وبلاگ

بهترین رستوران های لوزان سوئیس همراه با تک تراول

بهترین رستوران های لوزان سوئیس

اگر به دنبال تجربه ای خاص از طبیعت بکر و فرهنگ غنی اروپایی هستید،‌تور سوئیس و لوزان گزینه‌ای بی‌نظیر برای شما خواهد بود. تور سوئیس و لوزان نه تنها فرصتی برای لذت بردن از مناظر خیره کننده و طبیعی این کشور است، بلکه به شما این امکان را می دهد تا از غذاهای خوشمزه و متنوع سوئیسی نیز بهره‌برداری کنید. لوزان رستوران‌های بسیار بی‌نظیری دارد که حتما باید در طول سفر خود به این سوئیس حتما یکبار باید به آنجا بروید و از مزه‌ها خاص و لوکس آنها بچشید.
در این مقاله ما به صورت کامل درباره همه رستوران‌های مطرح و مناسب لوزان سوئیس با شما صحبت می‌کنیم تا زمانی که تور سوئیس را انتخاب کردید، خاطره‌ای خوشمزه و به یادماندنی برای خودتان داشته باشید. قبل از معرفی رستوران‌ها، ابتدا با خوراکی‌های خاص این کشور که می‌توانید در لوزان میل کنید صحبت می‌کنیم و بعد به سراغ بهترین رستوران لوزان می‌رویم.

لیستی از غذاهایی که باید در سوئیس امتحان کنید!

  • Fondue: غذای ملی سوئیس که از پنیر ذوب‌شده تهیه می‌شود و با نان ترد سرو می‌شود. تجربه‌ای لذیذ و اجتماعی که نباید از دست داد.

غذاهای سوئیس Fondue

  • Raclette: یک نوع پنیر گرم‌شده که با سیب‌زمینی، پیاز، و ترشیجات خورده می‌شود. طعم گرم و دلپذیر این غذا شما را به یاد زمستان‌های سوئیس می‌اندازد.
  • Rösti: نوعی پنکیک سیب‌زمینی سرخ‌کرده که معمولاً به عنوان صبحانه یا غذای جانبی سرو می‌شود. بافت ترد و طعم خوشمزه آن بسیار جذاب است.
  • Papet vaudois: خوراکی سنتی از منطقه وود که از تره‌فرنگی، سیب‌زمینی و سوسیس تهیه می‌شود. غذایی دلچسب و مقوی برای روزهای سرد.
  • Flan vaudois: یک نوع تارت خامه‌ای و شیرین که با لایه‌های نازک خمیر تهیه می‌شود. شیرینی لطیف و خوش‌طعم که باید حتماً امتحان کنید.
  • Riz Casimir: غذای منحصر به فردی از برنج با تکه‌های مرغ و سس کاری میوه‌ای. ترکیبی از طعم‌های شیرین و شور که تجربه‌ای متفاوت را ارائه می‌دهد.

غذاهای سوئیس Riz Casimir

  • Zopf: نان شیرین و بافت‌دار که به شکل بافته شده است. معمولاً در صبحانه سرو می‌شود و با کره و مربا بسیار خوشمزه است.
  • Bircher Müesli: یک نوع صبحانه سالم و مقوی از جو، میوه تازه، و ماست. ایده‌آل برای شروع یک روز پرانرژی.
  • Zürcher Geschnetzeltes: خوراکی سنتی زوریخ که از گوشت گوساله خردشده با سس خامه‌ای تهیه می‌شود و اغلب با روشتی سرو می‌شود.
  • Bündner Gerstensuppe: سوپ جو خوشمزه‌ای که با گوشت و سبزیجات پخته می‌شود. غذایی گرم و دلپذیر برای روزهای سرد سوئیس.
  • Schüblig: سوسیس دودی سنتی سوئیس که معمولاً با روستی یا نان سرو می‌شود. طعم غنی و منحصر به فرد این سوسیس‌ها باید تجربه شود.

غذاهای سوئیس Schüblig

  • Gratin de cardons: غذای ویژه‌ای از کاردون (نوعی گیاه) با پنیر و خامه که به صورت گراتن پخته می‌شود. طعم منحصر به فرد و دلپذیر این غذا شگفت‌انگیز است.
  • Basler Mehlsuppe: سوپ آردی غلیظ که با پیاز و پنیر تهیه می‌شود و یکی از غذاهای سنتی شهر بازل است. طعم گرم و مطبوع این سوپ بسیار دلچسب است.
  • Treberwurst: سوسیس مخصوصی که در فرآیند تولید شراب تهیه می‌شود. طعمی خاص و لذیذ که تنها در برخی مناطق سوئیس می‌توان یافت.
  • Tarte au fromage suisse: تارت پنیری خوشمزه که با پنیرهای مختلف سوئیسی تهیه می‌شود. طعم لطیف و کرمی این تارت فوق‌العاده است.
  • Gratin dauphinois: سیب‌زمینی گراتینه شده با خامه و پنیر. غذایی لذیذ و گرم که به عنوان غذای جانبی یا اصلی سرو می‌شود.
  • Truite du Lac Léman: ماهی قزل‌آلا از دریاچه ژنو که با ادویه‌های محلی و سبزیجات تهیه می‌شود. طعم تازه و دلپذیر این ماهی را از دست ندهید.

غذاهای سوئیس Truite du Lac Léman

  • Walliser Cholera: پای نمکی که با مواد مختلفی مانند سیب‌زمینی، پیاز، پنیر و سیب پر شده است. ترکیب طعم‌های شیرین و شور در این غذا بسیار جذاب است.
  • Émincé de veau à la zurichoise: خوراک گوشت گوساله با سس خامه‌ای و قارچ که یکی از غذاهای محبوب زوریخ است. طعم غنی و خوش‌عطر این غذا را باید تجربه کنید.
  • Torta di pane: نوعی دسر که از نان، شیر، تخم‌مرغ و شکر تهیه می‌شود. طعم شیرین و بافت لطیف این دسر بسیار لذت‌بخش است.
  • Gigeron: خوراکی سنتی از گوشت گوساله که با سس مخصوص تهیه می‌شود. طعم خاص و دلچسب این غذا را از دست ندهید.
  • Nidwaldner Speckröllchen: نوعی نودل پر شده با بیکن که در نیدوالد تهیه می‌شود. ترکیب طعم‌های دودی و خوشمزه این نودل بسیار لذت‌بخش است.
  • Gratin jurassien: سیب‌زمینی گراتینه شده با پنیر و خامه که از منطقه ژورا می‌آید. طعم گرم و دلپذیر این غذا را باید تجربه کنید.
  • Bündner Nusstorte: یک نوع تارت گردویی که با کارامل تهیه می‌شود. شیرینی لذیذ و بافتی خوشمزه که نباید از دست داد.

غذاهای سوئیسBündner Nusstorte

  • Gâteau de Genève: کیک سنتی ژنو که با مواد ساده‌ای مانند تخم‌مرغ، شکر و آرد تهیه می‌شود. طعم شیرین و لطیف این کیک بسیار دلنشین است.
  • Basler Läckerli: نوعی بیسکویت سنتی بازل که با عسل، بادام و ادویه‌های مختلف تهیه می‌شود. طعم منحصر به فرد و خوشمزه این بیسکویت بسیار محبوب است.

تور سوئیس و لوزان، تجربه‌ای کامل از فرهنگ و آشپزی این کشور است. از پنیرهای خوشمزه و شکلات‌های معروف گرفته تا غذاهای سنتی و بین‌المللی، هر وعده غذایی در این تور، بخشی از خاطرات خوس شما خواهد بود.

لیستی بهترین رستوران‌ های لوزان سوئیس

تا اینجا با غذاها و خوراکی‌های بومی سوئیس که می‌توانید در لوزان میل کنید را به شما معرفی کردیم. در ادامه بهترین رستوران‌ها این شهر را برای شما لیست می‌کنیم تا راحت‌تر بتوانید آنها را پیدا کرده و ساعت‌هایی را در آنجا خوش بگذرانید.

رستوران لا تابله دو لوزان پالاس (La Table du Lausanne Palace)

لا تابله دو لوزان پالاس معروف ترین رستوران های لوزان است که ستاره میشلن هم دارد. این رستوران در هتل لوزان پالاس قرار دارد و به خاطر طراحی داخلی بسیار شیک و فضایی لوکس، بسیار مشهور شده است. غذاهای این رستوران گران در لوزان،  ترکیبی از هنر آشپزی سنتی و مدرن سوئیس و فرانسه هستند. منوی لا تابله دو لوزان پالاس شامل غذاهای تازه دریایی، گوشت‌های انتخابی و دسرهای لذیذ است که توسط سرآشپزهای برجسته تهیه می‌شوند.

رستوران لا تابله دو لوزان پالاس

رستوران لس فِرِسک (Restaurant Les Fresques)

لس فرسک یکی دیگر از بهترین رستوران های لوزان است که طراحی داخلی بسیار زیبایی دارد که پر شده است از دیوارنگاره‌های زیبا که در نهایت یک فضای بسیار دلنشین و آرامش‌بخشی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. لس فرسک به دلیل داشتن ستاره میشلن یک رستوران مشهور لوزان است که توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. منوی لس فرسک شامل غذاهای اصیل سوئیسی و فرانسوی است که با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. این رستوران در مرکز شهر لوزان واقع شده و دسترسی آسانی دارد.

رستوران دو له‌تل دو ویل کریسیه (Restaurant de l’Hotel de Ville Crissier)

یکی دیگر از بهترین رستوران های لوزان دو له‌تل دو ویل کریسیه است که با داشتن سه ستاره میشلن، تجربه‌ای بی‌نظیر از غذاهای عالی و سرویس بی‌نقص به مشتریان خود عرضه می‌کند. این رستوران به دلیل نزدیکی به مرکز شهر دسترسی بسیار عالی داشته و فضای داخلی آن کلاسیک و بسیار مجلل است. منوی این رستوران شامل غذاهای خلاقانه و هنرآفرینی‌های سرآشپز معروف آن است که از مواد تازه و فصلی تهیه می‌شوند.

رستوران آن سوفی پیک او بو-ریواژ پالاس (Anne-Sophie Pic Au Beau-Rivage Palace)

رستوران آن سوفی پیک او بو-ریواژ پالاس به دلیل داشتن دو ستاره میشلن و مدیریت سرآشپز معروف آن سوفی پیک نزد مردمان لوزان و گردشگران این شهر بسیار معروف و محبوب است. اگر قصد رفتن به این رستوران را دارید باید وارد هتل بو-ریواژ پالاس شوید و از طراحی داخلی بسیار لوکس و چشم‌انداز زیبای دریاچه ژنو آن لذت ببرید. غذاهای این رستوران ترکیبی از تکنیک‌های مدرن و سنتی آشپزی فرانسه هستند و با دقت و خلاقیت فراوان تهیه می‌شوند. رفتن به این رستوران گران در لوزان خاطره‌ای فراموش نشدنی برای شما و خانواده‌تان می‌سازد که سال‌ها با شما خواهد بود.

رستوران آن سوفی پیک او بو-ریواژ پالاس لوزان

رستوران پِدالو کرپری (Pédalo Crêperie)

پدالو کرپری یکی از بهترین رستوران های لوزان است که بیشتر به خاطر کرپ‌های خوشمزه و محیط دوستانه و گرمی که دارد بسیار مشهور شده است. این رستوران در نزدیکی دریاچه ژنو واقع شده و با طراحی داخلی ساده و دوست‌داشتنی، مکانی عالی برای لذت بردن از غذاهای ساده و خوشمزه است. منوی این رستوران شامل انواع کرپ‌های شیرین و شور است که با مواد اولیه تازه و با کیفیت تهیه می‌شوند. رستوران پدالو کرپری به خصوص برای خانواده‌ها و دوستانی که به دنبال یک تجربه‌ی خوراکی آرام و خوشمزه هستند، انتخابی عالی است.

رستوران اوبرژ دو لا گار (Auberge de la Gare)

یکی دیگر از بهترین رستوران های لوزان اوبرژ دو لا گار است که به دلیل نزدیکی به ایستگاه راه‌آهن لوزان دسترسی بسیار عالی برای شما دارد. این رستوران فضای داخلی روستایی دارد که توانسته گرمی و دوستانه بودن را برای مشتریان به وجود بیاورد. این رستوران نزد مردم محلی و گردشگران بسیار محبوب بوده و امکان ندارد مردم آن منطقه یکبار هم به آن سر نزده باشند.. این رستوران با ارائه غذاهای سنتی سوئیسی و داشتن تراسی زیبا که منظره فوق‌العاده از دریاچه ژنو را دارد، قطعا یک تجربه بسیار خوب برای شما به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال میل کردن غذاها محلی این شهر هستید باید بدانید که منوی این رستوران شامل انواع غذاهای گوشتی، غذاهای دریایی و دسرهای محلی است که با دقت و عشق تهیه می‌شوند.

رستوران لو رِفیوژ دو لاک (Le Refuge du Lac)

رستوران لو رفیوژ دو لاک در کنار ساحل دریاچه زیبای ژنو برپا شده و فضایی بسیار مدرن و شیک دارد. این رستوران توانسته با طراحی داخلی خاصش، فضایی بسیار دلنشین و آرامی را به وجود بیاورد که ساعتی را در آن به صرف میل کردن بهترین غذاهای لوزان کنید. منوی این رستوران شامل غذاهای دریایی تازه، غذاهای گوشتی با کیفیت و دسرهای خلاقانه است که توسط سرآشپزهای ماهر تهیه می‌شوند. چشم‌انداز زیبا از دریاچه و فضای باز این رستوران، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

رستوران تارتار اَند کو لوزان – فلون (Tartares & Co Lausanne – Flon)

رستوران تارتار اند کو لوزان – فلون یکی دیگر از بهترین رستوران های لوزان است که در درست کردن تارت های خوشمزه مهارت و خلاقیت خاصی داشته و به همین دلیل نزد مردم محلی و گردشگران محبوب شده است. این رستوران جوان پسند طراحی داخلی بسیار مدرن و صنعتی دارد که تا به حال در هیچ یک از رستوران‌هایی که معرفی کردیم وجود نداشت. این رستوران در منطقه فلون واقع شده و منوی آن شامل انواع تارتارهای گوشتی و دریایی است که با مواد اولیه تازه و بهترین کیفیت تهیه می‌شوند. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت و مدرن در لوزان هستید، این رستوران انتخابی عالی است.

رستوران کافه دو ریکس (Cafe de Riex)

رستوران کافه دو ریکس  یکی از رستوران‌های خوب لوزان است که طراحی داخلی کلاسیک و دوستانه‌ای داشته و بسیاری از گردشگران سراسر دنیا برای چشیدن غذاها سوئیس به این رستوران مراجعه می‌کنند.این رستوران در یکی از محله‌های قدیمی لوزان واقع شده و با منوی متنوع از غذاهای گوشتی، غذاهای دریایی و دسرهای خوشمزه، تجربه‌ای لذیذ را برای مهمانان فراهم می‌کند. فضای گرم و دلنشین این رستوران با شما کاری می‌کند که به یاد خانه گرم و صمیمانه خود بیفتید.

رستوران کافه دو ریکس لوزان

رستوران شِه ماتیلد (Chez Mathilde)

شه ماتیلد یکی دیگر از بهترین رستوران های لوزان است که با طراحی بسیار زیبا، شیک و مجلل یکی از رستوران‌های لوزان است که بسیاری از گردشگران دوست دارند یکبار هم که شده از آن استفاده کنند. این رستوران با داشتن منویی متنوع از غذاهای فرانسوی و سوئیسی، توسط سرآشپزهای ماهر و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تهیه می‌شود. شه ماتیلد به خاطر سرویس عالی و محیط دلنشین، جایگاه ویژه‌ای در بین مردم محلی و گردشگران پیدا کرده است.

رستوران بیستروت له ۱۲۰ (Bistrot le 120)

بیستروت له ۱۲۰ یک رستوران ارزان در لوزان است که کیفیت بسیار بالایی داشته و فضای صمیمی و دلنشینی دارد. دکوراسیون داخلی این رستوران کلاسیک بوده و حال و هوای یک بیستروت سنتی فرانسوی را به یاد می‌آورد. در این رستوران انواع غذاهای محلی سوئیس و غذاهای فرانسوی سرو می‌شوند که مزه آنها هیچ گاه از یاد شما بیرون نمی‌رود. از بین غذاهای این رستوران، استیک‌ها، غذاهای دریایی و سالادهای متنوع بیشتر محبوبیت دارند. این رستوران همچنین دارای یک تراس زیبا است که در فصول گرم سال، مکان مناسبی برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه و هوای تازه می‌باشد.

رستوران راگوت دلشیس (Ragoût Délices)

Ragoût Délices یک رستوران ایرانی در لوزان است که با ارائه انواع غذاهای اصیل کشورمان توانسته از محبوبیت و معروفیت بسیار بالایی نزد گردشگران برخوردار شود. این رستوران طراحی فضای داخلی سنتی و زیبای ایرانی داشته و حس و حال ایران را به مشتریان القا می‌کند. منوی رستوران Ragoût Délices شامل انواع غذاهای سنتی ایرانی شامل کباب کوبیده، جوجه کباب، کباب برگ و … است که همگی از مواد اولیه بسیار تازه و با عشق تهیه و عرضه می‌شوند.
علاوه بر غذاهای اصلی، رستوران Ragoût Délices انواع پیش‌غذاهای خوشمزه ایرانی مانند میرزا قاسمی، کشک بادمجان و بورانی اسفناج را نیز ارائه می‌دهد. دسرهای ایرانی نظیر زعفرانی بستنی و شله‌زرد نیز به مهمانان این رستوران ارائه می‌شوند تا تجربه‌ای کامل و به یاد ماندنی از غذاهای ایرانی داشته باشند.

رستوران راگوت دلشیس لوزان

تجربه بهترین رستوران های لوزان سوئیس با تک تراول

اگر به دنبال یک تجربه بی نظیر از سوئیس و بخصوص شهر لوزان هستید، تک تراول به عنوان بهترین برگزار کننده تورهای اروپایی و تور سوئیس، شما را از لحظه تصمیم گیری تا رسیدن به این کشور همراهی می‌کند. با کارشناسان ما در تک تراول تماس گرفته و همه پیچیدگی‌ها و سختی‌های سفر به سوئیس را به ما بسپارید.

نوشتهٔ پیشین
لیستی از بهترین تفریحات رایگان لوزان سوئیس
نوشتهٔ بعدی
بهترین محله های لوزان سوئیس را بشناسید!
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up