل یک قصر قدیمی واقع شده که با دکوراسیون داخلی بسیار شیک و خاص و خدمات بسیار برتری که ارائه می‌دهد، جز بهترین هتل‌های دنیا به حساب می‌آید. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به باغ زیبا و رستوران‌های باکیفیت اشاره کرد.

هتل لانکاستر پاریس (Hotel Lancaster Paris)

هتل لانکاستر پاریس یکی از معروفترین و در عین حال گرانقیمت‌ترین هتل های پاریس است که با دکوراسیون کلاسیک و شیک امکانات رفاهی بسیار عالی و آرامش‌بخشی را به شما ارائه می‌کند که نظیر آن را شاید کمتر بتوانید پیدا کنید. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به خدمات شخصی و رستوران‌های باکیفیت اشاره کرد.

معرفی ۱۰ تا از لوکس ترین هتل های پاریس 

هتل اپرا گارنیه (InterContinental Paris Le Grand)

اپرا گارنیه یک هتل لوکس در پاریس است که به دلیل نزدیکی به اپرای گارنیه این اسم را برای خود انتخاب کرده است. بسیاری از اشراف و افراد مطرحی که قصد سفر به پاریس را دارند در این هتل اقامت می‌کنند. این هتل درکوراسیون بسیار شیک و لوکسی دارد که در آن می‌توانید سالن‌های بسیار بزرگ و رستوران‌های بسیار با کیفیت را مشاهده کنید.

هتل اپرا گارنیه پاریس

هتل بولگاری پاریس (Bulgari Hotel Paris) 

هتل بولگاری پاریس هم یک اقامتگاه بسیار لوکس و جدید در پاریس است که با ۵ ستاره و ترکیبی از سبک فرانسوی و ایتالیایی یک فضای بسیار شیک و مجلل را برای اقامت شما به وجود آورده‌اند.

هتل سوکیت پاریس (Maison Souquet)

هتل لوکس و مجلل سوکیت پاریس با ۵ ستاره درخشان و دکوراسیون منحصر به فرد و فضای داخلی شیک، یکی از منحصر به فردترین هتل‌های پاریس به حساب می‌آید. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده و اسپا اشاره کرد.

هتل فریک پاریس (Fauchon L’Hotel Paris)

هتل لوکس فریک پاریس با ۵ ستاره،  یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پاریس است. این هتل با دکوراسیون مدرن و خدمات برتر، تجربه‌ای منحصر به فرد را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به رستوران‌های باکیفیت و امکانات رفاهی عالی اشاره کرد.

هتل د ونوم پاریس (Maison Albar – Le Vendome) 

هتل د ونوم پاریس با پنج ستاره، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پاریس است. این هتل با دکوراسیون شیک و خدمات برتر، محیطی آرامش‌بخش و راحت را برای مهمانان فراهم می‌آورد. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده و رستوران‌های باکیفیت اشاره کرد.

هتل ل پتیت بیجیو (Hotel Le Petit Beaumarchais) 

هتل ل پتیت بیجیو هم با داشتن ۴ ستاره،‌ یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پاریس است که با دکوراسیون منحصر به فرد و خدمات برتر، تجربه‌ای منحصر به فرد را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به فضای داخلی شیک و رستوران‌های باکیفیت اشاره کرد.

هتل ل پتیت بیجیو پاریس

هتل نولینسکی پاریس (Nolinski Paris) 

هتل نولینسکی پاریس ۵ ستاره یکی از اقامتگاه‌های بسیار لوکس پاریس است که با دکوراسیون مدرن و خدمات برتر، تجربه‌ای منحصر به فرد را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده و اسپا اشاره کرد.

هتل مونتالفری پاریس (Hotel Montaigne) 

هتل مونتالفری پاریس با  پنج ستاره‌ای که دارد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پاریس است. این هتل با دکوراسیون شیک و خدمات برتر، محیطی آرامش‌بخش و راحت را برای مهمانان فراهم می‌آورد. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به رستوران‌های باکیفیت و امکانات رفاهی عالی اشاره کرد.

هتل لو لاپین بلانک (Hotel Le Lapin Blanc)

هتل  لوکس لو لاپین بلانک با داشتن چهار ستاره و ا دکوراسیون منحصر به فرد و خدمات برتر، تجربه‌ای منحصر به فرد را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به فضای داخلی شیک و رستوران‌های باکیفیت اشاره کرد.

هتل لو برلین پاریس (Hotel Le Ballu) 

آخرین هتل لوکس در پاریس،  لو برلین پاریس است که چهار ستاره دارد و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های فرانسه به حساب می‌آید. این هتل با دکوراسیون شیک و خدمات برتر، محیطی آرامش‌بخش و راحت را برای مهمانان فراهم می‌آورد. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده و رستوران‌های باکیفیت اشاره کرد.

هتل لو برلین پاریس

رزرو آنلاین هتل در پاریس در سایت تک تراول 

آیا شما هم مایل هستید یک اقامت خاص و فوق‌العاده در پاریس داشته باشید؟ تک تراول به عنوان بهترین مجری برگزار کننده تورهای اروپا بهترین و کامل‌ترین امکانات اقامتی مانند رزرو هتل در پاریس، برنامه‌ریزی سفر، اخذ ویزا و … شما را به سفر رویایی دعوت می‌کند. رزرو هتل در پاریس با بهترین قیمت فقط در تک تراول ارائه می‌شود. در تور فرانسه به شما فرصت داده می‌شود که سفری جذاب و خاطره انگیز به قلب فرانسه داشته باشید همین حالا با کارشناسان ما در تک تراول تماس گرفته و رزرو هتل در پاریس با بهترین قیمت از ما بخواهید.

نوشتهٔ پیشین
بهترین محله های لوزان سوئیس را بشناسید!
نوشتهٔ بعدی
لیستی از بهترین تفریحات رایگان پاریس فرانسه
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up