وبلاگ

بهترین رستوران های پاریس فرانسه همراه با تک تراول

بهترین رستوران های پاریس

پاریس، شهر عشق و هنر جایی است که همه ساله میلیو‌ن‌ها نفر از سراسر جهان برای تفریح به این شهر می‌روند. تور فرانسه، فرصتی عالی برای کاوش در تاریخ و فرهنگ غنی این کشور است. هر گردشگری که تور فرانسه تک تراول را انتخاب می کند لذت غذاهای فرانسوی را نیز تجربه خواهد کرد. در این مقاله ما قصد داریم تا شما را به یک سفر شگفت‌انگیز و خوشمزه در خصوص بهترین رستوران های پاریس فرانسه ببریم تا تجربه‌ای‌ خاص و بیادماندنی را برای خود بسازید. قبل از شروع معرفی رستوران‌ها، ابتدا با خوراکی‌های خیلی خاص فرانسه کمی آشنا شویم.

لیستی از غذاهایی که باید در فرانسه امتحان کنید! 

  • باگت فرانسوی: نان فرانسوی محبوب که به تنهایی یا با پنیر، کره و مربا سرو می‌شود و با نان باگتی که می‌شناسید بسیار متفاوت است.
  • کرم بروله: دسر کاستارد غلیظ با رویه کاراملی ترد بعد از غذا سرو شده و بی‌نظیر است.
  • استیک فریت: استیک کبابی با سیب‌زمینی سرخ‌کرده که طعمی بسیار بی‌نظیر را به وجود می‌آورد.
  • موله فریت: صدف سیاه پخته شده همراه با سیب‌زمینی سرخ‌کرده است.
  • کروک موسیو: ساندویچ ژامبون  اصل فرانسوی و پنیر گریل شده با سس بشامل
  • اسکارگو: حلزون پخته شده با سیر، کره و Kräuter
  • پروفیترول: شیرینی‌های کوچک توخالی پر شده با بستنی یا کرم
  • گراتن دوفینوس: سیب‌زمینی ورقه‌ای پخته شده در شیر و خامه
  • سوفله: کیک اسفنجی سبک و هوادار.
  • کروسان: شیرینی هلالی شکل که برای صبحانه یا میان وعده سرو می‌شود
  • راتاتویی: خورش سبزیجات رنگارنگ از جنوب فرانسه
  • سالاد نیسواز: سالاد با تن ماهی، تخم مرغ آب پز، زیتون و گوجه فرنگی
  • بوف بورگینیون: خورشت گوشت گاو قرمز پخته شده خاص

غذاهای فرانسه

لیستی بهترین رستوران های پاریس

در این قسمت نوبت به معرفی بهترین رستوران های پاریس می‌رسد. ما سعی می‌کنیم همه رستوران‌های خاص و عالی را به شما معرفی کرده و از تمامی جوانب آنها را بررسی کنیم.

رستوران آ-تابل (A-Table)

آ-تابل یک رستوران ارزان در پاریس است که در منطقه لو ماریس واقع شده است. این رستوران با دکوراسیون مدرن و شیک، فضایی دلپذیر و دوستانه داشته و تمرکز اصلی‌ آن غذاهای مدیترانه‌ای و فرانسوی است. منی این رستوران بسیار جذاب بوده و در آن انواع غذاهای دریایی،‌ پاستا و غذاهای کاملا گیاهی وجود دارد.
یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این رستوران تازگی و مرغوب بودن مواد اولیه است که در مجموع یک تجربه بسیار خوبی را برای میهمانان به وجود می‌آورد. این رستوران در نزدیکی موزه پیکاسو و میدان ووژ واقع شده است. اگر اهل غذاهای گیاهی هستید، این رستوران بهترین منوی گیاهی منطقه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

رستوران بوتاری (Boutary Restaurant)

بوتاری یک رستوران گران در پاریس است که بسیار لوکس و مجلل بوده و دسترسی به آن بسیار راحت است. این رستوران در نزدیک رود سن و محله سنت ژرمن واقع شده. رستوران بوتاری یک ستاره میشلن داشته و جزو برترین رستوران‌های این شهر می‌باشد. اگر اهل چشیدن منوی غذاهای بی‌نظیر فرانسوی هستید، منوی بوتاری شامل انواع غذاهای فرانسوی  و بیشتر غذاهای دریایی و البته خاویار است. این رستوران خاوریار‌های ایرانی بسیار درجه یکی داشته و معمولا شخصیت‌های برجسته این کشور به آن سر می‌زنند. فضای این رستوران لوکس بسیار آرام و دلنشین بوده و یک شام رمانتیک را برای شما خواهد داشت.

رستوران بوتاری پاریس

رستوران پیزریا آریودورچی (Pizzeria Arrivederci)

یکی از رستوران های معروف پاریس پیزریا آریودورچی است که در اصل یک رستوران ایتالیایی است. این رستوران در  منطقه مونمارتر، یکی از مشهورترین و توریستی‌ترین مناطق پاریس، قرار دارد. دکوراسیون و فضای داخلی این رستوران در عین سادگی، بسیار دلنشین بوده و حال و هوای رستوران‌های ایتالیا را دارد. یعنی وقتی وارد این رستوران می‌شوید فکر می‌کنید به ایتالیا سفر کرده‌اید. منوی این رستوران شامل انواع پیتزاهای اصیل ایتالیایی، پاستاها و سالادهای تازه است. این رستوران بسیار باکیفیت و خاص، بسیار مقرون‌ به صرفه بوده و می‌توان آن را در گروه رستوران‌های ارزان و معروف دسته بندی کرد.

رستوران ایل اتای اون اسکوئر (Il Etait Un Square)

یکی دیگر از بهترین رستوران های پاریس ایل اتای اون اسکوئر است که جز رستوران‌های اصیل فرانسوی نیز می‌باشد. این رستوران نزدیک به پارک مون‌سوریس واقع شده و با دکوراسیون بسیار شیک و مدرن، فضایی دلپذیر و راحت را برای شما فراهم کرده است. منوی ایل اتای اون اسکوئر شامل انواع استیک‌ها و برگرهای لذیذ است که همگی از تازه‌ترین و بهترین مود اولیه تهیه می‌شوند. این رستوران به خاطر برگرها و استیک‌های بسیار خوشمزه اش معروف است. این رستوران با این همه زیبایی و امکانات، قیمت بسیار مناسبی داشته و به راحتی می‌توانید ساعت‌ها در آن خوش بگذرانید.

رستوران دا جوزپه (Da Giuseppe)

رستوران دا جوزپه یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی در پاریس است که در منطقه سن ژرمن دپری واقع شده است. این رستوران فضایی بسیار خاص و دلنشین به همراه دکوراسیون عالی دارد که حس و حال اصیل ایتالیا را برای میهمانان خود تداعی می‌کند. منوی این رستوران هم شامل انواع پیتزاها،‌ پاستاهای اصیل و غذاهای دریایی ایتالیایی است که از مواد اولیه بسیار با کیفیت و تازه تهیه می‌شوند. علت شهرت این رستوران به خاطر پیتزاهای بسیار خاص و خوشمزه‌اش است. اگر به دیدن کلیسای سن ژرمن دپری رفتید، حتما برای ناهار یا شام به این رستوران مراجعه کنید.

رستوران بیستروت اینستینکت (Bistrot Instinct)

یکی از بهترین رستوران پاریس بیستروت اینستینکت است. این رستوران کاملا فرانسوی در منطقه ماره پاریس واقع شده و با یک ستاره میشلن توانسته جز بهترین رستوران‌های فرانسه باشد. فضای داخلی این رستوران به دلیل دکوراسیون مدرن و خلاقانه‌اش بسیار خاص و دیدنی است. منوی این رستوران شامل همه غذاهای فرانسوی است که با ترکیب خلاقانه با کیفیت‌ترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. این رستوران بیشتر بخاطر استیک‌ها  غذاهای دریایی‌اش معروف شده است. اگر به موزه پیکاسو رفتید و یا در میدان ووژ بودین، حتما برای صرف غذا به این رستوران درجه یک سر بزنید.

رستوران بیستروت اینستینکت پاریس

رستوران اسنابل پاریس (Assanabel Paris)

اسنابل پاریس یک رستوران لبنانی و بسیار معروفی است که با دکوراسیون زیبا و اصیل لبنانی، فضایی خاص و دلنشین برای مشتریان خود به وجود آورده است. این رستوران انواع غذاهای لذیذ لبنانی،‌ کباب‌ها، خوراک‌های عربی و بسیاری دیگر را در منوی خودش دارد که همگی را از مواد اولیه بسیار تازه و با کیفیت تهیه می‌کند. این رستوران در منطقه شانزلیزه واقع شده و قطعا یک شام خاطره انگیز را برای شما فراهم می‌کند.

رستوران بسترونوم پاریس (Bustronome Paris)

بسترونوم نیز یک رستوران مشهور پاریس است که در حقیقت در داخل یک اتوبوس دو طبقه قرار دارد. اگر در شب به این رستوران مراجعه کنید،‌ این اتوبوس حرکت کرده و از جلوی جاذبه‌های توریستی پاریس عبور خواهد کرد. در داخل این رستوران دکوراسیونی خاص و بسیار شیک و لوکسی وجود دارد که تمام غذاهای خوشمزه فرانسوی را در منوی خود دارد. قطعا شام خوردن در این رستوران می‌تواند خاطره‌ای بیاد ماندنی و بسیار ناب برای شما به وجود بیاورد.

رستوران پیتزا پِرستو (Pizza Presto)

پیتزا پِرستو یکی دیگر از معروف ترین رستوران های پاریس است که در اصل استایل ایتالیایی داشته و در منطقه لو ماریس پاریس قرار دارد. فضای داخلی آن بسیار شیک و البته ساده است و حس و حال رستوران‌های ایتالیا را به یاد شما می‌آورد. منوی پیتزا پرستو شامل انواع پیتزاهای خوشمزه و پاستاهای لذیذ است که با استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می‌شوند. این رستوران به خاطر پیتزاهای خاص و خوش‌طعمش بسیار معروف است و قیمت‌های مناسبی نیز دارد. نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی ماریس، یک مزیت بسیار بزرگ برای آن است.

رستوران هابیله (Habile)

یکی دیگر از بهترین رستوران های پاریس،‌ هابیله است که با دکوراسیون بسیار مدرن و شیک در نزدیکی برج ایفل واقع شده است. این رستوران یک ستاره میشلن داشته و منوی بسیار درخشانی از غذاهای درجه یک فرانسوی با تمرکز بر غذاهای دریایی و استیک،‌ یک وعده غذایی خاص را برای شما رقم می‌زند. مثل همه رستوران‌های درجه یک این کشور،‌ مواد اولیه بسیار تازه و با کیفیت بوده و به خاطر نزدیکی به برج ایفل و طعم بی‌نظیر غذاهایش بسیاری از گردشگران به این رستوران سر زده و یک شام رمانتیک را برای خودشان تدارک می‌بینند.

رستوران هابیله پاریس

رستوران پیزامور پاریس (Pizzamore Paris)

پیزامور نیز یکی از بهترین رستوران های پاریس است که در منطقه لا دفانس پاریس قرار دارد. فضای داخلی این رستوران با دکوراسیون ساده و دلنشین حس و حال عجیبی به شما می‌دهد.  منوی پیزامور شامل انواع پیتزاهای خوشمزه و پاستاهای لذیذ است که با استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می‌شوند. 

رستوران بیسترو شز پردل (Bistro Chez Pradel)

رستوران بیسترو شز پردل یک رستوران بسیار معروف و کلاسیک در منطقه مونپارناس پاریس است که یک ستاره میشلن هم دارد. این رستوران به دلیل این ستاره میشلن بسیار مشهور بوده و منوی متنوعی از انواع غذاهای خاص فرانسوی با تمرکز بر غذاهای گوشتی و استیک شما را به یک وعده غذای بسیار خوشمزه که از مواد اولیه درجه یک و بسیار تازه تهیه می‌شود دعوت می‌کند. هرچقدر از طعم غذاهای این رستوران برای شما بگوییم باز هم کم است. نزدیکی به برج مونپارناس و فضای دلنشین بیسترو شز پردل، آن را به یک انتخاب عالی برای یک شام خاطره‌انگیز تبدیل کرده است.

رستوران شیروان (Shirvan)

شیروان یک رستوران ایرانی در پاریس است که در نزدیکی خیابان مشهور شانزلیزه واقع شده است. این رستوران دکوراسیون بسیار شیک و البته اصیل ایرانی دارد که توانسته فضایی بسیار گرم و دلنشین را برای مشتریان خود فراهم کند. این رستوران تمام غذاهای درجه یک ایرانی که شامل تمام کباب‌ها،‌ خورشت‌ها و سایر خوراکی‌های خاص کشورمان است را همیشه سرو می‌کند. مانند بقیه رستوران‌های خوب پاریس که معرفی کردیم، مواد اولیه این رستوران بسیار تازه و باکیفیت بوده و به همین دلیل همه روزه توریست‌های بسیاری برای چشیدن مزه خوراکی‌های اصیل ایرانی به آن سر می‌زنند. با رفتن به این رستوران در پاریس، همیشه غذاهای اصیل و درجه یک ایرانی را می‌توانید میل کنید و ساعت‌های خوشی را در کنار دوستان و خانواده سپری کنید.

رستوران نوروز (Norouz)

نوروز هم یک رستوران ایرانی در پاریس است که در منطقه اپرای این شهر واقع شده است. این رستوران هم دکوراسیون بسیار شیک و البته کاملا سنتی دارد که فضایی بسیار گرم،‌ صمیمی و دلنشینی را ایجاد کرده و مانند همه رستوران‌های ایرانی اصیل، طیف گسترده و کاملی از انواع کباب‌ها،‌ خورشت‌ها و … را سرو می‌کند. تمام غذاهای این رستوران با عشق از مواد اولیه درجه یک و بسیار تازه‌ای تهیه می‌شود تا در نهایت طعمی بیاد ماندنی و خاص را برای مشتریان به وجود بیاورد.

رستوران نوروز پاریس

تجربه بهترین رستوران های پاریس پایتخت فرانسه با تک تراول

ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین رستوران‌های پاریس را به شما معرفی کنیم تا زمانی که تور فرانسه را انتخاب می کنید،‌ رستوران‌های خوب را از قبل شناخته باشید. تک تراول با افتخار برترین برگزار کننده تورهای اروپا و تور فرانسه است که رویایی‌ترین سفر به این کشور را برای شما خواهد داشت. کافی است تصمیم بگیرید و تمام چالش‌ها و پیچیدگی‌های سفر به اروپا از قبلی اخذ ویزا،‌ رزو‌هتل و برنامه سفر را به صورت کامل به این شرکت بسپارید. با تک تراول همیشه با بهترین قیمت به اروپا سفر کنید.

نوشتهٔ پیشین
لیستی از بهترین تفریحات رایگان پاریس فرانسه
نوشتهٔ بعدی
بهترین محله های پاریس فرانسه را بشناسید!
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up