وبلاگ

بهترین رستوران های لیسبون که در سفر پرتغال باید تجربه کنید! 

بهترین رستوران های لیسبون

بهترین رستوران های لیسبون می‌توانند خاطراتی فراموش نشدنی از سفر شما به پرتغال داشته باشند.
لیسبون پایتخت کشور پرتغال یکی از شهرهای بسیار زیبا و تاریخی در سراسر جهان است که به قول گردشگران مانند یک تابلوی نقاشی با رنگ‌های روشن و زیبا است که به خوبی می‌تواند فرهنگ و تاریخ این کشور را به شما نشان دهد. زمانی که در خیابان‌های سنگفرش این کشور قدم می‌زنید و به معماری باشکوه این کشور نگاه می‌کنید، حتما به رستوران های معروف لیسبون هم سری بزنید.
ما در این مقاله به صورت کامل درباره بهترین رستوران های لیسبون با شما صحبت می‌کنیم تا لحظات فراموش نشدنی و خوشمزه‌ای را برای خود و خانواده رقم بزنید.

لیستی از بهترین رستوران های لیسبون

ایل مرکاتو پاتیو بگاتلا (Il Mercato Páteo Bagatela)

ایل مرکاتو پاتیو بگاتلا جز رستوران گران در لیسبون است که مانند جواهری پنهان در قلب لیسبون است. این رستوران با غذاهای بسیار اصیل و درجه یک دست‌ساز و ایتالیایی که دارد، فضایی بسیار خاص و دنج را ارائه می‌کند تا طعم غذاهای آن را هیچ وقت فراموش نکنید. این رستوران دارای حیات و معماری داخلی سنتی و مدرنی ساخته شده که بتواند یک فضای دل انگیز و رمانتیک را ایجاد کند. در این رستوران پاستاهای تازه، پیتزا و … همگی در فر آجری سنتی ایتالیایی آماده می‌شوند که هر لقمه از آن شما را با فرهنگ ایتالیا آشنا می‌کند.

کام پریما رستورانته ایتالیانو (Come Prima Restaurante Italiano)

کام پریما یکی از بهترین رستوران های لیسبون است که در کنار غذاهای اسپانیایی، منوی ایتالیایی و اصیل هم دارد. این رستوران طیف گسترده‌ای از غذاهای سنتی با خلاقیت بسیار بالا را ارائه میکند که باعث شده گردشگران این شهر حتما یکبار به آن سر بزنن. اگر به غذاهای ایتالیایی علاقمند هستید، می‌توانید در یک فضای صمیمی و دوستانه از پاستاهای خانگی، سس‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های اصیل ایتالیایی میل کرده و خاطره این رستوران را هرگز فراموش نکنید.

آنتیکواریو کافه (Antikuario Cafe)

آنتیکواریو کافه یکی از بهترین رستوران لیسبون است که بیشتر منوی کافه و غذاهای کافه‌ای دارد. آنتیکواریو کافه یک فضای قدیمی و آنتیک دارد که برای صرف ناهار و شام بسیار جالب خواهد بود. این رستوران همیشه یک تجربه متفاوت و خاص از غذاها را ارائه می‌کند که در هیچ رستورانی نظیر آن را پیدا نخواهید کرد. منوی این رستوران شامل غذاهایی مانند انواع ساندویچ‌ها، سالادها، دسرهای خانگی و طیف کامل و گسترده‌ای از نوشیدنی‌های محبوب در جهان می‌باشد.

لیستی از بهترین رستوران های لیسبون

سونث برانچ کیادو (Seventh Brunch Chiado)

سونث برانچ کیادو یک رستوران بسیار عالی برای صبحانه و برانچ است. این رستوران بهترین برانچ زندگی شما را سرو می‌کند که هیچ وقت فراموشش نخواهید کرد. این رستوران در محله تاریخی چیادو واقع شده که در کنار گشت و گذار و دیدن جاذبه‌های این شهر، ساعتی را به میل کردن صبحانه دیر هنگام داشته باشید. منوی این رستوران از انواع خوراکی‌های سالم و مقوی تشکیل شده که در یک فضای بسیار دوستانه و در عین حال مدرن برای شما سرو می‌شود.
برانچ (Brunch) یک وعده غذایی ترکیبی بین صبحانه و ناهار است که معمولاً بین ساعات ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر سرو می‌شود. این وعده برای کسانی که صبحانه را دیر می‌خورند یا تمایل به صرف یک وعده غذایی سنگین در روز دارند، مناسب است.

جم کلاب (Jam Club)

جم کلاب یکی رستوران بسیار معروف است که در کنار غذاهای درجه یک و اصیلی که ارائه می‌کند، موسیقی زنده نیز در آن اجرا می‌گردد. این کافه رستوران و بار یکی از پرطرفدارترین‌ها در بین گردشگران است که در آن می‌توانند از انواع غذاهای سبک و خلاقانه در کنار نوشیدنی مورد علاقه شان لذت ببرند و خاطره یک موسیقی درجه را هیچ وقت فراموش نکنند.

لا بون کرپ (La Bonne Crêpe)

لا بون کرپ جز و معروف ترین رستوران های لیسبون است که با کرپ‌های شیرین و شور به همراه هنر آشپزی فرانسوی اش شناخته می‌شود. لا بون کرپ یک رستوران فرانسوی است که در پرتغال تاسیس شده و هنر آشپزی فرانسه را به لیسبون آورده است. لا بون کرپ یک کافه رستوران است که با فضای صمیمی و دکرواسیون ساده ولی دلنشین نظر هر گردشگری را به خودش جلب می‌کند.

فلورستا داس اسکادینیاس (Floresta Das Escadinhas)

فلورستا داس اسکادینیاس یک رستوران بسیار مشهور است که در بافت تاریخی این شهر واقع شده است. فلورستا داس اسکادینیاس غذاهای اصیل و درجه یک پرتغالی را سرو می‌کند که همگی رسپی پخت خانگی دارند. این رستوران سنتی از غذاهای دریایی گرفته تا غذاهای گوشتی سنتی محلی با شما کاری می‌کند که هرگز دوست نداشته باشید از این رستوران خارج شوید.

رستوران اودان (Restaurant Odaan)

رستوران اودان یک رستوران بسیار معروف در لیسبون است که کاملا خلاقانه آشپزی سنتی این کشور را با آشپزی مدرن تلفیق کرده و تجربه‌ای بی‌نظیر را برای میهمان خود رقم می‌زند. این رستوران همیشه مواد اولیه تازه و با کیفیت بالا را برای غذاهای خود استفاده کرده و ‌آن را خلاقیت ترکیب می‌کند. این رستوران منوی غذاهای دریایی بسیار خلاقانه‌ای را هم دارد تا بتوانید از بودن خود در لیسبون لذت ببرید.

استو رستورانته و مرسریا (Stō Restaurante & Mercearia)

استو رستورانته و مرسریا یک رستوران مشهور لیسبون در لیسبون است که همیشه سعی می‌کند مواد اولیه و فصلی درجه یک را در پخت غذاهای خود استفاده کند. در داخل این رستوران یک فروشگاه محصولات ارگانیک محلی هم وجود دارد که در کنار غذای خوبی که میل می‌کنید می‌توانید مواد اولیه ارگانیک و طبیعی مورد نیاز خود را نیز از آن تهیه کنید. این رستوران با سادگی هرچه تمام‌تر سعی می‌کند تا طعم اصیل انواع غذاهای پرتغالی را به شما ارائه کند. با رفتن به این رستوران می‌تواندی تجربه‌ای لذت‌بخش و فراموش نشدنی برای خود داشته باشید.

نیو هیمالیا رستورانته (New Himalaia Restaurante)

نیو هیمالیا رستورانته یک رستوران هندی و نپالی است که پنجر‌ه‌ای رو به آشپزی کوهستان هیمالیا را در قلب لیسبون برای شما باز می‌کند. این رستوران مشهور همیشه از با کیفیت‌ترین مواد اولیه برای درست کردن غذاهای سنتی خود استفاده کرده و خاطره سفر به شرق را برای شما ایجاد می‌کند. تصورش را کنید، به اروپا سفر کردید و از طعم غذاهای هندی هم بچشید.

اوگوستو لیسبوا :آلفاما (Augusto Lisboa :Alfama)

اوگوستو لیسبوا در محله تاریخی آلفاما واقع شده که وقتی به آن وارد می‌شوید، صمیمیت و گرمای یک خانه زیبا را برای شما تداعی می‌کند. این کافه رستوران سعی کرده فضایی دنج با معماری بی نظیر پرتغالی را داشته باشد و در آن غذاهای با کیفیت و خوشمزه‌ای را به شما ارائه کند تا هیچ وقت طعم خوراکی‌های پرتغالی را از یاد نبرید.

فراده دوس مارس (Frade dos Mares)

فراده دوس مارس هم یک رستوران مشهور در لیسبون است. این رستوران بیشتر منوی غذاهای دریایی را ارائه می‌کند که با دقت فراوان برای شما تهیه می‌شوند. زمانی که از غذاهای این رستوران میل بفرمایید، طعم تازگی را لمس خواهید کرد. این رستوران با دکوراسیونی ساده برای جشن‌ها و دوره‌ همی‌های شما بسیار مناسب است.

هزار و یک شب- رستوران ایرانی (۱۰۰۱ Nights- Iranian Restaurant)

هزار و یک شب، رستوران ایرانی در دل لیسبون است که دقیقا فرهنگ و تمدن کهن کشورمان را به جهانیان معرفی می‌کند. این رستوران طیف بسیار گسترده‌ و کاملی از انواع غذاهای ایرانی مانند کباب‌ه، خورشت‌های لذیذ و دسرهای سنتی در منوی خودش استفاده می‌کند تا وقتی به آن وارد شوید، به یاد کشورمان بیوفتید و لحظات شادی را با دیگران داشته باشید. این رستوران از باکیفیت‌ترین مواد اولیه در بازار برای شما بهترین غذاها را آماده می‌کند.

رستوران خیام (Restaurante Khayyam)

رستوران خیام، نامی آشنا برای علاقه‌مندان به غذای ایرانی در لیسبون است که میراث کهن آشپزی ایرانی را با تمام ظرافت‌ها و زیبایی هرچه تمام تر ارائه می‌کند. این رستوران ایرانی در لیسبون فضایی بسیار مجلل و دلپذیری دارد تا در آن بتوانید از غذاهای اصیل و خوشمزه ایرانی میل کرده و خاطره آن را سال‌ها در یاد خود داشته باشید.

ا کوروا (A Curva)

ا کوروا یک رستوران ارزان در لیسبون است که با ارائه غذاهای با کیفیت پرتغالی در فضایی بسیار صمیمی و زیبا از شما پذیرایی می‌کند. این رستوران کوچک و دنج از کاشی‌کاری‌های سنتی پرتغالی استفاده کرده و با ترکیب صندلی‌های چوبی قدیمی که دارد، یک فضای بسیار خوب برای شما ایجاد می‌کند. این رستوران تقریبا انواع غذاهای دریایی، گوشتی و گیاهی را در منوی خود دارد تا با خیال آسوده از هر غذایی که مایل هستید میل کنید و لذت ببرید.

لیستی از غذاهایی که باید در پرتغال امتحان کنید!

  • باکالائو: این غذای ملی پرتغال، ماهی کد را در ترکیبات و طرز تهیه‌های متنوعی ارائه می‌دهد که در هیچ جای دیگری پیدا نمی‌شود.
  • کالدو ورده: سوپ سبزیجات پرتغالی که با کلم، سیب زمینی و گوشت دودی طعم‌دار می‌شود و یک انتخاب عالی برای روزهای سرد است.
  • فرانسزینیا: یک ساندویچ غنی پرتغالی پر شده با انواع گوشت‌ها، پوشیده شده با پنیر و سس تند، سپس گریل می‌شود.
  • پری پری چیکن: مرغ بریان شده با سس پری پری، یک طعم معروف پرتغالی که از فلفل چیلی تند ساخته شده و بسیار محبوب است.
  • کازوئلا: خوراک دریایی پرتغالی، مخلوطی از ماهی‌ها و غذاهای دریایی تازه که با سبزیجات و ادویه‌جات مختلف طبخ می‌شود.
  • فیجوادا: یک خوراک لوبیا سنتی با گوشت خوک که معمولا با برنج سرو می‌شود و طعمی دودی و غنی دارد.
  • آروز ده پاتو: برنج اردک، یک دستور پخت سنتی پرتغالی که با اردک، برنج، و ادویه‌های مختلف پخته می‌شود و طعمی عمیق و غنی دارد.
  • کوزیدو آ پرتغسه: یک خوراک پرتغالی سنتی که از انواع گوشت‌ها، سوسیس‌ها و سبزیجات مختلف تشکیل شده و به آرامی پخته می‌شود.
  • ساردینها آسادا: ساردین‌های کبابی یک غذای خیابانی محبوب در پرتغال هستند که معمولا در ماه‌های تابستان سرو می‌شوند.
  • آلکاترا: خورشتی از گوشت گوساله که به آرامی با سیر، پیاز، و گوجه فرنگی پخته می‌شود و طعمی ملایم و لذیذ دارد.

تجربه بهترین رستوران های لیسبون پایتخت پرتغال با تک تراول

آیا به دنبال تجربه سفر بی نظیر در لیسبون هستید؟ تک تراول بهترین برگزار کننده تورهای اروپا و بخصوص پرتغال است که با قیمت‌های بسیار باورنکردنی از شما دعوت می‌کند تا تعطیلات خود را به بهترین شکل برگزار کنید و از سفر به کشورهای زیبای اروپایی لذت ببرید. ما بهترین تجربه سفر به پرتغال را برای شما خواهیم ساخت.

 

نوشتهٔ پیشین
بهترین رستوران های مادرید پایتخت اسپانیا، کشور شگفت انگیزها
نوشتهٔ بعدی
بهترین رستوران های بوداپست با غذاهای بی نظیر مجارستان
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up