وبلاگ

بهترین هتل های بروکسل

بهترین هتل های بروکسل

بروکسل یکی از مقاصد گردشگری بسیار مهم در جهان است که علاوه بر گردشگران اروپایی، از سراسر جهان برای دیدن جاذبه‌های بی‌شمار این شهر به بلژیک سفر می‌کنند. این شهر با ترکیبی از معماری زیبا، موزه‌های تاریخی، رستوران‌های معروف و فروشگاه‌های لوکسش با شما کاری می‌کند تا هرگز یاد و خاطره این سفر را هرگز فراموش نکنید. برای رفتن به پایتخت بلژیک دوست‌داشتنی، تور بلژیک را رزرو کرده و در ادامه از بهترین هتل های بروکسل اطلاعات کسب کنید. اقامت در این هتل‌ها تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت در این شهر را به همراه دارد تا بتوانید با هر بودجه‌ای بتوانید از تور خود لذت ببرید. از بهترین‌هتل‌های این شهر گرفته تا ارزان‌ترین، گران‌ترین و لوکس‌ترین‌ها را در این مقاله به صورت کامل معرفی کرده و به شما کمک می‌کنیم تا قبل از سفر بتوانید بهتر برنامه‌ریزی کرده و نگران اقامت خود در این شهر نباشید. با ما همراه باشید تا با بهترین هتل ها در بروکسل بیشتر آشنا شویم.

لیستی از بهترین هتل های بروکسل به همراه تصویر و آدرس

 هتل آمیگو (Hotel Amigo)

آمیگو یکی از برترین هتل های بلژیک بوده و در وسط شهر واقع شده است. این هتل هنر مدرن و سنتی را با هم تلفیق کرده و فضایی شیک و دلنشین بوجود آورده است. اتاق‌های این هتل با دکوراسیونی زیبا و امکانات مدرن، همیشه انتخاب بهترین مسافران بروکسل بوده است.  همچنین رستوران هتل آمیگو با منوی غذاهای بلژیکی و بین‌المللی، تجربه‌ای بی‌نظیر از طعم‌های مختلف را به شما ارائه می‌دهد. و در آخر،‌  این هتل دارای سالن ورزشی، سالن کنفرانس و خدمات ماساژ نیز می‌باشد. موقعیت مکانی هتل آمیگو در نزدیکی گراند پلیس بوده و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری دارد.

هتل آمیگو بروکسل

هتل استیگنبرگر ویلتشر (Steigenberger Wiltcher’s)

استیگنبرگر ویلتشر بهترین هتل های بروکسل است که با داشتن ۵ ستاره، خدمات لوکس و محیطی آرامش‌بخش، اقامتی خاص و متفاوتی را برای شما بوجود می‌آورد. همه اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ و مجهز هستند و همه امکانات یک اقامت لوکس را برای شما خواهند داشت. رستوران‌های هتل استیگنبرگر ویلتشر با منوی متنوعی از غذاهای محلی و بین‌المللی، قطعا لحظاتی خوشمزه و فراموش‌نشدنی را برای شما خواهند داشت. و در آخر، این هتل دارای سالن ورزشی، استخر سرپوشیده و خدمات اسپا است.
موقعیت مکانی این هتل در نزدیکی فروشگاه‌های لوکس و مراکز خرید است، پس اگر به دنبال خرید‌های لوکس و تکرارنشدنی هستید،‌ حتما این هتل را انتخاب کنید.

هتل استیگنبرگر ویلتشر بروکسل

هتل سوفیتل بروکسل اروپا (Sofitel Brussels Europe)

هتل سوفیتل بروکسل اروپا یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره بروکس است که اقامتی بسیار راحت و لوکس را برای شما فراهم خواهد کرد. تمام اتاق‌های این هتل مجهز به فناوری‌های روز مانند تلویزیون‌های هوشمند، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت پرسرعت است. رستوران هتل سوفیتل بروکسل اروپا با ارائه غذاهای گورمه و صبحانه‌های لذیذ، تجربه‌ای متفاوتی را به همراه خواهد داشت. و در آخر این هتل دارای سالن ورزشی، تراس‌های نفس‌گیر با منظره‌ای زیبا و خدمات اسپا است.
موقعیت مکانی این هتل در نزدیکی پارک لئوپولد و موئسسه‌های اتحادیه اروپا بوده و دسترسی عالی به مراکز اداری و تفریحی را دارد. به همین دلیل بیشتر کسانی که برای انجام بیزینس و یا کارهای اداری به بروکسل مراجعه می‌کنند، حتما در این هتل اقامت می‌کنند.

هتل سوفیتل بروکسل اروپا

هتل جولیانا بروکسل (Juliana Hotel Brussels)

جولیانا بروکسل یکی از هتل های ۵ ستاره بروکسل است که جزو اقامت‌گاه‌های جدید این شهر نیز به حساب می‌آید. این هتل با دکوراسیون منحصر به فرد و خدماتی بی‌نظیر، تجربه‌ای متفاوت را برای شما به همراه خواهد داشت. همه اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ و کاملا مجهز هستند. در تمام این اتاق‌ها علاوه بر امکانات زیاد، حما‌م‌های بسیار لوکسی هم دارد که می‌توانید ساعتی را در آن کاملا استراحت کرده و ریلکس کنید. رستوران‌های هتل جولیانا با منوی کامل از غذاهای محلی و بین‌المللی، همه چیز را برای شما تمام می‌کند. این هتل همچنین دارای سالن ورزشی، استخر سرپوشیده و خدمات اسپا نیز می‌باشد. 

هتل جولیانا بروکسل

هتل د دومینیکن (The Dominican)

د دومینیکن یکی از بهترین هتل های بروکسل است که سعی داشته تا با ترکیب کردن معماری تاریخی و دکوراسیون مدرن، فضای بسیار منحصر به فرد و دلنشینی به وجود بیاورد که در بین همه هتل‌های این شهر کاملا استثنایی باشد. شاید این هتل ۴ ستاره باشد، اما همه امکانات کامل و مدرن یک هتل خوب  مانند تجهیزات داخلی اتاق‌ها،‌ حمام مدرن و … را دارد. رستوران‌های هتل د دومینیکن با ارائه منوی غذاهای بلژیکی و بین‌المللی خیال شما را از بابت میل‌کردن غذا در این شهر راحت می‌کند. و در آخر اینکه این هتل دارای سالن ورزشی، سونا و خدمات ماساژ  نیز می‌باشد. 

هتل د دومینیکن بروکسل

معرفی ۱۰ تا از ارزانترین هتل های بروکسل

هتل لو برژر (Hotel Le Berger)

لو برژر یکی از هتل های ارزان بروکسل بلژیک است که با دکوراسیونی نوستالژیک و منحصر به فرد، تجربه‌ای خاص از اقامت را به همراه دارد. این هتل با ترکیبی از طراحی آرت دکو و امکانات مدرن، اتاق‌هایی دنج و راحت با اینترنت رایگان و حمام  عالی،‌ یک اقامت مقرون به صرفه و خوب را برای شما به همراه خواهد داشت.

هتل آرگوس بروکسل (Hotel Argus Brussels)

آرگوس یکی از هتل های اقتصادی بروکسل است که با اتاق‌هایی مجهز به امکانات کامل و ضروری مانند اینترنت رایگان، تلویزیون و حمام خوب،‌ اقامتی راحت، ارزان و بی‌دردسر را برای شما فراهم می‌کند. 

هتل سان (Sun Hotel)

هتل سان یک هتل ساده و اقتصادی در بروکسل است که با ارائه خدماتی مقرون‌ به‌ صرفه، گزینه‌ای خوبی برای شما است که شاید نمی‌خواهید زیاد هزینه اقامت کنید و در عین حال به دنبال اقامت‌گاه خوب و تمیز هستید. این هتل با اتاق‌هایی تمیز و مرتب، اینترنت رایگان و تلویزیون، تمام امکانات لازم برای اقامتی لذت‌بخش و کامل را برای شما فراهم می‌کند. 

هتل مید این لوئیز (Made In Louise)

هتل مید این لوئیز نیز یکی از هتل‌های ارزان در بروکسل است که با فضایی بسیار گرم و دوستانه به همراه طراحی داخلی دلنشین، یک اقامت خوب را برای شما فراهم می‌کند. این هتل با اتاق‌هایی راحت و مجهز به امکانات مدرن، از جمله اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون و حمام خصوصی همه چیز را برای راحتی شما فراهم می‌کند.

هتل آپارت ماس ای یو (MAS Aparthotel EU)

هتل آپارت ماس ای یو یک هتل آپارتمان ارزان در بروکسل است که با ارائه امکانات کامل آپارتمان‌های مبله، گزینه‌ای عالی برای اقامت‌های طولانی مدت و گروهی شما خواهد بود. اگر قصد دارید مدت زیادی در بروکسل باشید، بهتر است در این هتل آپارتمان مجهز به آشپزخانه، اینترنت رایگان و تلویزیون، اقامت داشته باشید تا زیاد به رستوران‌ها وابسته نشوید.

هتل آپارت ماس ای یو بروکسل

هتل وینتیج بروکسل (Vintage Hotel Brussels)

هتل وینتیج بروکسل یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی بروکسل است که طراحی داخلی آن از دهه‌های گذشته این شهر الهام گرفته شده و باعث گردید تا جزو اقامت‌گاه‌های جذاب ولی ارزان محسوب شود. این هتل با اتاق‌هایی دنج و مجهز به امکانات مدرن شامل اینترنت رایگان و تلویزیون، اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما فراهم می‌کند. 

هتل کراوز (Craves Hotel)

هتل کراوز یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی و مناسب در بروکسل است که با ارائه خدمات باکیفیت و البته قیمتی مناسب، تجربه‌ای دلپذیر از اقامت را به شما ارائه خواهد کرد. همه اتاق‌های این هتل بسیار راحت و مجهز به اینترنت رایگان، تلویزیون و حمام خصوصی بوده و همه چیز را برای یک اقامت کامل در اختیار شما قرار می‌دهد.

هتل متل وان بروکسل (Motel One Brussels)

هتل متل وان بروکسل یک هتل اقتصادی و در عین حال مدرن است که با طراحی داخلی شیک و ارائه خدمات باکیفیت، یکی از گزینه‌های محبوب گردشگران بروکسل است. این هتل با اتاق‌هایی مجهز به اینترنت رایگان، تلویزیون و حمام خصوصی، اقامتی راحت و دلنشین را برای شما فراهم می‌کند. 

هتل ایبیس بروکسل سنتر گار میدی (Ibis Brussels Centre Gare Midi)

هتل ایبیس بروکسل سنتر گار میدی یکی از هتل‌های ارزان و محبوب در بروکسل است که با ارائه خدمات مناسب، یکی از بهترین گزینه‌های مقرون به صرفه می‌باشد. این هتل با اتاق‌هایی راحت و مجهز تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. 

هتل اوربان یارد (Urban Yard Hotel)

اوربان یارد یکی از ارزان ترین هتل های بلژیک و در عین حال جدیدترین و جذاب‌ترین هتل‌های بروکسل است که با طراحی داخلی مدرن، تجربه‌ای متفاوت از اقامت راحت و ارزان را دارد. تاق‌هایی این هتل بسیار راحت و مجهز به امکانات مدرن بوده و نیاز شما را به یک اقامت کامل برآورده می‌کند.

هتل اوربان یارد بروکسل

معرفی ۱۰ تا از گرانترین هتل های بروکسل

هتل لو لوئیس بروکسل (Le Louise Hotel Brussels)

هتل لو لوئیس بروکسل یکی از ۱۰ هتل برتر در بروکسل بلژیک است که با طراحی داخلی شیک و خدمات بی‌نظیر، اقامتی مجلل و فراموش‌نشدنی را به شما ارائه می‌دهد. این هتل با اتاق‌هایی بزرگ و مجلل که به بهترین امکانات مدرن و حمام‌های مرمرین مجهز هستند، محیطی راحت و لوکس را برای اقامت فراهم می‌کند. 

هتل وارویک بروکسل (Warwick Brussels)

وارویک یکی از برترین هتل های بلژیک است با ارائه خدمات لوکس و امکانات بی‌نظیر، یکی از برترین هتل‌های ۵ ستاره بروکسل است. این هتل با اتاق‌هایی مجهز، محیطی آرام و شیک را برای شما فراهم می‌کند. رستوران‌های هتل با منوی متنوعی از غذاهای محلی و بین‌المللی، لحظاتی خوشمزه و لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زنند. هتل وارویک بروکسل همچنین دارای سالن ورزشی، استخر سرپوشیده و خدمات اسپا است. 

هتل بروکسل (The Hotel Brussels)

بروکسل یکی از محبوب ترین هتل های بروکسل و در عین حال گران‌ترین‌های شهر می‌باشد که تجربه‌ای بسیار خاص و متفاوت را برای شما به همراه خواهد داشت. این هتل با اتاق‌هایی مجهز به تلویزیون‌های هوشمند، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت پرسرعت، راحتی و آرامش را برای شما فراهم می‌کند. رستوران‌های هتل بروکسل با ارائه غذاهای گورمه و منویی از طعم‌های متنوع، لحظاتی خوشمزه و لذت‌بخش را به شما هدیه می‌دهند. همچنین این هتل دارای سالن ورزشی، استخر و خدمات اسپا می‌باشد. 

هتل استنهوپ بروکسل توسط هتل‌های تون (Stanhope Hotel Brussels by Thon Hotels)

هتل استنهوپ بروکسل یکی از هتل‌های لوکس و گران‌قیمت بروکسل است که طراحی خاصی دارد. این هتل یک طراحی کلاسیک به همراه امکانات مدرن را ایجاد کرده که اقامتی بسیار شیک و راحت را به شما هدیه دهد. این هتل با اتاق‌هایی مجهز و حمام‌های لوکس، قطعا نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد. 

هتل تانگلا بروکسل (Tangla Hotel Brussels)

هتل تانگلا بروکسل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر است که برخلاف هتل استنهوپ، طراحی داخلی مدرنی داشته و در کنار آن امکانات بی‌نظیری را دارد که در نهایت یک اقامت بسیار راحت و مجلل را فراهم کند. این هتل با اتاق‌هایی مجهز و حمام‌های لوکس، همه چیز را برای شما تمام می‌کند. همچنین این هتل دارای سالن ورزشی، استخر سرپوشیده و خدمات اسپا می‌باشد. 

هتل تانگلا بروکسل

هتل ان اچ کالکشن بروکسل گرند سابلون (NH Collection Brussels Grand Sablon)

ان اچ کالکشن بروکسل گرند سابلون یکی دیگر از بهترین هتل های بروکسل است  بسیار لوکس و گران‌قیمت می‌باشد. این هتل به دلیل داشتن اتاق‌هایی بزرگ و مجهز و حمام‌های لوکس، محیطی راحت و بسیار شیک را برای اقامت شما فراهم می‌کند. این هتل همچنین دارای سالن ورزشی، استخر و خدمات اسپا نیز می‌باشد. 

هتل روکو فورته آمیگو (Rocco Forte Hotel Amigo)

هتل روکو فورته آمیگو یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های بروکسل است که طراحی داخلی بسیار شیک و خاصی دارد. این هتل با اتاق‌هایی بزرگ و مجلل که به بهترین امکانات مدرن و حمام‌های مرمرین مجهز هستند، محیطی راحت و بسیار لوکس را برای شما به همراه خواهند داشت.

هتل مانوس پریمیر (Hotel Manos Premier)

هتل مانوس پرمیر یکی دیگر از بهترین هتل‌های لوکس و گران‌قیمت بروکسل است که خدمات بسیار بی‌نظیر، خاص و مجلل را به شما ارائه می‌کنند. این هتل با اتاق‌هایی بزرگ و مجهز و حمام‌های لوکس، محیطی راحت و شیک را برای اقامت شما به همراه خواهد داشت. این هتل همچنین دارای سالن ورزشی، استخر و خدمات اسپا می‌باشد.

هتل لو شاتلین بروکسل (Le Châtelain Brussels Hotel)

هتل لو شاتلین بروکسل یکی از هتل‌های لوکس و گران‌قیمت بروکسل است که با خدمات بی‌نظیر و امکانات مدرن، اقامتی راحت و مجلل را به شما خود ارائه می‌دهد. این هتل با اتاق‌هایی بزرگ و مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت، اینترنت رایگان و حمام‌های لوکس، محیطی راحت و شیک را برای اقامت فراهم می‌کند. همچنین هتل لو شاتلین بروکسل دارای سالن ورزشی، استخر و خدمات اسپا می‌باشد. 

هتل لو شاتلین بروکسل

هتل دس گالریز (Hotel des Galeries)

هتل دس گالریز یکی دیگر از هتل‌های لوکس و گران‌قیمت بروکسل است که با خدمات بی‌نظیر و امکانات مدرن، اقامتی راحت و مجلل را به شما خود ارائه می‌دهد. این هتل با اتاق‌هایی بزرگ و مجهز و البته حمام‌های لوکس، محیطی بسیار راحت و شیک پدید آورده است. این هتل همچنین دارای سالن ورزشی، استخر و خدمات اسپا می‌باشد. 

معرفی ۱۰ تا از لوکس ترین هتل های بروکسل

هتل متروپل (Hotel Metropole)

متروپل یکی از لوکس ترین هتل های بلژیک است که با تاریخچه‌ای بسیار غنی و طراحی داخلی شگفت‌انگیز، تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت را به شما خود ارائه می‌دهد.  همه با اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ،  مجلل و مجهز به امکانات مدرن و حمام‌های مرمرین است که اگر یکبار آن را تجربه کنید، دیگر به سراغ هیچ هتل دیگری نخواهید رفت. این هتل هم مانند بسیاری از هتل‌های بسیار لوکس و مجلل بلژیک رستوران‌های درجه یکی دارد که می‌توانید ساعت‌ها در آنجا از بهترین طعم‌های دنیا لذت ببرید. این هتل هم مانند هتل‌های خوب شهر دارای سالن ورزشی، استخر و خدمات اسپا است.

هتل سوفیتل بروکسل لو لوئیس (Sofitel Brussels Le Louise)

هتل سوفیتل بروکسل لو لوئیس یکی از برترین هتل‌های ۵ ستاره بروکسل است که طراحی بسیار مدرنی داشته و همه خدمات لوکس را به صورت کامل به شما ارائه می‌کند. این هتل با اتاق‌هایی مجهز، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت پرسرعت، راحت‌ترین و لوکس‌ترین اقامت را برای شما فراهم کرده تا از سفر به بروکسل لذت کامل را برده و تجربه آن را هرگز فراموش نکنید.

هتل رادیسون کالکشن گرند پلیس بروکسل (Radisson Collection Grand Place Brussels)

هتل رادیسون کالکشن گرند پلیس بروکسل یکی از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های بروکسل است که با طراحی داخلی مدرن و خدمات بی‌نظیر، اقامتی مجلل و فراموش‌نشدنی را به شما خود ارائه می‌دهد. این هتل با اتاق‌هایی بزرگ و مجهز به بهترین امکانات مدرن از جمله تلویزیون صفحه‌تخت، اینترنت پرسرعت و حمام‌های مرمرین، محیطی راحت و لوکس را برای اقامت فراهم می‌کند. 

هتل هیلتون بروکسل گرند پلیس (Hilton Brussels Grand Place)

هتل هیلتون بروکسل گرند پلیس با ارائه خدمات لوکس و امکانات بی‌نظیر، یکی از برترین هتل‌های ۵ ستاره بروکسل است. این هتل با اتاق‌هایی مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت، اینترنت پرسرعت و تخت‌های راحت، محیطی آرام و شیک را برای شما فراهم می‌کند. رستوران‌های هتل با منوی متنوعی از غذاهای محلی و بین‌المللی، لحظاتی خوشمزه و لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زنند. 

هتل هیلتون بروکسل گرند پلیس

هتل پیلووز گرند بوتیک پلیس روپ بروکسل (Pillows Grand Boutique Hotel Place Rouppe Brussels)

هتل پیلووز گرند بوتیک پلیس روپ بروکسل با طراحی داخلی شیک و خدمات بی‌نظیر، یکی از برترین هتل‌های لوکس بروکسل است. این هتل با اتاق‌هایی مجهز، اینترنت پرسرعت و حمام‌های لوکس، محیطی راحت و شیک را برای اقامت فراهم می‌کند. 

هتل هیگه (Hygge Hotel)

هتل هیگه با طراحی مدرن و خدمات بی‌نظیر، یکی از برترین هتل‌های لوکس بروکسل است. این هتل با اتاق‌هایی مجهز، اینترنت پرسرعت و حمام‌های لوکس، محیطی راحت و شیک را برای اقامت فراهم می‌کند.

هتل جم بروکسل (Jam Hotel Brussels)

هتل جم بروکسل یکی دیگر از هتل‌های لوکس و محبوب بروکسل است که با خدمات بی‌نظیر و امکانات مدرن، اقامتی راحت و مجلل را به شما خود ارائه می‌دهد. این هتل با اتاق‌هایی بزرگ و مجهز، اینترنت رایگان و حمام‌های لوکس، محیطی راحت و شیک را برای اقامت فراهم می‌کند. 

هتل د دومینیکن (The Dominican)

هتل د دومینیکن یکی از برترین هتل‌های لوکس بروکسل است که با طراحی داخلی شیک و خدمات بی‌نظیر، اقامتی مجلل و فراموش‌نشدنی را به شما خود ارائه می‌دهد. این هتل با اتاق‌هایی بزرگ و مجهز به بهترین امکانات مدرن، اینترنت پرسرعت و حمام‌های مرمرین، محیطی راحت و لوکس را برای اقامت فراهم می‌کند.

هتل هارمون (Harmon House)

هتل هارمون یکی از جدیدترین و لوکس‌ترین هتل‌های بروکسل است که با طراحی داخلی مدرن و امکانات بی‌نظیر، اقامتی راحت و مجلل را به شما خود ارائه می‌دهد. این هتل با اتاق‌هایی مجهز به تلویزیون‌های هوشمند، اینترنت پرسرعت و حمام‌های لوکس، محیطی راحت و آرام را برای اقامت فراهم می‌کند.

هتل هارمون بروکسل

رزرو آنلاین هتل در پاریس در سایت تک تراول 

تک تراول به عنوان بهترین مجری برگزار کننده تور گردشگری اروپا و به ویژه تور بلژیک، رزرو هتل های ۵ ستاره بروکسل را با بهترین قیمت برای شما فراهم کرده است. کافی است تصمیم گرفته و با کارشناسان ما تماس بگیرید تا همه مراحل سفر به اروپا از ویزا گرفته تا رزرو هتل در بروکسل را برای شما در سریعترین حالت ممکن  انجام دهد. برای رزرو هتل های ۵ ستاره بروکسل همین حالا با ما تماس گرفته و همه پیچیدگی‌های سفر را به ما بسپارید.

نوشتهٔ پیشین
ویزای توریستی فرانسه
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up