وبلاگ

بهترین رستوران های مادرید پایتخت اسپانیا، کشور شگفت انگیزها

بهترین رستوران های مادرید پایتخت اسپانیا

بهترین رستوران های مادرید یکی از مهمترین خواسته‌های هر گردشگری است که به پایتخت فرهنگی و هنری اسپانیا سفر می‌کند. مادرید شهری که هر گوشه‌ و کنارش هنر و تاریخ کهن موج می‌زند،‌ قلب هر گردشگری را تصاحب می‌کند. یکی از بیادماندنی‌ترین و بهترین لحظات هر گردشگری رفتن به بهترین رستوران های مادرید و لذت بردن طعم‌های خاص و بی نظیری است که در هیچ کجای دنیا نظیر آن را نخواهد یافت.
ما در این مقاله قصد داریم رستوران های معروف مادرید را به شما معرفی کنیم تا از لحظات خود در این شهر لذت بیشتری ببرید.

لیست بهترین بهترین رستوران های مادرید

در این قسمت ما معروف ترین رستوران های مادرید را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران بیلی برانچ (Billy Brunch) 

جزو بهترین رستوران مادرید است که با صبحانه بسیار خلاقانه و کاملی که دارد در کل دنیا معروف شد. این رستوران فضایی دوستان و پر از نور دارد که دکوراسیون مدرن و گرمی که دارد، آن را به یک رستوران مشهور مادرید تبدیل کرد. این رستوران منوی متنوع و نوآورانه آن شامل انواع پنکیک، املت و برانچ‌های ویژه دراد که می‌تواند برای سلیقه‌های مختلف مناسب باشد. بیلی برانچ یک رستوران گران در مادرید است.

رستوران لوس مونتس د گالیسیا (Los Montes de Galicia)

لوس مونتس د گالیسیا یکی از بهترین رستوران مادرید است که با غذاهای دریایی و تنوع آبزیان خیلی زیادی که دارد معروف شده است. این رستوران تقریبا تمام غذاهای دریایی که در جهان وجود دارد را آماده می‌کند و آن را در یک فضای بسیار رمانتیک و سنتی به شما ارائه می‌کند. بیشتر گردشگران خوردن شام را در فضای رمانتیک آن توصیه می‌کنند. لوس مونتس د گالیسیا یک رستوران گران در مادرید به شمار می‌رود.

رستوران برانچیت چوئکا (Brunchit Chueca)

برانچیت چوئکا یکی از معروف ترین رستوران های مادرید است که ما منوی خلاقانه‌ و متنوعی که دارد، انتخاب را برای همه مشتریان راحت‌تر می‌کند. این رستوران با فضایی مدرن و صمیمی، محیطی عالی برای دوره‌همی‌ها و جشن‌های دوستانه و خانوادگی خواهد بود.
اگر اهل میل کردن برانچ‌های سالم و گیاهی باشید، بهترین آن در این رستوران به همراه نوشیدنی‌های بی‌نظیر و تازه برای شما سرو می‌شود.
برانچ (Brunch) یک وعده غذایی ترکیبی بین صبحانه و ناهار است که معمولاً بین ساعات ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر سرو می‌شود. این وعده برای کسانی که صبحانه را دیر می‌خورند یا تمایل به صرف یک وعده غذایی سنگین در روز دارند، مناسب است.

لیست بهترین بهترین رستوران های مادرید

رستوران برانچیت مالاسانیا (Brunchit Malasaña)

این رستوران هم به دلیل سرو برانچ بسیار سالم و تازه بسیار معروف شده است. این رستوران با طراحی داخلی بسیار پر نور و جذابی که دارد بهترین مکان برای دوره‌ همی‌ها و لذت بردن از یک برانچ درجه یک است.
این رستوران طعم‌های بسیار تازه و بی نظیری را دارد که در کنار کافه‌های تخصصی و اسموتی‌های خانگی که دارد، ساعت‌ها می‌تواند برای شما لحظات خوشمزه را به همراه داشته باشد.

رستوران استیکبرگر کاستیانا (Steakburger Castellana)

استیکبرگر کاستیانا یکی از بهترین رستوران‌های مادرید است که با استیک‌ها و برگرهای بسیار عالی که سرو می‌کند کاملا شناخته می‌شود. این رستوران بهترین استیک‌ها و برگرهای دست‌ساز اسپانیا را درست می‌کند که همگی از تازه‌ترین گوشت‌ها و مواد اولیه جانبی درجه یک تهیه می‌شوند. اگر اهل خوردن گوشتی لذیذ و با کیفیت هستید،‌ حتما به این رستوران سر بزنید و از طعم‌های بی نظیری که دارد لذت ببرید.
برای آن دسته از مشتریانی که رژیم گیاه‌خواری دارند هم منوهای بسیار عالی وجود دارد که می‌توانند از آن لذت ببرند. 

رستوران سیبویا اوربان سوشی بار سی سی کالیدو (Sibuya Urban Sushi Bar · CC Caleido)

سیبویا اوربان سوشی بار در اصل یک رستوران ژاپنی در قلب مادرید است که بهترین وخلاقانه‌ترین منوی سوشی ژاپنی را در این کشور دارد. این رستوران همیشه سعی کرده سوشی را در دو نوع کلاسیک و خلاقانه عرضه کند تا بتواند نیاز تمامی مشتریان خود را برآورده کند. این رستوران فضایی بسیار دنج و در عین حال مدرنی دارد که به دلیل سرویس‌دهی عالی که دارد برای شما که اهل سوشی هستید می‌تواند یک تجربه منحصر به فرد و تکرار نشدنی را به همراه داشته باشد.

رستوران آستور (Ástor)

آستور یک رستوران مشهور مادرید است که با غذاهای دست‌ساز و با مواد اولیه تازه و محلی خودش معروف شد است. در این رستوران به هیچ عنوان از مواد پروسس و صنعتی استفاده نمی‌شود و به همین دلیل یک نمونه بارز غذاهای خانگی بسیار سالم در این کشور می‌باشد.
این رستوران که به دلیل فضای صمیمی و دکوراسیون ساده اما زیبایش نظر هر کسی را به خودش جلب می‌کند. این رستوران غذاهای سنتی و با طعم اصیل و عمیق را در یک فضای فراموش نشدی به شما ارائه می‌کند. فضای آرام و دلنشینی که دارد برای دوره‌‌همی‌های ناهار تا شام بسیار مناسب است.

رستوران کاتماندو تاندوری هاوس (Kathmandu Tandoori House)

کاتماندو تاندوری هاوس یک رستوران بسیار معروف است که غذاهای نپالی و هندی را سرور می‌کند. این رستوران از مواد اولیه بسیار خالص، تازه و کاملا اصیل برای تهیه منوی متنوع خود استفاده می‌کند. اگر اهل غذاهای پر ادویه و اسپایسی هندی مانند کاری هندی، تندوری و نان‌های خانگی هند هستید، حتما به این رستوران سر بزنید.

رستوران کی او بی – کینگز آو برانچ (KOB – Kings of Brunch)

رستوران کی او بی، معروف به کینگز آو برانچ، به خاطر ارائه برانچ‌های لوکس و خلاقانه‌ای که ترکیبی از طعم‌های سنتی و مدرن هستند، در میان بهترین رستوران‌های مادرید قرار گرفته است. این رستوران فضایی شیک و جذاب با خدمات استثنایی را در خود دارد تا به یک مکانی عالی برای تجربه یک برانچ ناب و لذت‌بخش باشد.

رستوران زنیت برانچ اند کوکتیلز – دسنگانیو (Zenith Brunch & Cocktails – Desengaño)

زنیت برانچ اند کوکتیلز یکی از رستوران های معروف مادرید است که فضایی بسیار مدرن و منوی کامل و متنوع از انواع برانچ‌ها و نوشیدنی‌های خاص را دارد. اگر دیر برای صبحانه بیدار می‌شوید، حتما به این رستوران خاص و درجه یک سر بزنید و بعد از میل کردن برانچ خود، از نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های جدید و نوآورانه آن لذت ببرید.

رستوران پاستامور آلکالا (Pastamore Alcalá)

پاستامور آلکالا یک رستوران ایتالیایی در مادرید است که به پاستاهای خاصش بسیار معروف شده است. این رستوران در ضمن یک رستوران منوی مدیترانه‌ای بسیار با کیفیت و درجه یک است که معمولا در منوی خود
انواع پاستاها، پیتزاها و غذاهای دریایی را دارد. این رستوران یک محیط بسیار جذاب، گرم و صمیمی دارد که می‌تواند تجربه غذاهای ایتالیایی را در اسپانیا به همراه داشته باشد.

رستوران لا گادیتانا (Restaurante La Gaditana)

اگر به دنبال غذاهای سنتی و خوشمزه اسپانیایی هستید باید به رستوران لا گادیتانا سر بزنید. لا گادیتانا جزو معروف ترین رستوران های مادرید است که با فضایی بسیار صمیمی و دکوراسیونی که فرهنگ و سنت اسپانیا را نشان می‌دهد می‌تواند هر لحظه‌ای که در آن حضور دارید را به یک خاطره ناب تبدیل کند. رسپی تمامی غذاهای این رستوران کاملا خانگی بوده و خبری از غذاها و مواد پروسس و صنعتی در آن نیست.

رستوران پیزارت ویلا لوچانا (Pizzart Villa Luchana)

رستوران پیزارت ویلا لوچانا، با ارائه انواع پیتزاهای خلاقانه و نوآورانه، به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های مادرید تبدیل شده است. فضایی دنج و خانوادگی دارد که باعث می‌شود مهمانان احساس راحتی کنند. پیتزاهای تهیه شده با مواد اولیه تازه و با کیفیت، طعمی بی‌نظیر و منحصر به فرد را ارائه می‌دهند.

رستوران استیک برگر فونکارال (Steak Burger Fuencarral)

استیک برگر فونکارال، مکانی ایده‌آل برای دوست‌داران استیک و برگر در مادرید است. استیک برگر فونکارال با منوی متنوع که  شامل انواع استیک‌های با کیفیت بالا و برگرهای دست‌ساز است، شما را مجذوب خودش می‌کند. این رستوران فضایی بسیار مدرن و جوان پسندی دارد که برای میل کردن یک غذای عالی در محیطی شیک توصیه می‌شود.

رستوران نپالی کاتماندو تاندوری هاوس (Nepali Kathmandu Tandoori House)

نپالی کاتماندو تاندوری هاوس هم یک رستوران با منوی غذاهای اصیل نپال است که با طعم‌های خاص و ادویه‌های معطر معروف این کشور شما را به نپال خواهد برد.

رستوران آلمالیبر آکای هاوس مادرید (Almalibre Açai House Madrid)

آلمالیبر آکای هاوس مادرید را بیشتر با اسموتی‌ها و کاسه‌های آکای سرشار از مواد مغذی و انرژی‌زا می‌شناسند.  این رستوران برای کسانی که مایل هستند غذاهای بسیار سالم میل کنند و همیشه سلامت باشند بسیار مناسب است. زیرا تمام مواد اولیه این رستوران بر مبنای رژیم سلامت محور تهیه می‌شوند تا در یک فضای بسیار پر نور و پر انرژی سالم‌ترین لحظات را برای شما به ارمغان بیاورند.

رستوران ال سور د موراتین (El Sur de Moratín)

ال سور د موراتین یکی از رستوران‌های معروف اسپانیا است که غذاهای اصیل  سنتی این کشور را در منوی خود دارد. این رستوران با فضایی گرم و صمیمی، بهترین غذاهای منطقه‌ای اسپانیا را مانند تاپاس‌ها، پائلا و غذاهای دریایی را برای شما سرو می‌کند.

رستوران تراتوریا پولچینلا (Trattoria Pulcinella)

تراتوریا پولچینلا هم یک رستوران ایتالیایی در اسپانیا است که تمام غذاهای سنتی و پرطرفدار این کشور را مانند انواع پیتزاها، پاستاها و دسرها سرو می‌کند. این رستوران فضایی بسیار گرم و دلنشین دارد تا بتواند بهترین لحظات شما را با مزه‌های اصیل و خوشمزه ایتالیایی مزین کند.

رستوران اصفهان (Esfahan)

اصفهان یک رستوران ایرانی در مادرید است که تمام غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را در یک فضای درجه یک ارائه می‌کند که هر وقت یاد ایران افتادید، به آنجا رفته و از کباب‌ها، خورشت‌ها و … لذت ببرید.

رستوران مستر کباب (Mr. Kabab)

مستر کباب هم یک رستوران ایرانی در مادرید است که علاوه بر غذاهای اصیل ایرانی،‌ انواع غذاهای مدیترانه‌ای، خاورمیانه را نیز سرو می‌کند. این رستوران فضایی بسیار گرم و دلنشینی دارد که می‌تواند بهترین لحظات را برای شما در اسپانیا رقم بزند. همچنین اگر اهل غذاهای سرشار از ادویه باشید، برای شما هم غذاهای اسپایسی زیادی وجود دارد.

رستوران پارسی (PARSI)

رستوران ایرانی پارسی هم غذاهای ایرانی و اصیل را به شما ارائه می‌کند که تماما با دقت و مهارت بسیار زیادی تهیه و سرو می‌شوند.

رستوران سابور آزافران (Restaurante Sabor Azafran)

سابور آزافران هم یک رستوران ایرانی است که نام آن از طعم اصیل زعفران گرفته شده است. این اسم از آنجا گرفته شده است که مردم اسپانیا مثل ایران به استفاده از زعفران در غذاهای خود تاکید بسیار زیادی دارند. این رستوران یکی از بهترین غذاهای ایرانی و اسپانیایی را برای شما سرو می‌کند.

رستوران بانی‌ بانو (BaniBanoo)

بانی‌ بانو هم یک رستوران ایرانی و اصیل است که فضای بسیار دوستانه و صمیمی را برای لحظات شما ایجاد کرده است. در این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی می‌توانند از طعم‌های بسیار نو و سنتی ایرانی لذت ببرید.

رستوران (Casa Lucio)

Casa Lucio جز رستوران ارزان در مادرید است که غذاهای کلاسیک و خوشمزه این کشور را با دکوراسیون کاملا سنتی و دلچسب ارائه می‌کند. کیفیت غذاهای این رستوران به حدی بالا است که نظر هر کس را به خودش جلب می‌کند. شاید جزو رستوران گران در مادرید نباشد، اما کیفیت غذاهای آن بسیار بالا و درجه یک است.

رستوران (Taberna La Bola)

Taberna La Bola، شناخته شده برای پائلاهای خود و غذاهای سنتی اسپانیایی، مکانی است که طعم‌های اصیل و دلنشین اسپانیا را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. با فضایی صمیمی و میراثی غنی از فرهنگ، این رستوران تجربه‌ای بی‌نظیر از غذا خوردن در یک محیط سنتی اسپانیایی را فراهم می‌کند.

 لیستی از غذاهایی که باید در اسپانیا امتحان کنید! 

  • پائلا: شاید معروف‌ترین غذای اسپانیایی، پائلا با برنج، زعفران، میگو، ماهی و گوشت خرگوش یا مرغ تهیه می‌شود و ریشه در منطقه والنسیا دارد.
  • تاپاس: انواع کوچکی از غذاها یا میان‌وعده‌هایی که به صورت سنتی همراه با نوشیدنی در بارها و رستوران‌ها سرو می‌شوند و شامل طیف گسترده‌ای از غذاها می‌شوند.
  • گازپاچو: سوپ سردی که عمدتاً از گوجه‌فرنگی، فلفل، خیار و سیر تهیه می‌شود و در روزهای گرم تابستانی محبوب است.
  • تورتیا اسپانیولا: املت سیب‌زمینی اسپانیایی که از سیب‌زمینی، پیاز و تخم‌مرغ تهیه شده و در سراسر اسپانیا به عنوان وعده صبحانه، ناهار یا شام سرو می‌شود.
  • چوریزو: سوسیس پر ادویه اسپانیایی که هم به تنهایی و هم به عنوان بخشی از غذاهای دیگر استفاده می‌شود.
  • کروکتاس: کروکت‌هایی که اغلب با ژامبون (گوشت خوک نمک‌سود)، ماهی یا قارچ پر می‌شوند و سپس سرخ می‌گردند.
  • فیدئوا: غذایی شبیه به پائلا اما به جای برنج با نودل‌های کوتاه تهیه می‌شود. این غذا نیز مانند پائلا انواع مختلفی دارد.
  • پولپو آ لا گالگا: غذایی محبوب از منطقه گالیسیا که در آن اختاپوس با پاپریکا، نمک و روغن زیتون تهیه و سرو می‌شود.
  • کاچوئلا: خورشت گوشت و حبوبات که معمولاً با گوشت خوک و انواع مختلفی از حبوبات تهیه می‌شود و در سراسر اسپانیا به عنوان یک غذای سنتی شناخته شده است.

تجربه بهترین رستوران های مادرید پایتخت اسپانیا با تک تراول

آیا به دنبال این هستید که بهترین لحظات خود را در اسپانیا سپری کرده و از بهترین طعم‌های رستوران های معروف مادرید بچشید؟ ما در تک تراول در این سفر با شما همراه هستیم.
تک تراول به عنوان تخصصی‌ترین و بهترین مجری انواع تورهای اروپا به ویژه مادرید لحظات بسیار بیاد ماندنی و تکرار نشدنی را برای شما رقم می‌زنیم. کافی است با ما تماس بگیرید تا ارزان‌ترین و بهترین پیشنهاد سفر به این کشور را برای شما فراهم کنیم.

 

نوشتهٔ پیشین
بهترین رستوران های رم ایتالیا همراه با تک تراول
نوشتهٔ بعدی
بهترین رستوران های لیسبون که در سفر پرتغال باید تجربه کنید! 
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up