وبلاگ

بهترین محله های لوزان سوئیس را بشناسید!

بهترین محله های لوزان سوئیس

تور سوئیس و لوزان، فرصتی بی نظیر برای کشف زیبایی های طبیغی و فرهنگی یکی از دلپذیرترین کشورهای اروپایی است. تور سوئیس با داشتن مناظر کوهستانی شگفت انگیز، دریاچه های آرام و شهرهای تاریخی به یکی از برجسته ترین مقاصد در تور اروپا تبدیل شده است. ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی بهترین محله های لوزان مسیر سفر شما به این شهر را راحت‌تر کنیم تا بدانید در لوزان سوئیس چه چیزی انتظار شما را می‌کشد.
با ما به عمق زیبایی‌های خفته در محله‌های لوزان سوئیس قدم بگذارید.

معروف ترین محله های لوزان که باید در سوئیس تماشا کنید!

محله اوشی (Ouchy)

اوشی جزو بهترین محله های لوزان سوئیس است که در نگاه‌ اول به دلیل قرارگیری در کنار دریاچه ژنو بسیار معروف شده است. این محله با داشتن مناظر طبیعی بی‌نظیر و پارک‌های سرسبز بسیار معروف بوده و محلی عالی برای پیاده‌روی و استراحت می‌باشد. در این محله یک بندرگاه کوچک وجود دارد که می‌توانید از آن برای قایق‌سواری روی دریاچه استفاده کرده و لذت ببرید.
اوشی در کنار این طبیعت زیبا هتل‌ها و رستوران‌های لوکسی دارد که در آنها انواع غذاهای محلی و بین‌المللی درجه یک سرو می‌گردد. اگر اهل دیدن جاذبه‌های تاریخی هستید، قلعه تاریخی اوشی در این محل واقع شده که قدمت آن به قرن ۱۲ میلادی باز می‌گردد. این قلعه امروزه یک موزه تاریخی است. علاوه بر همه این‌ها می‌توانید کنار ساحل به تماشای غروب زیبای خورشید دریاچه تماشا کرده و شاهد یک منظره رویایی باشید. فستیوال‌ها و رویدادهای هنری زیادی در این محله در طول سال برگزار می‌گردد که جذابیت‌های آن را چند برابر می‌کند.

محله فلون (Flon)

فلون یکی از محله های معروف لوزان سوئیس است که به خاطر طراحی معاصر و فضای شهری جذابش مشهور است. این محله در گذشته‌ها یک منطقه صنعتی بوده که اکنون به یک محله فرهنگی و تجاری شلوغ تبدیل شده است. فلون با ساختمان‌های بسیار مدرن، رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید متعددی که دارد،‌ برای یک سفر مدرن مقصد بسیار خوبی است. شما در این محله می‌توایند به دیدن گالری‌های هنری محلی و بین‌المللی شهر بروید و از تماشای موسیقی زنده و نورپردازی شبانه آن لذت ببرید. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های فلون، پیاده‌روهای بسیار وسیع و میدان‌های عمومی این محل است که فضایی دوستانه و راحتی را برای قدم زدن و دیدن سایر توریست‌‌ها فراهم می‌کند. این محله دسترسی بسیار آسان و خوبی به وسایل نقلیه عمومی داشته و جزو بهترین محله‌های گردشگری لوزان نیز می‌باشد.

محله فلون لوزان

محله سنت-فرانسوا (Saint-François)

سنت-فرانسوا نیز یکی از بهترین محله های لوزان است که به دلیل معماری بسیار زیبا و فضای آرامش بخش خودش معروف شده است. این محل به خاطر وجود کلیسای تاریخی به همین نام‌،‌ نامگذاری شده است. این کلیسا در حقیقت یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین بناهای مذهبی در لوزان است که به خاطر برج بسیار بلند و شیشه‌های رنگی که دارد، مکانی بسیار دیدنی می‌باشد. این محله خیابان‌های سنگ‌فرش و میدان‌های زیبایی دارد که برای پیاده‌روی و گشت و گذار عالی است. در این محله یک بازار محلی زیبایی واقع شده که می‌توانید در آن محصولات غذایی تازه و محلی را خرید کنید و با فرهنگ زندگی مردم این شهر بیشتر آشنا شوید. سنت-فرانسوا کافه‌ها و رستوران‌های متعددی دارد که این فرصت را به شما می‌دهد تا برای مدتی مزه‌های بی‌نظیر خوراکی‌های این کشور را بچشید و لذت ببرید.

محله ساووآ بلین (Sauvabelin)

ساووآ بلین یکی از دیدنی ترین محله های لوزان سوئیس است که با طبیعت بی‌نظیر و دیدنی اش نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. در این محله یک دریاچه و برج تاریخی وجود دارد که حتما باید به دیدن آن بروید. برج ساووآ بلین که کلا از چوب ساخته شده یکی از بلندترین نقاط دیدنی لوزان است که وقتی از آن بالا بروید،‌ منظره بی‌نظیر دریاچه ژنو و شهر لوزان را خواهید دید. این محله یک جنگل بی‌نظیری نیز دارد که برای پیاده‌روی، دوچرخه سواری و پیک‌نیک بسیار عالی است. این جنگ مسیرهای مختلفی دارد که هر کدام شما را به یک نقطه دیدنی هدایت می‌کند. از همه اینها که بگذریم، می‌توانید یک چوب ماهیگیری بردارید و در کنار دریاچه این محله با آب‌ بسیار زلال و آرامش‌بخشی که دارد،‌ قایق سواری کرده و ماهی بگیرید.

محله بروگ بای (Bourg-By)

بروگ بای یکی از مناطق تاریخی و فرهنگی و جزو بهترین محله های لوزان است که با داشتن خیابان‌های باریک و ساختمان‌های قدیمی،‌ شما را به یک سفر زمان می‌برد. این محله با موزه‌ها و گالری‌های هنری متعددی که دارد، بهشت دوستداران تاریخ و هنر است. بروگ بای بازارهای محلی و مغازه‌های کوچکش، فضایی بسیار دوست داشتنی برای خرید کردن و قدم زدن را در خود دارد که بعد از آن می‌توانید در کافه‌ها و رستوران‌های این محله انواع خوراکی‌های محلی و خوشمزه لوزان را بچشید و استراحت کنید. این محله در حقیقت لحظات بسیار خوشی را برای شما فراهم می‌کند که زندگی اصیل مردمان لوزان را می‌توانید در آن ببینید.

محله شایلی (Chailly)

محله شایلی یک محل بسیار آرام و مسکونی است که با فضای سبز و پارک زیبایی که دارد بسیار معروف شده است. این محل دسترسی بسیار آسانی به مرکز شهر و امکانات مدرن شهری را در اختیار شما قرار می‌دهد که نزد مردمان این شهر برای زندگی و اقامت بسیار ایده‌آل است. شایلی خیابان‌های آرام و بسیار منظمی دارد که برای پیاده‌روی و یا دوچرخه سواری مناسب است. اگر همراه خود افراد خردسال دارید،‌ حتما به پارک‌های این محله سر بزنید،‌ چون فضاهای بازی و استراحت بسیار زیادی دارد که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما فراهم کند. این محله مراکز خرید و فروشگاه‌های محلی زیادی دارد که می‌توانید برای گردش و خرید به آنها سر زده و در  کافه‌ها و رستوارن‌های آن محل کمی استراحت کنید.

محله پالی (Pully)

پالی یکی از  بهترین محله های لوزان است که جزو مناطق ساحلی این شهر به حساب می‌آید. این محله مناظر طبیعی بسیار عالی با فضایی آرامش بخش و زیبایی دارد که ساعت‌ها می‌تواند شما را از زندگی شهری کاملا دور کند. این محله یک بندرگاه دارد که از آن می‌توانید برای قایق‌سواری و یا وزرش‌های آبی استفاده کنید. پالی با داشتن باغ‌ها و پارک‌های سرسبز، بهترین جا برای پیاده‌روی و پیک نیک است. در این محله یک باغ گیاه‌شناسی وجود دارد که بسیاری از گیاهان بومی و نادر را در خود جای داده است.

محله پالی لوزان

محله لا کروزی (La Croisée)

لا کروزی یکی از دیدنی ترین محله های لوزان سوئیس است که به دلیل فضایی بسیار آرام و دوست‌داشتی که دارد مقصد بسیاری از گردشگران این شهر محسوب می‌شود. این محله با ترکیب فضای شهری و طبیعت سرسبز، بهشتی رویایی برای اقامت و زندگی را به وجود آورده است. بر خلاف بسیاری از محله‌های توریستی جهان، این محله خیابان‌های بسیار پهنی دارد که باغ‌های بسیار زیبایی را در آن می‌توانید ببینید. یکی از ویژگی‌های بارز لا کروزی، پارک‌های سرسبز و فضاهای باز آن است که برای پیک‌‌نیک و یا پیاده‌روی عالی هستند. این محله فروشگا‌ه‌های محلی و بوتیک‌های بسیار زیبایی دارد که محصولات بسیار متنوعی را می‌توانید در آنها پیدا کرده و پس از گردش در کافه‌ها و یا رستوران‌های آن استراحت کرده و از بهترین غذاهای محلی و بین‌المللی آن لذت ببرید. این محله به وسایل نقلیه عمومی دسترسی بسیار راحتی داشته و فضایی بسیار زیبا و دوست داشتنی را برای شما فراهم نموده است.

محله مونتریند (Montriond)

مونتریند یکی از بهترین محله های لوزان است که جزو بافت تاریخی این شهر به حساب می‌آید. این محله با خیابان‌های سنگفرش و ساختمان‌های قدیمی‌اش نظر شما را حتما به خود جلب خواهد کرد. در مونتریند، شما می‌توانید از موزه‌ها و گالری‌های هنری دیدن کنید و با تاریخ و فرهنگ لوزان بیشتر آشنا شوید. یکی از نقاط برجسته این محله، موزه مونتریند است که مجموعه‌ای از آثار هنری و تاریخی را به نمایش می‌گذارد. همچنین، بازارهای محلی محله فرصتی عالی برای خرید و تجربه زندگی روزمره مردم لوزان فراهم می‌کنند. تور سوئیس به شما این فرصت را می‌دهد تا از زیبایی‌های این کشور لذت هر چه بیشتر را ببرید.

محله روتیونیون (Rôtillon)

روتیون نیز یکی از بهترین محله های لوزان است که با فضای مدرن شهری و جنب و جوش مردمانش بسیار معروف شده است. این محله با داشتن ساختمان‌های رنگارنگ و خیابان سنگ‌فرش خود محله‌ای بسیار دیدنی برای گردش و وقت‌گذاری می‌باشد. بعد از گشت و گذار در کوچه‌های زیبا و رنگارنگ این محله به سراغ کافه‌ها و رستوران‌های آن رفته و از خوراکی‌های محلی و بین‌المللی آن میل کرده و ساعتی را به استراحت بپردازید. این محله بسیار زیبا برای رفتن به سایر نقاط شهر از وسایل نقلیه عمومی بسیار خوبی برخوردار بوده و بسیاری از مردم این شهر دوست دارند در آنجا زندگی کنند. اگر علاقمند به آشنایی با فرهنگ زندگی مردم این کشور را دارید، حتما یک روز را در این محله بگذرانید.

محله بتیوزی (Béthusy)

بتیوزی یکی از بهترین محله های لوزان است که مناطق مسکونی بسیار آرام با فضاهای سرسبز و پارک‌های زیبا، مقصد بسیاری از گردشگران این شهر به حساب می‌آید. این محله با خیابان‌ها بسیار پهن و ساختمان‌های شیکی که دارد، پر است از مراکز خرید و فروشگاه‌های متعدد که می‌توانید ساعت‌ها در آن بگردید و لذت ببرید. همچنین، کافه‌ها و رستوران‌های محله با ارائه غذاهای محلی و بین‌المللی، تجربه‌ای ناب از  خوراکی‌های خاص سوئیسی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

خیابان اوشی (Avenue d’Ouchy)

اوشی یکی از بهترین خیابان های لوزان است که در محله اوشی واقع شده است. در اطراف این خیابان پر است از فروشگاه‌های بسیار لوکس و بوتیک‌های مدرن که برای خرید شما بسیار مناسب هستند. اگر در مسیر سفر خود به لوزان هستید، حتما برای خرید‌های خود به این خیابان سر بزنید.

خیابان دو بورگ (Rue de Bourg)

دو بورگ یکی از معروف ترین خیابان های لوزان است که با بافت تاریخی و ساختمان‌های قدیمی‌اش شما را به دوران گذشته این شهر می‌برد. خیابان دو بورگ با داشتن مغازه‌های کوچک و بوتیک‌های محلی هم برای خرید و گشت و گذار بسیار مناسب بوده و فضایی آرام را برای استراحت شما فراهم می‌کند.

خیابان دو بورگ لوزان

تجربه پیاده روی در قشنگترین خیابان های لوزان سوئیس با تک تراول

تور سوئیس و لوزان به شما این امکان را می‌دهد تا تجربه‌ای فراموش نشدنی از سفر به این کشور زیبا داشته باشید! تک تراول به عنوان بهترین برگزار کننده تورهای مسافرتی اروپا و بخصوص تور سوئیس، پیشنهاد بسیار ویژه‌ای برای شما دارد. کافی است فقط تصمیم بگیرید و صفر تا صد سفر را به با بسپارید. از برنامه‌ریزی کامل گرفته تا اخذ ویزا، رزرو هتل و هر آنچه که شما را به سرعت به این کشور برساند را با کمترین قیمت ممکن در ایران خدمت شما ارائه می‌کند. با تک تراول فاصله سفر شما تا اروپا فقط به اندازه رفتن تا کنار تلفن شما است.

نوشتهٔ پیشین
بهترین رستوران های لوزان سوئیس همراه با تک تراول
نوشتهٔ بعدی
بهترین هتل های پاریس فرانسه به همراه تصویر و لیست قیمت
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up