وبلاگ

بهترین هتل های لوزان سوئیس به همراه تصویر و لیست قیمت

بهترین هتل های لوزان سوئیس

تور سوئیس، با گنجاندن لوزان به عنوان یکی از مقاصد کلیدی، به شما فرصت منحصر به فرد برای کشف زیبایی های این کشور و لذت بردن از اقامتی جذاب و راحت را ارائه می‌دهد. این شهر با جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی خود،‌به شما فرصتی می‌دهد تا از زیبایی های سوئیس به بهترین شکل استفاده کنید.
در قلب سوئیس، لوزان در کنار دریاچه ژنو با مناظر خیره کننده واقع شده، با انتخاب یک هتل مناسب از ترکیب زیبایی های دریاچه و امکانات فوق العاده و چشم انداز بی نظیر می توانید لذت دو چندان ببرید.
ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین هتل های لوزان  و بهترین هتل های ۵ ستاره  لوزان را به صورت کامل به شما معرفی کنیم تا سفر بسیار خوشی را در این شهر داشته باشید.

لیستی از بهترین هتل های لوزان به همراه تصویر و آدرس 

در اینجا ما هتل های برتر کشور سوئیس را برای داشتن یک اقامت رویایی به شما معرفی می‌کنیم.

هتل بیو-ریواج پالاس (Beau-Rivage Palace)

هتل بیو-ریواج پالاس یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره لوزان است که در کنار ساحل وصف نشدنی ژنو واقع شده. معماری این هتل کلاسیک بوده و با باغ‌های بسیار زیبایی که دارد، تجربه بسیار لوکس و فراموش نشدنی را از مدت اقامت خود برای شما می‌سازد. در کنار این هتل جاذبه‌های گردشگری مهمی مثل موزه المپیک و پارک المپیک قرار دارند.  از امکانات این هتل می‌توان به استخر، اسپا، چندین رستوران بین‌المللی و اتاق‌های مجلل و مشرف به منظره دریاچه و کوه‌های آلپ اشاره کرد.

هتل بیو-ریواج پالاس لوزان

هتل لوزان پالاس (Lausanne Palace) 

هتل لوزان پالاس یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره لوزان است که در مرکز شهر و نزدیک به مراکز خرید مشهور آن واقع شده است. این هتل بنایی تاریخی با معماری بسیار باشکوه دارد که داخل آن دکوراسیون بسیار شیک به کار رفته است. در اطراف این هتل، جاذبه‌های گردشگری فرهنگی مهمی مثل کلیسای نوتردام و موزه هنرهای زیبا واقع شده‌اند. از امکانات هتل لوزان پالاس می‌توان به استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سالن‌های کنفرانس و اتاق‌های لوکس با خدمات درجه یک اشاره کرد. بسیاری از مسافران که برای مقاصد بیزینسی و امثال آن وارد این شهر می‌شوند، از امکانات خاص آن می‌توانند استفاده کنند.

هتل چاتو دوشی (Château d’Ouchy) 

هتل چاتو دوشی یکی از بهترین هتل ها در لوزان است که آن هم در کنار دریاچه ژنو احداث شده است. این هتل در اصل یک قلعه قدیمی بازسازی شده است که به صورت کاملا هنرمندانه تاریخ و مدرنیته را با هم ادغام کرده است. اطراف این هتل پارک‌های زیبایی است که می‌توانید در آنها به پیاده‌روی یا دوچرخه سواری کنید و از طبیعت خاص آن لذت ببرید. امکانات هتل شامل استخر روباز، رستوران‌های شیک، اتاق‌های با طراحی منحصر به فرد  اشاره کرد که همگی مشرف به دریاچه و کوه‌های آلپ هستند.

هتل چاتو دوشی لوزان

هتل رویال ساووی (Royal Savoy Hotel & Spa) 

هتل رویال ساووی یکی از بهترین هتل های لوزان است که نزدیک مرکز شهر واقع شده و دسترسی عالی به مراکز خرید، تجاری و فرهنگی را دارد. این هتل معماری بسیار زیبا و باغ‌های بزرگی دارد که اقامت شما را کامل می‌کنند. از جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل می‌توان به موزه عکاسی و تئاتر لوزان اشاره کرد. امکانات این هتل شامل استخر، مرکز اسپای لوکس، رستوران‌های بین‌المللی و اتاق‌های شیک با چشم‌اندازهای فوق‌العاده است.

هتل انجل تره و رزیدانس (Angleterre & Residence Hotel)

هتل انجل تره و رزیدانس در ساحل دریاچه ژنو واقع شده که بسیار آرام و زیبا می‌باشد. معماری این هتل هم ترکیبی از تاریخ و مدرنیته است که تجربه فراموش نشدنی برای شما فراهم می‌کند. اطراف هتل، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بسیاری وجود دارد که می‌توانید همیشه از آنها استفاده کنید. امکانات هتل شامل استخر، سالن بدنسازی، رستوران‌های متنوع و اتاق‌های راحت با مناظر دیدنی از دریاچه و کوه‌ها است.
با انتخاب تور سوئیس و لوزان از زیبایی‌ها، هر چه بیشتر می توانید بهره ببرید.

هتل انجلتره و رزیدانس لوزان

معرفی ۱۰ تا از ارزانترین هتل های لوزان 

هتل دِس پاشِنتس (Hotel des Patients) 

هتل دِس پاشنتس یکی از ارزان ترین هتل های لوزان است که در یک منطقه آرام و زیبا واقع شده است. این هتل با دسترسی آسان به بیمارستان CHUV و ایستگاه مترو، یکی از محبوت‌ترین هتل‌های گردشگری درمانی است. در اطراف هتل، پارک‌های زیبا و مسیرهای پیاده‌روی بسیاری وجود دارد می‌توانید ساعتی را در آنها خوش بگذرانید. امکانات هتل شامل اینترنت رایگان، اتاق‌های تمیز و راحت، رستوران و کافه است.

هتل سوئیس واین بای فاسبیند (Swiss Wine by Fassbind) 

هتل سوئیس واین بای فاسبیند یکی از مناسب ترین هتل های لوزان سوئیس است که در مرکز شهر و نزدیک به کلیسای نوتردام ساخته شده است. طراحی مدرن و منحصر به فرد آن باعث شده تا از آن یک هتل مقرون‌به‌صرفه و بسیار راحت را به وجود بیاورد. اطراف هتل، مراکز خرید، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد. امکانات هتل شامل اینترنت رایگان، صبحانه بوفه، اتاق‌های مدرن و یک سالن ورزشی کوچک است.

هتل سوئیس واین بای فاسبیند لوزان

رزیدانس دِل اورس (Residence de l’Ours)

رزیدانس دِل اورس در منطقه‌ای آرام و دلنشین نزدیک به دانشگاه لوزان واقع شده است.  از آنجایی که این هتل به مترو و حمل‌ونقل عمومی نزدیک است، و در کنار دانشگاه واقع شده، برای دانشجویان و همراهان آنها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. قیمت این هتل بسیار مناسب بوده و در اطراف آن، پارک‌ها و فضاهای سبز بسیاری وجود دارد که برای پیاده‌روی و استراحت مناسب هستند. امکانات هتل شامل اتاق‌های راحت و تمیز، اینترنت رایگان، آشپزخانه مشترک و فضای نشیمن عمومی است.

هتل الیت (Hotel Elite) 

هتل الیت یکی از بهترین هتل های لوزان است که در نزدیکی ایستگاه قطار و مرکز شهر واقع شده است. این هتل دسترسی بسیار خوبی به مرکز شهر، جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید را دارد. اطراف هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی وجود دارد که برای تجربه غذاهای محلی مناسب هستند. امکانات هتل شامل اینترنت رایگان، اتاق‌های دنج و راحت، صبحانه بوفه و پارکینگ اختصاصی است.

هتل آولاک (Hotel Aulac) 

هتل آولاک در ساحل زیبای دریاچه ژنو و در نزدیکی بندر اوشی واقع شده است. این هتل ارزان قیمت با منظره فوق‌العاده‌ای از دریاچه ژنو و کوه‌های آلپ،‌ یک تجربه بسیار بیادماندنی و مقرون به صرفه‌ برای شما فراهم می‌کند. در اطراف هتل، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بسیاری وجود دارد که برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی مناسب هستند. امکانات هتل شامل اینترنت رایگان، رستوران با منوی بین‌المللی، اتاق‌های راحت و بالکن با مناظر دیدنی است.

هتل بله‌ریو (Hotel Bellerive) 

هتل بله‌ریو یکی از ارزان ترین هتل های لوزان سوئیس است که در نزدیکی دریاچه ژنو و منطقه اوچی واقع شده است. دسترسی مسافران این هتل با ایستگاه‌ی حمل و نقل عمومی بسیار راحت بوده و  اطراف آن،  پارک‌های زیبا و مسیرهای پیاده‌روی بسیاری وجود دارد که برای استراحت و تفریح مناسب هستند. امکانات هتل شامل اینترنت رایگان، اتاق‌های تمیز و راحت، صبحانه بوفه و یک مرکز تناسب اندام کوچک است.

هتل بله‌ریو لوزان

هتل ویکتوریا (Hotel Victoria) 

هتل ویکتوریا  ایستگاه قطار و مرکز شهر بسیار نزدیک بوده و برای رفتن به مراکز خرید بسیار مناسب است. در اطراف هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی وجود دارد که برای تجربه غذاهای محلی و بین‌المللی مناسب هستند. امکانات هتل شامل اینترنت رایگان، اتاق‌های راحت و دنج، صبحانه بوفه و خدمات خشکشویی است.

هتل آگورا سوئیس نایت (Hotel Agora Swiss Night) 

هتل آگورا سوئیس نایت نیز در نزدیکی ایستگاه قطار و دریاچه ژنو واقع شده است. این هتل طراحی مدرن و با مناظر زیبا است که یک اقامت اقتصادی و خوب را برای شما فراهم می‌کند. امکانات هتل شامل اینترنت رایگان، اتاق‌های مدرن و راحت، صبحانه بوفه و یک سالن ورزشی کوچک است.

هتل دومارچ (Hotel du Marche) 

هتل دومارچ در نزدیکی بازار مرکزی و مرکز شهر واقع شده است که دسترسی عالی به مراکز خرید و جاذبه‌های توریستی را دارد. امکانات هتل شامل اینترنت رایگان، اتاق‌های تمیز و راحت، آشپزخانه مشترک و فضای نشیمن عمومی است.

هتل کریستال (Hotel Crystal) 

هتل کریستال نیز در مرکز شهر و نزدیک به ایستگاه مترو قرار دارد. این هتل نیز دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری را در خود دارد. در اطراف، رستوران‌ها و فروشگاه‌های بسیاری وجود دارد. امکانات هتل شامل اینترنت رایگان، اتاق‌های راحت و تمیز، صبحانه بوفه و خدمات خشکشویی است.

هتل کریستال لوزان

معرفی ۱۰ تا از گرانترین هتل های لوزان 

هتل بوریواج ژنو (Beau-Rivage Geneva) 

هتل بوریواج ژنو یکی از گران ترین هتل های لوزان است که در ساحل زیبای دریاچه ژنو واقع شده است. این هتل معماری کلاسیک و خدمات بسیار بی نظیری دارد که جزو بهترین هتل‌های این شهر نیز به حساب می‌آید. اطراف هتل، جاذبه‌های گردشگری مشهوری مانند باغ انگلیسی و موزه هنر و تاریخ ژنو قرار دارند. این هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیار مجلل با منظره زیبای دریاچه ژنو، رستوران‌های بین‌المللی، استخر سرپوشیده و مرکز اسپا است که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما فراهم می‌کند.

هتل بریستول ژنو (Bristol Hotel Geneva) 

هتل بریستول ژنو نزدیک به ایستگاه قطار  این شهر واقع شده که  با دکوراسیون شیک و امکانات درجه یک، اقامتگاهی ایده‌آل برای شما که به دنبال بهترین‌ها هستید می‌باشد. اطراف هتل  جاذبه‌های مهمی مانند خیابان مون بلان و کلیسای نوتردام ژنو هستند. هتل بریستول شامل امکاناتی چون اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس، رستوران‌های ممتاز، مرکز تناسب اندام و سالن‌های کنفرانس می‌باشد.

هتل بریستول ژنو

هتل فور سیزنس دس برگ-ژنو (Four Seasons Hotel des Bergues Geneva) 

هتل چهار فصل ژنو یکی از مشهورترین هتل‌های ژنو است که در نزدیکی پل مون بلان و دریاچه ژنو واقع شده است. این هتل طراحی داخلی بسیار مجللی داشته و خدمات بسیار بی‌نظیری را رائه می‌کند که فقط افراد خاص و لوکس‌پسند توان اقامت در آن را دارند. امکانات هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ با چشم‌انداز زیبا، رستوران‌های معتبر، استخر سرپوشیده و مرکز اسپا می‌باشد.

هتل ماندارین اورینتال ژنو (Mandarin Oriental, Geneva)

هتل ماندارین اورینتال ژنو در کنار رود رن و در منطقه‌ای آرام و زیبای شهر قرار دارد. طراحی داخلی این ختل بسیار مدرن و لوکس بوده و یک اقامت بسیار درجه یک و بی نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. در نزدیکی هتل، جاذبه‌های گردشگری مهمی مانند موزه راث و پارک باستیون قرار دارند. امکانات هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک، رستوران‌های بین‌المللی، استخر، مرکز تناسب اندام و اسپا می‌باشد.

هتل ددرات (The Dolder Grand) 

هتل ددرات لوزان،  در بالای تپه‌ای مشرف به شهر زوریخ قرار دارد که چشم‌انداز بسیار خاص و خیره‌کننده‌ای از دریاچه و کوها‌های آلپ ارائه می‌کند که در بین تمام هتل‌های با این چشم‌انداز، بی‌نظیر و تکرار نشدنی است. این هتل با معماری منحصر به فرد و خدمات بی‌نظیر، تجربه‌ای لوکس و به‌یادماندنی را برای میهمانان خود ارائه می‌دهد. امکانات هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل، رستوران‌های با ستاره میشلن، استخر روباز و مرکز اسپا است.

هتل دِ لا پَیکس لوزان (Hôtel de la Paix Lausanne)

هتل دِ لا پَیکس لوزان یکی از گرانترین هتل‌های لوزان است که در وسط شهر و نزدیک به دریاچه ژنو واقع شده است. این هتل با معماری کلاسیک و دکوراسیون لوکس، اقامتی بی‌نظیر را برای میهمانان خود فراهم می‌کند. جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل شامل موزه المپیک و پارک المپیک هستند. امکانات هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل با چشم‌انداز دریاچه و کوه‌های آلپ، رستوران‌های بین‌المللی، استخر، مرکز تناسب اندام و سالن‌های کنفرانس می‌باشد.

هتل رویال ساووی لوزان (Hotel Royal Savoy Lausanne)

هتل رویال ساووی لوزان یکی دیگر از گرانترین هتل‌های لوزان است که در نزدیکی مرکز شهر و در محیطی آرام و دلپذیر قرار دارد. این هتل با معماری زیبا و باغ‌های بزرگ، مکانی لوکس برای اقامت مسافران فراهم می‌کند. جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل شامل موزه عکاسی و تئاتر لوزان هستند. امکانات هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک، رستوران‌های معتبر، استخر سرپوشیده و روباز، مرکز اسپا و سالن‌های کنفرانس می‌باشد.

هتل رویال ساووی لوزان

هتل میرا بو لوزان (Hôtel Mirabeau Lausanne) 

هتل میرا بو لوزان در مرکز شهر و در نزدیکی ایستگاه قطار لوزان قرار دارد. این هتل معماری سنتی و مدرن را دارد که یک اقامت بسیار راحت و لوکس را برای شما فراهم می‌کند. در اطراف هتل، جاذبه‌های گردشگری مانند کلیسای نوتردام و موزه هنرهای زیبا قرار دارند. امکانات هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل، رستوران‌های باکیفیت، استخر، مرکز تناسب اندام و سالن‌های کنفرانس می‌باشد.

هتل موون پیک لوزان (Mövenpick Hotel Lausanne) 

هتل موون پیک لوزان در کنار دریاچه ژنو و در منطقه‌ای آرام و زیبا واقع شده است. این هتل با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از دریاچه و کوه‌های آلپ، یک اقامتگاه خاص و لوکس در لوزان است. اطراف هتل، جاذبه‌های گردشگری مانند پارک المپیک و موزه المپیک قرار دارند. امکانات هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک، رستوران‌های بین‌المللی، استخر، مرکز اسپا و سالن‌های کنفرانس می‌باشد.

هتل کارلتون لوزان بوتیک (Carlton Lausanne Boutique Hotel) 

هتل کارلتون لوزان بوتیک یکی از لوکس‌ترین هتل‌های لوزان است که در نزدیکی مرکز شهر و ایستگاه مترو قرار دارد. این هتل با دکوراسیون شیک و خدمات عالی، اقامتی بی‌نظیر را برای مسافران فراهم می‌کند. جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل شامل موزه هنرهای زیبا و کلیسای نوتردام هستند. امکانات هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک و مجلل، رستوران‌های باکیفیت، استخر، مرکز تناسب اندام و سالن‌های کنفرانس می‌باشد.

معرفی لوکس ترین هتل های لوزان 

هتل انجلتره و رزیدانس (Hotel Angleterre & Résidence) 

هتل انجلتره و رزیدانس یکی از لوکس‌ترین هتل‌های لوزان است که در ساحل زیبای دریاچه ژنو و در منطقه‌ای آرام و دلنشین واقع شده است. این هتل با ترکیبی از اقامتگاه‌های مدرن و تاریخی، تجربه‌ای متفاوت و دلپذیر را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. امکانات هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل با چشم‌انداز دریاچه و کوه‌های آلپ، رستوران‌های باکیفیت، استخر، مرکز تناسب اندام و خدمات اسپا می‌باشد.

هتل انجل تره و رزیدانس لوزان

هتل ارمیتاژ (Hôtel Ermitage) 

هتل ارمیتاژ یک هتل لوکس در لوزان است که در محیطی آرام و با دسترسی آسان به شهر واقع شده است. این هتل با دکوراسیون شیک و خدمات عالی، اقامتی لوکس و راحت را برای میهمانان فراهم می‌کند. امکانات هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک، رستوران‌های معتبر، استخر، مرکز تناسب اندام و سالن‌های کنفرانس می‌باشد.

هتل لا ورنیا و شاله‌ها (La Verniaz et ses Chalets)

هتل لا ورنیا و شاله‌ها در بالای تپه‌ای مشرف به دریاچه ژنو و در محیطی طبیعی و زیبا واقع شده است. این هتل با اقامتگاه‌های شیک و دیدنی، تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت لوکس را ارائه می‌دهد. امکانات هتل شامل اتاق‌ها و شاله‌های مجلل، رستوران‌های بین‌المللی، استخر، مرکز اسپا و سالن‌های کنفرانس می‌باشد.

هتل لا ورنیا و شاله‌ها

هتل میرادور ریزورت و اسپا (Le Mirador Resort & Spa)

هتل میرادور ریزورت و اسپا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های لوزان است که در بالای تپه‌ای مشرف به دریاچه ژنو و کوه‌های آلپ واقع شده است. این هتل با چشم‌اندازهای خیره‌کننده و خدمات بی‌نظیر، اقامتی به‌یادماندنی را برای میهمانان فراهم می‌کند. امکانات هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل، رستوران‌های بین‌المللی، استخر، مرکز اسپا و سالن‌های کنفرانس می‌باشد.

رزرو آنلاین هتل در لوزان در سایت تک تراول 

اگر به دنبال ارزان ترین هتل های لوزان هستید، شرکت تک تراول به عنوان برترین ارائه‌کننده تورهای اروپایی و بخصوص تور سوئیس، صفر تا صد تمام مراحل سفر به این کشور را از برنامه‌ریزی، ویزا تا رزرو هتل لوزان را برای شما انجام می‌دهد. برای رزرو هتل در لوزان سوئیس حتما با کارشناسان ما در تک تراول تماس گرفته و بهترین قیمت رزرو هتل در سوئیس را از ما بخواهید. تک تراول رزرو هتل در لوزان با بهترین قیمت برای شما در ایران انجام می‌دهد.

 

نوشتهٔ پیشین
بررسی آب و هوای سوئیس در طول سال
نوشتهٔ بعدی
لیستی از بهترین تفریحات رایگان لوزان سوئیس
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
keyboard_arrow_up