وبلاگ

معروف ترین و بهترین رستوران های برلین پایتخت آلمان

بهترین رستوران برلین

برلین شهری است که دیگر هیچ دیواری بین مردمان آن جدایی نمی‌اندازد.
یکی از شهرهای توریستی و بسیار جذاب اروپایی است که همه ساله میلیون‌ها نفر برای دیدن آن به این شهر سفر می‌کنند و در  بهترین رستوران های برلین ساعت‌های بسیار خوشی را سپری می‌کنند. این رستوران‌ها با طیف گسترده‌ای از غذاهای خاص و فراموش‌نشدنی، قلب هر عاشق غذا را از آن خود می‌کند.
شما دعوت شدید تا در دنیای غذاهای برلین وارد شده و از تک تک لحظات خوشمزه خود لذت ببرید.
در این مقاله قصد داریم تا رستوران های معروف برلین را برای شما معرفی کنیم.

لیستی از غذاهایی که باید در آلمان امتحان کنید! 

قبل از اینکه وارد برلین شوید باید بدانید که چه غذاهایی در این شهر معروف است و باید آنها را امتحان کنید.

  • سوسیس کبابی (Bratwurst): سوسیس گوشت مخصوص آلمانی کبابی.
  • گوشت خوک کبابی (Schweinshaxe): ساق پا خوک برشته با پوست ترد.
  • شنیسل (Schnitzel): گوشت زده شده و با آرد یا خرده نان پوشانده شده و سپس در روغن سرخ می‌شوند
  • ماکارونی رشته ای با پنیر (Käsespätzle): غذای ماکارونی با پنیر ذوب شده و پیاز سرخ شده.
  • سوسیس کبابی با سس کاری (Currywurst): سوسیس کبابی مخصوص با سس کاری.
  • دونر کباب ترکی که در برلین درست می‌شود (Doner Kebab): گوشت کبابی لایه ای در نان پیتا با سبزیجات.
  • تارت پخته شده با پنیر (Flammkuchen): تارت نازک با پنیر، پیاز، و گاهی اوقات گوشت.
  • شیرینی پف دار (Berliner): دونات پر شده با مربا یا کرم.
  • کیک سیب (Apfelstrudel): رولت شیرین پر از سیب و دارچین.
  • کوفته قلقلی (Königsberger Klopse): کوفته گوشت با سس کاپر.
  • کوفته سیب زمینی (Maultaschen): پاکت‌های بزرگ مانند راویولی پر شده با گوشت و سبزیجات.
  • سوپ نخود (Erbsensuppe): سوپ غلیظ نخود سبز با تکه‌های گوشت.
  • رول گوشت (Rouladen): نوارهای گوشت پیچیده شده با مواد مختلف داخلی.
  • اسنک کلم ترش (Sauerbraten): گوشت مرینت شده و برشته با سس ترش.
  • خورش سیب زمینی (Kartoffelpuffer): کرپ سیب زمینی برشته.
  • پنکیک سیب زمینی (Reibekuchen): پنکیک سیب زمینی سنتی و ترد.
  • کوفته ریزه (Knödel): کره‌های نرم نشاسته‌ای یا نان، گاهی پر شده.
  • سالاد سیب زمینی (Kartoffelsalat): سالاد سیب زمینی با سس مایونز یا سرکه.
  • نان آلمانی (Brot): طیف وسیعی از نان‌های سنتی آلمانی.
  • آبجو آلمانی (Bier): نوشیدنی محبوب با تنوع زیاد در طعم.

برای میل کردن این غذاهای خوشمزه باید بهترین رستوران های برلین را نیز بشناسید تا به آنها حتما سر بزنید.

رستوران تیم راو (Restaurant Tim Raue)

رستوران تیم راو، رستورانی با دو ستاره میشلن در برلین است که توسط سرآشپز تیم راو اداره می‌شود. این رستوران به خاطر غذاهای مدرن اروپایی که از غذاهای شرقی تاثیر گرفته است بسیار مشهور شده.
غذاهایی چون استیک تارتار با خاویار و کاهو کره‌ای، خرچنگ کبابی با نارگیل و لیمو ترش، گوشت گوساله کبابی با سیب زمینی و پیاز و کیک شکلاتی با تمشک و بادام جزو محبوب‌ترین‌های این رستوران هستند.این در یک فضای شیک و مدرن ایجاد شده که یک سالن غذاخوری بسیار بزرگ و البته سالن‌های خصوصی است. به گفته گردشگرانی که به این رستوران سر زده‌ند، پرسنل آن به تمامی جزئیات دقت می‌کنند. رستوران تیم راو انتخابی خوب برای تجربه غذاهای باکیفیت به همراه خدماتی عالی خواهد بود.

رستوران نوبل‌هارت و شموتزیگ (Nobelhart & Schmutzig)

رستوران نوبل‌هارت و شموتزیگ دارای دو ستاره میشلن است که در وسط برلین واقع شده است. این رستوران به خاطر سبک منحصر به فرد خود در ارائه غذاهای آلمانی با رویکردی نوآورانه و تجربی در میان مشتریان و توریست‌ها شناخته می‌شود. زمانی که در این رستوران یک غذای آلمانی سفارش می‌دهید، باید منتظر یک غذای سنتی با ارائه‌ای بسیار مدرن باشید. این رستوران دارای فضایی دنج و صمیمی با دکوراسیونی مدرن و مینیمالیستی است. این رستوران علاوه بر داشتن دو ستاره میشلن، جوایز متعددی را کسب کرده و در جایگاه ۴۷ بهترین رستوران‌های جهان سال ۲۰۲۳ را کسب کرده است.

رستوران هوگو (Hugos)

رستوران هوگو یک رستوران یک ستاره میشلن است که جزو بهترین رستوران های برلین می‌باشد. این رستوران در طبقه شانزدهم هتل کونیگ آلبرت قرار گرفته و خاطر غذاهای فرانسوی-آلمانی، منظره پانوراما از شهر و فضای شیک و مدرن خود در بین گردشگران بسیار مشهور شده است. این رستوران یک سالن غذاخوری بزرگ و یک سالن خصوصی دارد که با دکوراسیون شیک، مدرن  و پنجره‌های بزرگ آن منظره‌ای پانوراما از شهر را برای شما به همراه دارد. خدمات رستوران هوگو بسیار عالی است و کارکنان به تمام جزئیات توجه می‌کنند. از نگاه گردشگران این رستوران جزو رستوران های معروف برلین می‌باشد.

رستوران کراکر (Crackers)

یکی دیگر از بهترین رستوران های برلین این رستوران است. رستوران کراکر (Crackers) یک ستاره میشلن دارد و به خاطر غذاهای گیاهی خلاقانه و باکیفیت خود شناخته شده است. اگر اهل رژیم غذایی گیاهی هستید،‌ حتما به این رستوران معروف سری بزنید.

رستوران هوروات (Horváth)

رستوران هوروات، یک رستوران دو ستاره میشلن در برلین است که به خاطر غذاهای مدرن اروپایی با تمرکز بر طعم‌های طبیعی و مواد اولیه باکیفیت شناخته شده است. همچنین جزو رستوران های معروف برلین نیز می‌باشد.

رستوران اورنک (Örnek)

اورنک (Örnek) یک رستوران ترکی-آلمانی است که در محله کرویتسبرگ برلین واقع شده است. این رستوران به خاطر غذاهای سنتی ترکی، فضای صمیمی و دنج و البته قیمت‌های مناسب خود جزو رستوران های معروف برلین می‌باشد.

رستوران کباب سبزیجات مصطفی (Mustafa’s Gemüse Kebab)

رستوران کباب سبزیجات مصطفی یک رستوران دونر کباب ترکی محبوب در برلین است که به خاطر ساندویچ‌های بزرگ و خوشمزه‌اش که با کباب سبزیجات  سرو می‌شود نزد گردشگرانی که رژیم گیاهی دارند بسیار محبوب است. این رستوران در محله کرویتسبرگ برلین واقع شده و سال‌هاست که مورد استقبال مردم محلی و گردشگران قرار گرفته است.

رستوران کاری ۳۶ (Curry 36)

Curry 36 یک رستوران فست فود محبوب در برلین است که به خاطر سوسیس کاری که دارد به شدت معروف شده است. این رستوران در محله پرنتسلاور برگ برلین واقع شده است و سال‌هاست که مورد استقبال مردم محلی و گردشگران قرار گرفته است.

رستوران بروهاوس لمکه (Brauhaus Lemke)

رستوران بروهاوس لمکه (Brauhaus Lemke)، یکی دیگر از رستوران های معروف برلین است که تجربه‌ای اصیل از غذاهای آلمانی و تنوعی از آبجوهای دست‌ساز را ارائه می‌دهد. این رستوران با محیطی صمیمی به شما این فرصت را می‌دهد تا از ترکیب طعم‌های منحصربه‌فرد با کیفیت لذت ببرید.

رستوران کوچی (Kuchi)

کوچی یک رستوران فیوژن آسیایی است که به خاطر غذاهای خوشمزه و خلاقانه‌اش که ترکیبی از طعم‌ها و تکنیک‌های آسیایی است، نزد گردشگران معروف شده است.

رستوران هانس اوسل (Häns im Glück)

رستوران هانس اوسل (Häns im Glück) که با نام زنجیره‌ای «خوشحال مثل هانس» نیز شناخته می‌شود، یک رستوران محبوب همبرگر در برلین است که شعبه‌های مختلفی در سراسر شهر دارد. این رستوران همبرگرهای بسیار خاص و اصیلی دارد که باعث شده جزو بهترین رستوران های برلین باشد.

رستوران اکلای (Ekelhof)

رستوران اکلای (Ekelhof) یک رستوران سنتی آلمانی در برلین است که در محله شونبرگ واقع شده است. این رستوران  به خاطر غذاهای خوشمزه و فضای گرم و صمیمی که دارد جزو رستوران های معروف برلین می‌باشد.

رستوران سول (Söllner)

رستوران سول (Söllner) یک رستوران آلمانی مشهور در برلین است که به خاطر غذاهای سنتی و دلچسب، فضای گرم و صمیمی و خدمات عالی در بین گردشگران بین المللی به شدت محبوب است.

رستوران کیو (Q)

رستوران کیو (Q) یک رستوران مدرن و شیک است که به خاطر غذاهای خلاقانه و طعم‌های منحصر به فرد خود مشهور شده است. این رستوران در محله میته واقع شده است و به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است.

رستوران اولی (Örnek)

رستوران اولی (Örnek) یکی از بهترین رستوران‌های ترکی در برلین است که به خاطر غذاهای اصیل و خوشمزه‌اش شهرتی جهانی پیدا کرده است. این رستوران در محله شونبرگ واقع شده است و به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی نیز قابل دسترسی است.

تجربه بهترین رستوران های برلین پایتخت آلمان با تک تراول 

اگر می‌خواهید طعم اصیل و خاص غذاهای آلمانی در برلین را بچشید و یا ساعت‌هایی را در طول سفر خود در رستوران های معروف برلین سپری کنید، سایت تک تراول تورهای تخصصی اروپا به ویژه آلمان را به شما پیشنهاد می‌کند. با تور تخصصی آلمان تک تراول تمام پیچیدگی‌ها و سختی‌های ویزای این کشور را فراموش کنید و فقط به فکر تجربه‌ای ناب از سفر به این کشور زیبا باشید. تک تراول تنها تور تخصصی آلمان در ایران است که با کمترین قیمت، بالاترین خدمات مسافرتی مانند خرید بلیط،‌ رزرو هتل و تمامی مقدمات مورد نیاز برای سفر به این کشور را فراهم می‌کند.

نوشتهٔ پیشین
جدیدترین و بهترین تفریحات رایگان در آمستردام هلند 
نوشتهٔ بعدی
بهترین رستوران های استکهلم سوئد به همراه تصاویر
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up