وبلاگ

بهترین رستوران های رم ایتالیا همراه با تک تراول

بهترین رستوران های رم ایتالیا

رم پایتخت فرهنگ و تاریخ ایتالیا است که بناهای شگفت‌انگیز و تاریخی دارد که نظر هر بیننده‌ای را به خودش جلب می‌کند. رم با داشتن بهترین رستوران‌های جهان، بهشت دوستداران غذا به حساب می‌آید. ما در این مقاله قصد داریم بهترین رستوران های رم را به صورت کامل به شما معرفی کنیم.
برای شروع ابتدا با رستوران های معروف رم آشنا خواهیم شد.

لیستی از بهترین رستوران های رم

رستوران لا پرگولا (La Pergola)

لا پرگولا بهترین رستوران های رم است. این رستوران که دارای سطح جهانی بسیار بالایی بوده،‌ اعتبار خودش را همیشه حفظ کرده است. این رستوران بسیار لوکس و درجه یک در هتل رم کاوالیری واقع شده که نمای ۳۶۰ درجه کامل از شهر رم،‌ واتیکان و پانتئون را دارد که در نوع خودش بی نظیر است.
تصور کنید در رستوران شیک و لاکچری لا پرگولا مشغول صرف غذاهای خوشمزه خود هستید و از مناظر شهری آن بدون هیچ مزاحمتی لذت می‌برید. تمام غذاهای درجه این رستوران به واسطه Heinz Beck با خلاقیت تمام و زیبایی شناسانه سرو می‌شوند که تجربه‌ای‌ بی نظیر و بیاد ماندنی را برای شما و خانواده‌تان رقم خواهد زد.

رستوران ایماگو (Imàgo)

رستوران ایماگو در هتل Hassler Roma واقع شده است. این رستوران به قدری زیبا و معروف است که مانند یک تاج درخشان در میان رستوران‌ها رم به حساب می‌آید. رستوران ایماگو یک منظره بسیار دیدنی از پله‌های اسپانیایی را به شما ارائه می‌کند که در هنگام صرف غذا از دیدن آن لذت ببرید. این رستوران غذاهای مدرن، جسورانه و با کیفیتی را سرو می‌کنند که مثال آن را در هیچ رستورانی نمی‌توانید میل کنید.
در انتها باید بدانید که محیط این رستوران بسیار رمانتیک و آرام است. از غذاهای لذیذ خود در این فضا لذت ببرید.

رستوران لا کامپانا (La Campana)

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های رم است که بیش از ۵۰۰ سال از تاسیس آن می‌گذرد.
تصور کنید در یک رستوران با قدمت بالا مشغول صرف غذاهای اصیل و با کیفیت ایتالیایی هستید که فرهنگ و تاریخ این کشور را هم به شما نشان می‌دهد. این رستوران فضایی بسیار صمیمی و دنجی دارد که لذت تجربه غذاهای باکیفیت و اصیل ایتالیایی را دو چندان می‌کند.

لیستی از بهترین رستوران های رم

رستوران آروما (Aroma)

آروما یکی از بهترین رستوران های رم در بالای هتل پالاتزو مانفردی است که تجربه منحصر به فردی را بخصوص برای شما به شما ارائه می‌کند. این رستوران با داشتن منظره‌ای فوق‌العاده غذاهای مدرن ایتالیایی را با خلاقیت تمام برای شما سر می‌کند.
تمام کسانی که در این رستوران غذا خوردند از خلاقیت و خوشمزگی غذاهای این رستوران ایتالیایی با کیفیت راضی بودند. مدیران این رستوران سعی کردن مناظر تاریخی را با غذاهای فوق‌العاده ترکیب کرده و یک شام رمانتیک درجه یک را برای شما رقم بزنند.

رستوران گلاس هاستاریا (Glass Hostaria)

این رستوران در قلب منطقه تراستوره، هاستاریا واقع شده که جزو مدرن‌ترین رستوران‌های جهان می‌باشد. سازندگان و طراحان داخلی این رستوران سعی کردند فضایی مدرن و شیک را طراحی کنند که در کنار غذاهای فوق‌العاده با کیفیت ایتالیایی خاطره بیادماندنی را برای شما ایجاد کنند.
این رستوران توسط سرآشپز کریستینا باور و تیمش سعی کردند با کیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ایتالیایی سنتی را با نگاهی به آینده سرو کنند تا هم به سنت این کشور احترام گذاشته باشند و هم مشتریان بتوانند طعم غذاهای مدرن را بچشند.

رستوران ایل پاگلیاچو (Il Pagliaccio)

ایل پاگلیاچیو یک رستوران گران در رم است که توانسته ۲ ستاره میشلن را کسب کند. محیط این رستوران کوچک اما بسیار دوست داشتنی بوده و انواع غذاهای ایتالیایی و بین‌المللی را برای شما به بهترین شکل ممکن سرو می‌کنند. سرآشپز Antony Genovese، با ایجاد ترکیب‌هایی جسورانه، شما را به یک سفر خوشمزه تکرار نشدنی خواهند برد.

رستوران ری‌آله (Reale)

ری‌آله یک رستوران مشهور رم است که در سطح جهانی بسیار مشهور شده است. آین رستوران همیشه سعی کرده تجربه‌ای استثنایی از غذاهای مدرن و به روز ایتالیایی را در یک محیط بسیار شیک و آرام‌بخش به شما ارائه کند.
نیکولا و کریستینا، دو سرآشپز و صاحبان این رستوران هستند که خود را متعهد می‌دانند که هر بشقابی که آماده می‌کنند باید یک تجربه تکرار نشدنی و داستانی جذاب را برای مشتری داشته باشد. برای این کار از مواد اولیه درجه یک و طعم‌ها و دیزاین روز استفاده می‌کنند. تهیه غذا در این رستوران بسیار خاص بوده و دقت در انتخاب سر آشپزهای این رستوران باعث شده تا به این جایگاه برسند.

رستوران ایل مارگوتا (Il Margutta)

اگر اهل رژیم و غذاهای گیاهی هستید، ایل مارگوتا بهترین رستوران رم است که فقط منوی گیاهی دارد.
این رستوران همیشه یکی از پیشگامان غذاهای سالم و مفید در رم بوده و هست. برای همین یک انتخاب عالی و خوب برای کسانی است که به دنبال تجربه غذاهای بی نظیر گیاهی هستند می‌باشد. اگر گیاه‌خوار نیستید، یکبار از غذاهای این رستوران میل کنید، به شما قول می‌دهیم از کیفیت و مزه‌های بی نظیر آن شگفت‌زده خواهید شد.
این رستوران با فضایی هنری، خلاقانه و درجه یک چشم‌انداز بی نظیری را به شما ارائه می‌کند تا از غذا خوردن کنار عزیزانتان لذت ببرید و خاطره آن برای سال‌ها در ذهن شما باقی بماند.

رستوران پانینو دیوینو (Panino Divino)

پانینو دیوینو یک رستوران ارزان در رم است که بهترین ساندویچ‌های ایتالیایی را برای شما درست می‌کند.
این رستوران انواع پنینی‌های خوشمزه و درجه یک را با مواد اولیه تازه و با کیفیت درست می‌کنند تا لحظت خوشمزه‌ای را برای شما بسازند. این رستوران محیطی کوچک اما بسیار دوست‌داشتی را دارد تا یک غذای سبک و لذیذ را در کنار دوستان خود میل کنید.

رستوران پرشیانو کباب (Ristorante Persiano Kabab)

رستوران پرشیانو کباب یک رستوران ایرانی در رم است که غذاهای بسیار با کیفیت و اصیل ایرانی را در یک فضای صمیمی برای شما سرو می‌کند. اگر در ایتالیا دلتان غذاهای خوشمزه ایرانی را خواست، حتما به این رستوران سر بزنید و از منوی درجه یک آن لذت ببرید. به گفته توریست‌های خارجی،‌ طعم غذاهای این رستوران بی نظیر است.

رستوران تابرنا پرشیانا (Taberna Persiana)

تابرنا پرشیانا هم یک رستوران ایرانی در رم است که فضایی گرم و دلنشینی دارد. این رستوران غذاهای سنتی ایران را به بهترین شکل آماده کرده و به شما عرضه می‌کند. با رفتن به این رستوران خاطرات ایران زیبا را دوباره در دل خود زنده کرده و هنر آشپزی ایرانی را در رم خواهید دید. به گفته مدیر این رستوران،‌ تمام غذاها را با مهر و محبت بی پایان برای شما سرو می‌کنند.
هر یک از این رستوران‌ها در رم، تجربه‌های غذایی منحصربه‌فرد و خاص خود را برای شما به وجود خواهند آورد. بخشی از غذاهای آنها بسیار لوکس و خاص بوده و برخی سنتی و تاریخی ایتالیا هستند. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید به کدام رستوران سر بزنید و خاطره خوش آن را سال‌ها به یاد داشته باشید.

لیستی از غذاهایی که باید در ایتالیا امتحان کنید!

کشور ایتالیا به دلیل داشتن فرهنگ و تمدن بسیار قوی و کهن، دارای طیف گسترده‌ای از غذاهای سنتی هستند که هر کدام از آنها نشان‌گر طعم بی نظیر این کشور است. در اینجا فقط بخشی از معروف‌ترین و بهترین غذاهایی که فقط می‌توانید در ایتالیا آنها را میل کنید را معرفی می‌کنیم.

  • ریزوتو: این غذای شمال ایتالیا، که با برنج اربوریو پخته می‌شود، تنوع طعمی فراوانی دارد. ریزوتو می‌تواند با زعفران برای ریزوتو آلا میلانزه یا با غذاهای دریایی برای طعم‌های مدیترانه‌ای آماده شود.
  • پیتزا ناپولی: پیتزای ناپولی، با خمیری نازک و لبه‌هایی پف‌کرده، نمادی از سنت پیتزا پزی در ایتالیا است. این پیتزا معمولا با مواد ساده مانند گوجه‌فرنگی، پنیر موزارلا، روغن زیتون و ریحان تهیه می‌شود، که سادگی و طعم خالص ایتالیایی را به نمایش می‌گذارد.
  • پاستا کاربونارا: این غذا، که ریشه در رم دارد، با استفاده از پاستا، پنجه‌باز، پارمزان یا پکورینو، زرده تخم‌مرغ و فلفل سیاه تهیه می‌شود. کاربونارا، با طعم غنی و کرمی خود، نمونه‌ای برجسته از غذای سریع ایتالیایی است.
  • اسپاگتی آلیو اولیو ای پپرونچینو: این غذا، با سادگی در تهیه و طعم‌های تند، یکی از غذاهای محبوب ایتالیایی است. تنها با استفاده از روغن زیتون، سیر، فلفل قرمز و اسپاگتی، این غذا تجربه‌ای خوشمزه و سریع از آشپزی ایتالیایی ارائه می‌دهد.
  • اوسو بوکو: یکی از غذاهای سنتی میلان، اوسو بوکو شامل گوشت گوساله که با سبزیجات، روغن زیتون و مرزنجوش مخلوط و آرام پخته می‌شود. این غذا، معمولا با ریزوتو زعفرانی سرو می‌شود و تجربه‌ای متفاوت از غذای ایتالیایی به همراه دارد.
  • تیرامیسو: به عنوان یکی از محبوب‌ترین دسرهای ایتالیایی، تیرامیسو با لایه‌هایی از بیسکویت مرطوب شده در قهوه و مخلوطی از ماسکارپونه، شکر و تخم‌مرغ تهیه می‌شود. این دسر کرمی و غنی، نمونه‌ای برجسته از شیرینی ایتالیایی است که نباید از آن غافل شد.

هر کدام از این غذاها و خوراکی‌ها به شما این فرصت را می‌دهد تا فرهنگ غذایی این کشور را از نزدیک لمس کرده و بچشید. ذائقه غذاهای ایتالیایی به ما ایرانیان نزدیک بوده و قطعا از چشیدن مزه آنها شگفت‌زده خواهید شد.

تجربه بهترین رستوران های رم پایتخت ایتالیا با تک تراول

رفتن به رستوران‌های شهر رم ایتالیا یکی از بهترین تجربیات سفر به این کشور محسوب می‌شود. چرا که آشپزهای ایتالیایی بسیار خوش ذوق بوده و دستپخت بسیار عالی دارند.
ما در تک تراول راهنمای‌ شما هستیم تا در هنگام سفر به ایتالیا بتوانید بهترین غذاهای اصیل ایتالیایی را در این کشور بچشید. ما سعی کردیم بهترین رستوران‌ها و غذاهایی که باید یکبار امتحانشان کنید را معرفی کنیم تا در کنار لذت بردن از تور ایتالیا، لحظات خوشمزه‌ای را سپری کنید.

 

نوشتهٔ پیشین
بهترین رستوران های استکهلم سوئد به همراه تصاویر
نوشتهٔ بعدی
بهترین رستوران های مادرید پایتخت اسپانیا، کشور شگفت انگیزها
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up